Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Dag beste kijkers,
Er werd gevraagd om wat te duwen. Jij vraagt. Wij draaien.
Nu is de kans op neerslag wel erg klein. Woensdag tot vrijdag wordt er misschien nog een beetje stof geblust maar dat is niet zeker. Kzet vooral mijn geld op donderdag op vrijdag. Tussen alice cooper en tool.
temperaturen van woensdag tot maandag
21, 21, 21, 22, 23, 24
We proberen onze slaapzak te vinden bij
12, 13, 14, 14, 15
wind: welke wind?
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Excuses voor de verwarring iedereen het ging om Dying Wish en niet Dying Fetus:ROFLMAO:

Dan is die clash ook al opgelost. Oh, dan is't meeting. Dus iedereen naar de meeting!
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Waar vind ik het overzicht van de meetings?
Inschrijven bij de poll en zie je aan het kruis of de dome.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: wess, Piebe71 en Loek123

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.733
4.791
Makkelijk, en als jij blij wordt van een boycot van Israëlische bedrijven die festivals en genocides sponseren is dat natuurlijk hartstikke prima. Ik vind dat lastig. Maar ging niet om dying fetus verder dus prima joh. En zeker geen fan nee, versta er geen hol van maar het klinkt heel erg lekker.ik 😂
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.553
3.244
laat die politieke discussies maar achterwege hoor, of ga in het Download topic verder :)
is op Graspop gelukkig niets aan de hand dus laten we ons weer focussen op het festival waar we over een week allemaal samen staan te genieten van live muziek
Bedankt @Loek123 . Dat wilde ik even lezen. Politiek doen we in Den Haag of Brussel. In Dessel doen we metal!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken