Graspop Metal Meeting 2024

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
39
66
Het lintjes systeem en de stress om een goed plekje te hebben.
Wij hebben altijd een vrij grote tent (Arpenaz 4.1) en staan altijd graag met de ingang naar een gangpad. Dus dat is altijd wachten tot er aan het gangpad geëindigd of begonnen wordt. Natuurlijk tegen wanneer ons tent open staat zijn we even bezig en staan er dikwijls de 2 persoonstenten al bijna allemaal rond ons al op en dan moeten we inderdaad soms eens vragen om wat op de schuiven.

Hopelijk lukt het ons dit jaar opnieuw om aan een gangpad te staan.

Wat we ook al gedaan hebben is eens rondlopen waar we al tenten staan en kijken of er toch geen opening groot genoeg is voor onze tent. Natuurlijk vragen we het eerst vriendelijk of het geen probleem is aan onze buren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Maar de nieuwe tour is omwille van het 25 jarige jubileum van het eerste album. Wordt integraal gespeeld, dus aan energie geen tekort.

Edit: had ze voor dat optreden op Graspop al een keer of 5 gezien. Het was idd een minder optreden. Maar een ontgoocheling?
Jij bent echt van het glas half leeg hè?
Ik vond Slipknot eigenlijk ook wel een teleurstelling vorig jaar met een erg statische en routineuze show. Maar een tour speciaal rondom het debuut album klinkt wel interessant. Geen draken van de laatste plaat meer maar terug naar de agressie van weleer. Dan heb ik er wel interesse in maar sta ook tevens open voor de Marque headliner van die dag.
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Met alle respect, en als Devil's Lake overnachter heb ik waarschijnlijk totaal geen recht van spreken, maar afgezien van of het mag/kan, is dat niet gewoon een tikkeltje asociaal t.o.v. de mensen die er tijdig zijn om een mooi plekje te bemachtigen?
Het zou wellicht een heel ander verhaal zijn als er bv. 5 mensen zijn om 7 tenten op te zetten, of 3 mensen om 2 grote tenten voor 7 personen op te zetten, maar 7 losse eenpersoonstentjes?
Dat voelt toch een beetje als dat je een uur ergens in de rij staat, en dat er dan op het laatste moment nog 5 man zich voor je in de rij dringen, omdat de persoon voor je hen een plek in de rij heeft 'vrijgehouden'.
Ja ik begrijp je punt zeker hoor. Ik was er zelf ook geen fan van (ook omdat ik dat dus zou moeten regelen allemaal). Dus ik ben blij dat we nu gewoon 3 of max 4 tentjes gaan zetten, dat scheelt toch al een slok op de borrel.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Is het, als je met een grote groep mensen met veel tenten bent, die graag dichtbij elkaar willen staan, wellicht niet beter/handiger om pas laat/later op de dag tenten op te gaan zetten?
Je zult dan uiteraard wat verder van de ingang en andere faciliteiten komen te liggen, maar je hebt waarschijnlijk wel veel meer ruimte en tijd om een mooie groepsplek in te richten, lijkt me?
Ook al aan gedacht. Iets verder wandelen wel, maar wel rustiger, minder lawaai van passerende mensen. Vorig jaar installeerden we ons op donderdagmiddag en dat was inderdaad een pak verder maar wel rustiger.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
Slipknot dus met viltstift voor volgend jaar. En ik neem aan dat Iron Maiden, Sabaton en Volbeat ook wel weer zin gaan hebben in een tour. Kon weleens één van de meest voorspelbare edities ooit worden, qua headliners. Helemaal prima! Dat gaat sowieso weer uitverkopen.
En met een beetje geluk ook de afscheidsshow van Aerosmith. Dan heb je mijns inziens wel een hele aardige bovenkant.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
heel spijtig nieuws van een van de beste belgische bands die we hebben: in geval van cancels hoop ik dat Thurisaz de kans krijgt
447898536_860745272758907_7689456216557562711_n.jpg
 

Paul!

