Graspop Metal Meeting 2024

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
186
266
Vandaag is de dag ... dat we het weer voor graspop kunnen voorproeven :D
Zo maar echt! Ik heb op de rock circus een harem broek met gigantische zakken gekocht, en die heb ik met dit weer lekker aangetrokken om alvast in die festivalsfeer te komen. Ben langzaam ook alles wat ik normaal in een rugzak stop in deze zakken aan het proppen om te kijken of ik geen tas nodig heb dit jaar😂 mn huidige conclusie is dat zolang het niet gaat regenen het goed komt! (Een poncho is net te veel, verder past alles wat ik normaal meesleep haha)
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
121
387
erra hun album cure is vandaag uit indien de mensen even willen inluisteren .
De donderdag ga ik nog fris zijn dus die ga ik zeker gaan zien.
Ik vind het album echt goed klinken! Ik ben meer fan van hun nieuwste materiaal in tegenstelling tot het oudere. Misschien omdat ze nu meer gefocust hebben op het refrein en het melodische.

Zeker Glimpse vind ik echt zalig! Juicy riff :love:
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
537
634
Zo maar echt! Ik heb op de rock circus een harem broek met gigantische zakken gekocht, en die heb ik met dit weer lekker aangetrokken om alvast in die festivalsfeer te komen. Ben langzaam ook alles wat ik normaal in een rugzak stop in deze zakken aan het proppen om te kijken of ik geen tas nodig heb dit jaar😂 mn huidige conclusie is dat zolang het niet gaat regenen het goed komt! (Een poncho is net te veel, verder past alles wat ik normaal meesleep haha)
De security aan de ingang zal blij zijn.
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
16
28
Ik vind het album echt goed klinken! Ik ben meer fan van hun nieuwste materiaal in tegenstelling tot het oudere. Misschien omdat ze nu meer gefocust hebben op het refrein en het melodische.

Zeker Glimpse vind ik echt zalig! Juicy riff :love:
Ik ben niet zo van de metalcore maar kan goed genieten van het nieuwe album. Al helpt het zonnetje en de hangmat vast mee
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Iemand een idee wanneer we ongeveer de timetable kunnen verwachten? Ik heb echt veel ste veel bands weer die ik wil gaan zien (en dan ben ik niet eens van de metalcore)
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Iemand een idee wanneer we ongeveer de timetable kunnen verwachten? Ik heb echt veel ste veel bands weer die ik wil gaan zien (en dan ben ik niet eens van de metalcore)
Graspop Metal Meeting 2024
Voor degene die smeken om een TIMETABLE vorig jaar was die er in de 3e week van April en het jaar ervoor de 2e week in Mei Ik wil nu wel eens weten wanneer de SKULLIES in de voorverkoop gaan en hoe we het gaan doen met bekers ! Hebben we nog wel of niet de Ducks of Trash ? en gaan ze er wat...
Slyder73x Bericht #13.148 25 mrt 2024 Forum: Graspop Forum

Gewoon even zoeken en het staat wel ergens. De meeste vragen die gesteld worden zijn vaak al wel beantwoord.
Maar resultaten uit het verleden bieden nog steeds geen garanties 😉
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.504
3.001
Dus 5FDP sluit af op Zuidpodium......
Beter is dit de eerste stap van Graspop om eindelijk die podiumindeling een keer te onthullen. Echt chill dat festivals als Rock Werchter, Pukkelpop en Hellfest wel relatief snel met de podiumindeling of zelfs timetable komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.184
7.430

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.184
7.430
Ik vind het album echt goed klinken! Ik ben meer fan van hun nieuwste materiaal in tegenstelling tot het oudere. Misschien omdat ze nu meer gefocust hebben op het refrein en het melodische.

Zeker Glimpse vind ik echt zalig! Juicy riff :love:
Eindelijk eens tijd gehad om het nieuwe Erra album op te zetten, vind hem ook wel goed idd. Wordt een fijne show aan het begin van de donderdag denk ik zo.

Vandaag heeft ook Make Them Suffer een nieuwe single uitgebracht, ook niet verkeerd.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Ik vind het maar stil vanuit het Graspop kamp. Nog iets meer dan 2 maanden en dan barst het los. Geef ons wat info en nieuwtjes!
ik vind het in het algemeen in het Belgische festival wereld redelijk stil... . Alcatraz, RW of Dour ook nog geen timetable, Lokerse feesten nog een lege dag... .
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken