Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Na wat recente shows gezien te hebben van Limp Bizkit (de Lollapaloozas in zuid amerika) echt heel veel zin gekregen in die show straks.
Die gasten hebben echt ergens nieuwe energie gevonden voor hun live shows, heerlijk.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Na wat recente shows gezien te hebben van Limp Bizkit (de Lollapaloozas in zuid amerika) echt heel veel zin gekregen in die show straks.
Die gasten hebben echt ergens nieuwe energie gevonden voor hun live shows, heerlijk.
Goed om te zien dat ze wel energie hebben, want zo'n band als Limb bizkit heeft dat wel nodig voor een toffe show.
Mijn vader was al een beetje bang ervoor dat het niks zou worden vanwege hun toch wel oudere leeftijd, maar van de paar clips die ik her en der heb gezien komt t wel goed! Je kan me tijdens hun set zeker vinden in de moshpit😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Onne

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
Stil zwijgend SKULLIE nieuws vandaag

1 Skully kost 3,50 euro. In voorverkoop krijg je 1 Free Skully gratis per aankoop van 20 Skullies. De voorverkoop loopt van woensdag 17 april tot en met woensdag 12 juni. Free Skullies zijn tijdens het festival overal bruikbaar, worden als eerste gebruikt wanneer je iets aankoopt maar zijn na het festival niet-refundable.
Vanaf 17 april kan je HIER een account aanmaken. Om je ticket te kunnen koppelen heb je de 9 tekens onder de QR-code onderaan op je ticket nodig. (9 tekens tussen * * ; opgepast een spatie kan ook een teken zijn).
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
nee ik wilde een tijdschemma, geen skullies :(

Gelukkig nog wel korting op de skullies in de verkoop dus
Aangezien je iedere 21ste skully gratis krijgt, betaal je effectief 3,33 per skully.
wat waren de prijzen vorig jaar ook alweer? volgens mij valt dit best mee als prijsstijging
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
nee ik wilde een tijdschemma, geen skullies :(

Gelukkig nog wel korting op de skullies in de verkoop dus
Aangezien je iedere 21ste skully gratis krijgt, betaal je effectief 3,33 per skully.
wat waren de prijzen vorig jaar ook alweer? volgens mij valt dit best mee als prijsstijging
Ook 3.33 euro per skully geloof ik
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Mail meldt ook dat er een supermarkt op Boneyard gaat zijn. Je gaat ook trays (24 blikken) met Jupiler uit de frigo vooraf kunnen bestellen.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
356
505
no, I wanted a timetable, not skullies:(

Fortunately, there is still a discount on the skullies on sale
Since you get every 21st skully for free, you effectively pay 3.33 per skully.
what were the prices last year again? I think this isn't too bad as a price increase
it was 20 skullies for 65€, so one skully was 3,25€
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
21
47
Wel bizar dat er staat:

Op de Metal Plaza serveren onze fabuleuze foodtrucks superveel lekkers.

Zouden die dan verhuizen? Lijkt me raar om die op de Metal Plaza te zetten.
 

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
21
47
waar is de metal plaza dan? is dat niet gewoon dat gedeelte achter de jupiler tribune?
Normaal is dat het deel als je binnenkomt:

1713342436607.png

Maar nu bedenk ik net dat misschien heel dat deel Metal Plaza noemt :)
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Voor de mensen die graag een locker willen met een stopcontact erin zou ik dit heel snel gaan reserveren, zal snel weg zijn waarschijnlijk.

Wel heel chill dat je eindelijk lockers vooraf kunt resereveren
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

Gebruikers die dit onderwerp bekijken