Randprogramma
4 dec 2022
108
234
Slipknot dus met viltstift voor volgend jaar. En ik neem aan dat Iron Maiden, Sabaton en Volbeat ook wel weer zin gaan hebben in een tour. Kon weleens één van de meest voorspelbare edities ooit worden, qua headliners. Helemaal prima! Dat gaat sowieso weer uitverkopen.
Dan heeft Gojira ook wel de eer verdient om als headliner aan te schuiven.
Deze hebben mij vorige editie echt van de wereld geblazen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.739
8.655
De Avantasia setlist van Sweden Rock staat eindelijk online met een onverwacht gastoptreden van Tommy Karevik. Dat zou een mooi kadootje zijn voor Graspop :)
Ah dan kan ik hem 2 keer missen in 1 weekend. balen deze clashes
Ik vond Slipknot eigenlijk ook wel een teleurstelling vorig jaar met een erg statische en routineuze show. Maar een tour speciaal rondom het debuut album klinkt wel interessant. Geen draken van de laatste plaat meer maar terug naar de agressie van weleer. Dan heb ik er wel interesse in maar sta ook tevens open voor de Marque headliner van die dag.
ik vond het vorig jaar ook tegen vallen en van mij hoeven ze nog niet zo snel terug te keren, maar als ze dat toch doen laat het dan maar in die stijl zijn inderdaad, dat lijkt me nog wel tof om eens te zien.
Slipknot dus met viltstift voor volgend jaar. En ik neem aan dat Iron Maiden, Sabaton en Volbeat ook wel weer zin gaan hebben in een tour. Kon weleens één van de meest voorspelbare edities ooit worden, qua headliners. Helemaal prima! Dat gaat sowieso weer uitverkopen.
Als het toch een herhalingsfeestje wordt, doe dan Parkway Drive ook maar gewoon opnieuw:ROFLMAO:

en met een beetje geluk gaat Werchter er vandoor met Volbeat.
Dan heeft Gojira ook wel de eer verdient om als headliner aan te schuiven.
Deze hebben mij vorige editie echt van de wereld geblazen
Dat zou ook wel heel vet zijn inderdaad, hebben me vorig jaar goed weten te verrassen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
ik denk dat we wel moeten zeggen dat slipknot in 2023 de slechtste keer was dat ik slipknot ooit zag, ook het vertrek van craig jones de dag voor graspop, het uitvallen van clown. alles die kon mis gaan ging gewoon mis. ik zie dus niet in hoe 2025 slipknot slechter kan zijn (profetische woorden)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Slipknot zojuist aangekondigd voor rock am ring volgend jaar. Lijkt me dat we die ook met een potlood kunnen opschrijven voor graspop volgend jaar als ze de festivals gaan doen.
Thinking Journaling GIF by City Island Cartoon


potlood? Slipknot is nu toch een inkopper voor Graspop?
 

Reislustig

Campingartiest
20 jun 2023
51
157
Zijn er forumleden met ervaring vorig jaar met aankomst op woensdag op station Mol en pendelbus naar Dessel? Op welke wachttijd moet ik rekenen? Ik verwacht zo rond 17u op station Mol aan te komen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Zijn er forumleden met ervaring vorig jaar met aankomst op woensdag op station Mol en pendelbus naar Dessel? Op welke wachttijd moet ik rekenen? Ik verwacht zo rond 17u op station Mol aan te komen.
Die bussen worden in mijn ervaring redelijk constant volgeladen en gereden. Maar je staat altijd wel wat te wachten natuurlijk, en het is ook nog wel ff een ritje. Denk dat je moet rekenen op rond 18u bij de Boneyard aankomen, want het is ook nog weer een stukje lopen op het einde geloof ik. Ben zelf voor het laatst met het OV gekomen bij het oude terrein, vriend van me kwam vorig jaar wel met die pendelbus, en deed daar in totaal wel ongeveer een uur over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken