Ik had vorig jaar een Nekrogoblikon shirt, draag m nog steeds. Hilarisch shirt, jammer dat ze dit jaar niet op Graspop staan
Electric Callboy leek vorig jaar al één van de meest populaire keuzes qua bandshirts, zal dit jaar wel helemaal extreem zijn, vooral op vrijdag natuurlijkMisschien is het ook wel iets van de oudere generatie? Dat het vooral daar een ongeschreven regel is. Ik verwacht toch net als bij Alestorm afgelopen keer een berg jong volk met ECB shirts
150?Qua shirts moet ik nog eens kijken, heb er miss een 150 tal ofzo. Soms durf ik dat wel eens te doen een bandshirt aandoen van een band die speelt en niet gaan kijken omdat ze overlappen met een andere band die ik minder vaak heb gezien of als ik daar opt moment zin in heb.
Sta je daar ineens met een Babymetal shirtAls Impericon weer op de metal market staat, dan daag ik iedereen uit om voor €7 zo'n surprise shirt te halen en die aan te trekken (oke misschien dit jaar €10 met de inflatie lol)
gewoon aantrekken om vervolgens bij Bury Tomorrow te gaan staan in dat shirt, ik zie mogelijkheden.Sta je daar ineens met een Babymetal shirt![]()
Nonde, dat heb ik gemist vorig jaar! Jammer dat ze hier niet veel reclame voor maken, of wel?Als Impericon weer op de metal market staat, dan daag ik iedereen uit om voor €7 zo'n surprise shirt te halen en die aan te trekken (oke misschien dit jaar €10 met de inflatie lol)
Hey, dat doe ik nou ook vaak!… Over het algemeen op de dag zelf een bandshirt van een band die niet op die dag speelt![]()
Stond er afgelopen jaar al natuurlijkbelgische band Black mirrors mag Alice cooper gaan supporten deze zomer, zeer goeie band en denk dat we dit toch ook al met potlood kunnen gaan opschrijven als vervanger als er een band wegvalt
Dat was erg goed toen, mogen van mij op herhaling komen als er een band wegvaltStond er afgelopen jaar al natuurlijk
3/4 van de wei dusHey, dat doe ik nou ook vaak!
Vorig jaar een wit system of a down shirt aan gehad. Dat was in het zonnetje beter dan zwart. Ook leuke reacties op gehad van mensen die graag SOAD op Graspop willen zien.
Ook leuk om dat als opvolger van het vandaag is de dag shirt te introduceren. Al verwacht ik bij de groepsfoto weer het signaal te geven dat vandaag de dag is.Als Impericon weer op de metal market staat, dan daag ik iedereen uit om voor €7 zo'n surprise shirt te halen en die aan te trekken (oke misschien dit jaar €10 met de inflatie lol)
Ik zie dat Avantasia hun tour op 5 juni begint, dus hopelijk komen we dan meer te weten over wie er mee op tour gaat?
Kan je gebaseerd op die info een inschatting maken welke liedjes waarschijnlijk gespeeld worden? Ik kende Avantasia niet, dus ben aan het inluisteren (wat echt top is trouwensTobias Sammet net in zijn radioprogramma. Had het over zijn zomertour over de upcoming shows in Duitsland, maar ook de festivals.
Aanwezig zijn: Ronnie Atkins, Bob Catley, Geoff Tate "en nog meer"
Kan je gebaseerd op die info een inschatting maken welke liedjes waarschijnlijk gespeeld worden? Ik kende Avantasia niet, dus ben aan het inluisteren (wat echt top is trouwens), maar dan weet ik eventueel welke liedjes ik kan verwachten (indien mogelijk natuurlijk).
Bevestigd:
Afgevallen:
- Bob Catley (ex-Magnum, ex-Hard Rain)
- Ronnie Atkins (Pretty Maids, Nordic Union)
- Geoff Tate (Operation: Mindcrime, Sweet Oblivion, ex-Queensrÿche)
- Adrienne Cowan (Seven Spires, ex-FirstBourne)
- Chiara Tricarico (Moonlight Haze, Ravenword, Sound Storm, ex-Temperance)
Jørn Lande (ex-Ark, ex-Masterplan, Jørn)Amanda Somerville (Aina, Kiske/Somerville, Trillium)Alice CooperKlaus Meine (Scorpions)Michael Kiske (Helloween, Place Vendome, Kiske/Somerville, Unisonic)Mille Petrozza (Kreator)
Onbekend:
- Kai Hansen (Helloween, Gamma Ray)
- Sharon den Adel (Within Temptation)
- Timo Tolkki (ex-Stratovarius, ex-Revolution Renaissance, ex-Symfonia)
- Roy Khan (Conception, ex-Kamelot)
- Eric Singer (Kiss, ex-Black Sabbath, ex-Alice Cooper)
- Russell Allen (Symphony X, Adrenaline Mob)
- Tim "Ripper" Owens (ex-Judas Priest, ex-Yngwie Malmsteen, ex-Iced Earth)
- Jon Oliva (Savatage, Jon Oliva's Pain)
- Joe Lynn Turner (ex-Rainbow, ex-Deep Purple, ex-Yngwie Malmsteen)
- Biff Byford (Saxon)
- Eric Martin (Mr. Big)
- Robert Mason (Warrant, Lynch Mob)
- Dee Snider (Twisted Sister)
- Herbie Langhans (Seventh Avenue)
- Marko Hietala (Nightwish, Tarot, Northern Kings, Raskasta Joulua, Sapattivuosi, Sinergy)
- Candice Night (Blackmore's Night)
- Hansi Kürsch (Blind Guardian)
- Floor Jansen (Nightwish, ex-After Forever)
- Ralf Scheepers (Primal Fear, ex-Gamma Ray)
Probably a new "team shirt" of our group. Then maybe our last year's team shirt. Perhaps Chief's shirt from the movie Slapshot. And then maybe the official Graspop shirt or some band shirt.Andere kwestie: zijn er al mensen bezig met hun shirt keuze ( of algehele kleding) voor het weekend? Mensen die hun “vandaag is de dag”-shirt weer aan gaan trekken?
Bij mij valt de keuze momenteel op vandaag is de dag of mijn Avantasia shirt.
Ja man, dat nieuwe album belooft echt een meesterwerk te worden! Alle drie de nieuwe nummers zijn raak, dus mijn verwachtingen zijn sky high. Nog maar twee daagjes wachten! En ook ontzettend veel zin in hun set in de Marquee.
Wat een nummer![]()