Graspop Metal Meeting 2024

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
62
188
7 bands hebben enkele dagen voor de start van het festival aangegeven dat ze niet op Download gaan spelen
3 ervan staan ook op Graspop geloof ik: Zulu, Pest Control, Dying Fetus
Deze bands organiseren nu hun eigen festival in Engeland tijdens Download (vandaag) waarvan de opbrengsten naar Palestina gaan
Ik kan eerlijk gezegd online niks vinden over het cancellen van dying fetus tussen die lijst. Heb je hier een link naar? Zulu en pest control zie ik er inderdaad wel overal bij staan.
 

Jone69

Campingartiest
2 okt 2023
63
140
Ik kan eerlijk gezegd online niks vinden over het cancellen van dying fetus tussen die lijst. Heb je hier een link naar? Zulu en pest control zie ik er inderdaad wel overal bij staan.
Yes thats right. If Dying Fetus cancels, im gonna get depressed..
 

Jone69

Campingartiest
2 okt 2023
63
140
A few days before the start of the festival, 7 bands have indicated that they will not play at Download
I believe 3 of them are also on Graspop: Zulu, Pest Control, Dying Fetus
These bands are now organizing their own festival in England during Download (today) with proceeds going to Palestine
And if i understanded right, its just because Barclays bank is sponsoring on Download.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

copoli

Playlistbediener
16 mei 2024
9
29
A guy at the Graspop discord (from Reddit) postet this map which he got as an volounteer.
I honestly didn't know that are that many parkingspaces still in use, last year we where luckely on P12 but 2016 we where even above P6, that was pretty shitty and I thought they abandoned this ones far away with the move of the festival site...

edit: Graspop asked the guy on the discord to delete the map and not to spread it so I will also delete it here
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wiseguy

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.694
3.541
(Quote)

Oké, duidelijk. Ieder heeft recht op zijn mening. En inderdaad ik vroeg er ook om. Persoonlijk vind ik er ook wel wat van wat daar gebeurd hoor. Maar ik vind dat politiek en muziek geen fijne combi is. Ik zal dus nooit of een ander persoon of een band boycotten vanwege een mening/politieke keuze of geloof. Kijk naar SOAD. Één band met heel verschillende politieke meningen.

Ik kan muziek en geloof/politiek niet gekoppeld zien helaas. Maar nogmaals, ook jouw mening respecteer ik. Was alleen nieuwsgierig naar het hoe en waarom van je post.🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en King810

King810

Campingartiest
17 apr 2024
58
85
Oké, duidelijk. Ieder heeft recht op zijn mening. En inderdaad ik vroeg er ook om. Persoonlijk vind ik er ook wel wat van wat daar gebeurd hoor. Maar ik vind dat politiek en muziek geen fijne combi is. Ik zal dus nooit of een ander persoon of een band boycotten vanwege een mening/politieke keuze of geloof. Kijk naar SOAD. Één band met heel verschillende politieke meningen.
Ik kan muziek en geloof/politiek niet gekoppeld zien helaas. Maar nogmaals, ook jouw mening respecteer ik. Was alleen nieuwsgierig naar het hoe en waarom van je post.🤗
Vind ik ook maar dying fetus maakt het politiek wat ik dus vervelend vind. Maar je hebt verder helemaal gelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
62
188
Vind ik ook maar dying fetus maakt het politiek wat ik dus vervelend vind. Maar je hebt verder helemaal gelijk.
Vraag me nog steeds af of dat van dying fetus wel klopt heb even doorgezocht en kan nog nergens online vinden dat zij meedoen aan de download boycot
 
  • Leuk
Waarderingen: King810

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.788
8.762
Yes thats right. If Dying Fetus cancels, im gonna get depressed..
Langs de andere kant kan dit in de Marquee wel magisch worden.
Vraag me nog steeds af of dat van dying fetus wel klopt heb even doorgezocht en kan nog nergens online vinden dat zij meedoen aan de download boycot
Excuses voor de verwarring iedereen het ging om Dying Wish en niet Dying Fetus:ROFLMAO:

 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
116
125
Vraag me nog steeds af of dat van dying fetus wel klopt heb even doorgezocht en kan nog nergens online vinden dat zij meedoen aan de download boycot
Jah het kan kloppen en ook niet. Welkom in de wereld van deepfakes en fake nieuws. Altijd 2 keer nadenken wat nog waar is tegenwoordig.

Nu ik erover nadenk. Jullie zijn toch wel echt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidov90

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
49
123
Als dit het Pendulum is dat we op Graspop mogen verwachten heb ik de knoop wel doorgehakt tussen hun en Priest.

Dit gaat inslaan als een bom in de Marquee, al lijkt het helemaal geen Graspop act en gaan mijn vrienden me waarschijnlijk vervloeken. :D

Oei.... Dit was voor mij al de moeilijkste clash van het weekend. Ik kan echt geen keuze maken 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Jah het kan kloppen en ook niet. Welkom in de wereld van deepfakes en fake nieuws. Altijd 2 keer nadenken wat nog waar is tegenwoordig.

Nu ik erover nadenk. Jullie zijn toch wel echt?
Uiteraard ben ik ę̶̰̙͉̘̔̂̈́̎͝c̵̣̳̪͕͎͈̥̮̦̱̞̥͋̀̍̑̅̚͜͜͝͠h̷̡̧̡͓̱̼̳̤̞̠͚̤͚͉̹͕̞̋͐͊͜͠ͅt̵̝̊͜ -----̵̟̲̼̂̆̕-̶͙̞̬̲͗̐ͅ-̶͔̠̣͓͐́̍̌ ----Something went w̷̜͂̀̏r̵̯̼͒͒͠ő̶̧̱̚n̸̦̊̋͐ġ̷̨̩̭̰. If this issue persists please cont̴̡̹̫́ͅä̷̯́̊͑́c̸̗̋͆͘t̶̢͙̰̓̿͘ us through our help center at ķ̴̘̳̦̗̖̔̊̓̀̂͋̿̄̽̌̿̎Kǫ̸̣̻͔̻̹͙͚̲̙̺͓́͋̇̑͝é̷̱͉̜̥̼͉̝̭̱̆́̊̇̆͜ḱ̴̩̞̟͓̭̓͂͂̀̕͠ḋ̴̛̼̪̬̤̟̿̉ö̸̧̮̘̱͖̪̙̜̦́́̀͂͗̂͆̾̚̕̕o̶̼̩̤̲͉͒̾͗̂̅̏̐͘͠͠͝͝s̶̡̬͉̈̀͝
 

Jone69

Campingartiest
2 okt 2023
63
140

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.694
3.541
Uiteraard ben ik ę̶̰̙͉̘̔̂̈́̎͝c̵̣̳̪͕͎͈̥̮̦̱̞̥͋̀̍̑̅̚͜͜͝͠h̷̡̧̡͓̱̼̳̤̞̠͚̤͚͉̹͕̞̋͐͊͜͠ͅt̵̝̊͜ -----̵̟̲̼̂̆̕-̶͙̞̬̲͗̐ͅ-̶͔̠̣͓͐́̍̌ ----Something went w̷̜͂̀̏r̵̯̼͒͒͠ő̶̧̱̚n̸̦̊̋͐ġ̷̨̩̭̰. If this issue persists please cont̴̡̹̫́ͅä̷̯́̊͑́c̸̗̋͆͘t̶̢͙̰̓̿͘ us through our help center at ķ̴̘̳̦̗̖̔̊̓̀̂͋̿̄̽̌̿̎Kǫ̸̣̻͔̻̹͙͚̲̙̺͓́͋̇̑͝é̷̱͉̜̥̼͉̝̭̱̆́̊̇̆͜ḱ̴̩̞̟͓̭̓͂͂̀̕͠ḋ̴̛̼̪̬̤̟̿̉ö̸̧̮̘̱͖̪̙̜̦́́̀͂͗̂͆̾̚̕̕o̶̼̩̤̲͉͒̾͗̂̅̏̐͘͠͠͝͝s̶̡̬͉̈̀͝
Deze vind ik ook wel vrij geniaal🤣🤣
 
  • Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny

Gebruikers die dit onderwerp bekijken