Graspop Metal Meeting 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.304
Ook de tweede mogelijkheid waarop de organisatie de timetable zou kunnen delen, is stilzwijgend aan ons voorbijgegaan. Nog acht momenten te gaan!
  1. Maandag 15 april 10:00
  2. Maandag 15 april 16:00
  3. Dinsdag 16 april 10:00
  4. Dinsdag 16 april 16:00
  5. Woensdag 17 april 10:00
  6. Woensdag 17 april 16:00
  7. Donderdag 18 april 10:00
  8. Donderdag 18 april 16:00
  9. Vrijdag 19 april 10:00
  10. Vrijdag 19 april 16:00
Nog 65 dagen tot Graspop, dus nog heel wat meer momenten om het tijdschema bekend te maken.
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194

Dit is toch schitterend, alleen jammer dat Avantasia waarschijnlijk niet in het donker speelt op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
106
199
Nachtmerrie gehad dat Pendulum in het daglicht op de mainstage staat. Gelukkig is GMM geen Pinkpop :p
Ik heb nachtmerries over de vrijdag avond, zoveel grote namen, dat moet wel clashen; Judas Priest, Electric Callboy, Pendulum, Avantasia, Bruce Dickenson, Eisbrecher, ga ik ze allemaal volledig kunnen zien? Ben bang van niet, gelukkig vind ik FFDP kut, dus ik hoop dat hun samenvallen met Pendulum ofzo
 
  • Leuk
Waarderingen: madeira

saurus

Dagopener
4 feb 2019
534
623
Ik heb nachtmerries over de vrijdag avond, zoveel grote namen, dat moet wel clashen; Judas Priest, Electric Callboy, Pendulum, Avantasia, Bruce Dickenson, Eisbrecher, ga ik ze allemaal volledig kunnen zien? Ben bang van niet, gelukkig vind ik FFDP kut, dus ik hoop dat hun samenvallen met Pendulum ofzo
Eisbrecher zal wel in de namiddag staan, en denk dat de rest allemaal achter elkaar op de mainstages zal zijn. Enkel pendulum in de marquee
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
457
251
Eisbrecher zal wel in de namiddag staan, en denk dat de rest allemaal achter elkaar op de mainstages zal zijn. Enkel pendulum in de marquee
Zou Bruce ook niet eerder laat in de marquee staan? Eisbrecher stond vorige keer ook ergens in de namiddag, zelfde plek lijkt me inderdaad logisch.
Pendulum zal hoogstaarschijnlijk met FFDP of JP samenvallen
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.634
7.371
Zou Bruce ook niet eerder laat in de marquee staan? Eisbrecher stond vorige keer ook ergens in de namiddag, zelfde plek lijkt me inderdaad logisch.
Pendulum zal hoogstaarschijnlijk met FFDP of JP samenvallen

Lijkt mij logisch als Bruce op dezelfde stage speelt als Priest
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Zou Bruce ook niet eerder laat in de marquee staan? Eisbrecher stond vorige keer ook ergens in de namiddag, zelfde plek lijkt me inderdaad logisch.
Pendulum zal hoogstaarschijnlijk met FFDP of JP samenvallen
Vanwege de naam verwacht ik Bruce op Main
Als je ziet hoeveel internationale Maiden fans er bijvoorbeeld sinds sochtends bij de main al staan te wachten, verwacht ik ook dat er een groot deel van die fanbase mee voor een solo Bruce show. Zo zijn die die-hard Maiden fans wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
bands in de kleine lettertjes zullen niet zo moeilijk te vervangen zijn lijkt me, denk niet dat dat zo snel voor vertraging zal zorgen
wel vervelend voor de mensen die naar die show uit keken
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.163
10.485
bands in de kleine lettertjes zullen niet zo moeilijk te vervangen zijn lijkt me, denk niet dat dat zo snel voor vertraging zal zorgen
wel vervelend voor de mensen die naar die show uit keken
Ja eens. Dit formaat bands zijn gemakkelijk te vervangen. Pak een Distant, Blackbriar, Psychonaut, ofzo en je hebt een goede opvulling met lokaal talent en wat muzieksoorten die minder aan bod komen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken