Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.171
1.470
Over het algemeen zorgt een moshpit er juist voor dat iedereen naar achteren gedrukt wordt en dat er daardoor minder ruimte is toch?
Tenzij je punt is dat ik midden in de moshpit kan gaan staan, anders snap ik hem niet :ROFLMAO:
Moshpit in. Oversteken. Naar volgende moshpit. repeat. et voila: vanvoor.
Edit: Wie is ffak?
Edit 2: fit for a king. Kvond ze eerst niet omdat ze neit gelijk speelden. Maar blijkbaar overlappen ze 5 minuten. Kleine overlap om het verkeer te spreiden zeker? En over de hele dag enkele bands meer te boeken?
 
Laatst bewerkt:

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
35
74
Alice Cooper zijn show op Sweden Rock was volgens de website anderhalf uur. Dus precies wat we op Graspop kunnen verwachten. Fijn om te zien dat er weer ruimte is voor Bed of Nails!
 
  • Geweldig
Waarderingen: dogsoldierspoon

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.171
1.470
Just zien dat ge niks breekt. 😏
Haha: Of wachen tot het nummer gedaan is of in een rustig stukske.
You're alone on the dancefloor baby turn the light: Oversteken. Hypa hypa, naar volgende moshpit.
Summer mood, hot sand under my feet
Cold beer (water), cheap wine(mocktail) Yeah, that's all that we need We got the moves, oversteken.
repeat...
Of een beter idee. Met mijn wit stokske zwaaien. haha...
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Camping vraagje: wij gaan met 2 woensdagmiddag al op Boneyard onze tenten opzetten. Alleen komen er donderdag nog 5 vrienden waarvan we dus allemaal een tent meenemen om op te zetten. Mag/kan dit? Dat wij dus woensdagmiddag al 7 tenten zetten maar die nacht slechts met 2 daar slapen? Als we dit niet doen is er donderdag bij ons natuurlijk helemaal geen plek meer om nog tenten op te zetten... ik kan nergens een tentenlimiet per persoon vinden dus daarom mijn vraag 😅
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Zeer jammer, maar geen teken om Alice te laten schieten. Nu Bospop niet doorgaat, ga ik voor de volle show. Jammer van All Them Witches, maar luistert Alice Cooper thuis veel meer.

Zin in

Als in, je gaat niet meer naar Bospop, of heb ik iets gemist?:p
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.888
4.031
Camping vraagje: wij gaan met 2 woensdagmiddag al op Boneyard onze tenten opzetten. Alleen komen er donderdag nog 5 vrienden waarvan we dus allemaal een tent meenemen om op te zetten. Mag/kan dit? Dat wij dus woensdagmiddag al 7 tenten zetten maar die nacht slechts met 2 daar slapen? Als we dit niet doen is er donderdag bij ons natuurlijk helemaal geen plek meer om nog tenten op te zetten... ik kan nergens een tentenlimiet per persoon vinden dus daarom mijn vraag 😅
Dat kan, het is alleen wel pittig omdat ze dus met dat lintensysteem doorschuiven en er gaan overal rond je al mensen hun tenten beginnen neerzetten wanneer jullie aan tent 1 en 2, of met wat geluk aan tent 3 en 4, bezig zijn. Ik wens jullie alvast veel succes.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.888
4.031
De zanger had vlak voor het laatste nummer ook nog een leuke aankondiging maar vroeg ook om het voorlopig voor ons zelf te houden dus ik zeg niks. Het had te maken met de korte speeltijd en met later in het jaar. Meer zeg ik voorlopig niet. Ik heb niks gezegd.

Ohh wat spannend. Wat zou dat toch kunnen zijn...
Heeft er iemand een idee, want ik kan me er niks bij voorstellen!

Schermafbeelding 2024-06-09 om 18.36.01.png
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Dat kan, het is alleen wel pittig omdat ze dus met dat lintensysteem doorschuiven en er gaan overal rond je al mensen hun tenten beginnen neerzetten wanneer jullie aan tent 1 en 2, of met wat geluk aan tent 3 en 4, bezig zijn. Ik wens jullie alvast veel succes.
Thanks, we gaan onze buren ook even op voorhand inlichten, hope that helps.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en nikita

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
Kzou het ook sowieso melden bij de mensen die er met dat lint staan, meer bepaald de verantwoordelijke daar.
Gaat sowieso toch pittig zijn om het geregeld te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidov90

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.982
8.937
Thanks, we gaan onze buren ook even op voorhand inlichten, hope that helps.
Eerlijk? Ik zou het je niet aanraden om met z'n tweeën 7 tenten op te gaan zetten in die chaos op de woensdag. Het is oprecht al lastig genoeg om met 7 man tegelijk een tentenkamp op te bouwen en nog een beetje plek te hebben om te zitten enzo. Dat gaat een hoop ergernis opleveren bij jullie en de mensen om jullie heen. Er is geen tijd om even rustig te overleggen met je buren. Zodra het lintje verschuift is het een plek claimen, beginnen met bouwen en hopen dat er ruimte genoeg is voor iedereen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.682
3.508
Eerlijk? Ik zou het je niet aanraden om met z'n tweeën 7 tenten op te gaan zetten in die chaos op de woensdag. Het is oprecht al lastig genoeg om met 7 man tegelijk een tentenkamp op te bouwen en nog een beetje plek te hebben om te zitten enzo. Dat gaat een hoop ergernis opleveren bij jullie en de mensen om jullie heen. Er is geen tijd om even rustig te overleggen met je buren. Zodra het lintje verschuift is het een plek claimen, beginnen met bouwen en hopen dat er ruimte genoeg is voor iedereen.
Ik moest bij dit idee inderdaad aan verhalen van vorig jaar denken. Toen was er nog iemand die met z'n tweeën een grotere tent op moesten zetten. Eenmaal klaar om de achterzijde goed te zetten bleek dat er kleinere tenten overheen gezet waren. Dus het lijkt me aardig hectisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Thanks, we gaan onze buren ook even op voorhand inlichten, hope that helps.
Ik vond het vorig jaar al best pittig om onze twee tenten en party tent ertussen te krijgen, en ruimte over te houden voor een derde tentje wat onderweg was. Uiteindelijk goed gekomen, en in het verleden is het ook nog weleens gelukt om met 2 man 4 tenten op te zetten geloof ik, maar 7 klinkt als een uitdaging. Zou ook niet teveel op je buren rekenen daarin, die zullen nu niet per se geneigd zijn om jullie heel veel ruimte te gaan geven als ze zelf ook moeten vechten voor een plekje.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.982
8.937
Ik moest bij dit idee inderdaad aan verhalen van vorig jaar denken. Toen was er nog iemand die met z'n tweeën een grotere tent op moesten zetten. Eenmaal klaar om de achterzijde goed te zetten bleek dat er kleinere tenten overheen gezet waren. Dus het lijkt me aardig hectisch.
Ja was bij ons ook. Van één van onze tenten werd overdag het slaapgedeelte opgeklapt door de buren, omdat zij anders niet konden zitten. Heel het weekend gedoe over geweest.
 
  • Wow
Waarderingen: MetalLimbo en Piebe71

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.982
8.937
Ik vond het vorig jaar al best pittig om onze twee tenten en party tent ertussen te krijgen, en ruimte over te houden voor een derde tentje wat onderweg was. Uiteindelijk goed gekomen, en in het verleden is het ook nog weleens gelukt om met 2 man 4 tenten op te zetten geloof ik, maar 7 klinkt als een uitdaging. Zou ook niet teveel op je buren rekenen daarin, die zullen nu niet per se geneigd zijn om jullie heel veel ruimte te gaan geven als ze zelf ook moeten vechten voor een plekje.
Inderdaad. Met alle respect, maar in die hectiek is mijn eerste prioriteit mijn eigen plek, gevolgd door de plek van mijn vrienden en pas daarna eens kijken of het ook voor de buren een beetje te doen is. Het is gewoon een klote systeem, met die lijnen. Maar ze zullen wel moeten, want ze moeten elke centimeter benutten, zodat iedereen op de Boneyard kan.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
654
834
Graspop-2018-Foto-Nathan-Dobbelaere-Graspop-Metal-Meeting-PERSFOTO-NIET-VOOR-ANDERE-ARTIKELEN-GEBRUIKEN-1.jpg

voor de grote bijzaak, dit gaat niet passen in het rock café. maar dit ging toen wel ten koste van een groot gedeelte van boneyard.
dit jaar mag er ook voetbal op straat uitgezonden worden geloof ik dat mocht toen niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken