Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Voor m'n gevoel begint vandaag een beetje het metal seizoen.
Vanacht album reviews van Judas priest zitten kijken en alle nummers geluisterd.
Al met al prima album maar het raakt me nergens.
Veel nieuwe releases vandaag en bands die op tour gaan.
Graspop zal ook wel vlot gaan komen met laatste namen.
Ik heb er zin in en als alles meezit volgende week naar wayfarer in Helmond.
Gruwelijk šŸ˜
#metalgods
#vandaag
Prima genoeg als ze met niks overlappen dat u wil zien om dan te gaan kijken op Graspop? Ik vond de eerste singels eigenlijk echt leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
Ik begrijp uw vraag niet. Combitickets bv lijken nog gewoon beschikbaar.
U probeert op de wachtlijst te geraken voor een huisje in Lommel of Mol misschien als ik het goed begrijp?

Volgens mij heeft hij een campingticket dat hij wil doorverkopen aan een specifiek iemand op de wachtlijst?
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
404
695
Prima genoeg als ze met niks overlappen dat u wil zien om dan te gaan kijken op Graspop? Ik vond de eerste singels eigenlijk echt leuk!

Prima genoeg als ze met niks overlappen dat u wil zien om dan te gaan kijken op Graspop? Ik vond de eerste singels eigenlijk echt leuk!
Vrijdag word wel al dringen.
Denk lastig verhaal word maar wellicht ff sfeer proeven en is er niks anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.622
5.049
voor de liefhebber (niet ik :ROFLMAO:), sevenfold is begonnen aan hun tour

Ziet er prima uit als een mooie mix met 5 nieuwe nummers en toch een hoop oude favorieten (A Little Piece Of Heaven had ik er nog wel graag bij gehad).
Heel benieuwd hoe al die nieuwe nummers het gaan doen live.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Zombie

Nieuw lid
8 mrt 2024
2
0
Volgens mij heeft hij een campingticket dat hij wil doorverkopen aan een specifiek iemand op de wachtlijst?
Niet aan een specifiek iemand, maar gewoon een willekeurig iemand. Daar leek de wachtlijst me voor bedoelt. Ik zie alleen nergens een optie om het huisje aan te bieden aan de wachtlijst.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
535
731
Niet aan een specifiek iemand, maar gewoon een willekeurig iemand. Daar leek de wachtlijst me voor bedoelt. Ik zie alleen nergens een optie om het huisje aan te bieden aan de wachtlijst.
Ik vrees dat je tickets niet zal kunnen 'indienen'. De organisatie zal je zelf doorverwijzen naar ticketswap. De wachtlijst is enkel bedoeld voor vrijgekomen tickets wegens mislukte betalingen bijvoorbeeld.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Ziet er prima uit als een mooie mix met 5 nieuwe nummers en toch een hoop oude favorieten (A Little Piece Of Heaven had ik er nog wel graag bij gehad).
Heel benieuwd hoe al die nieuwe nummers het gaan doen live.
Tijdens hun US tour in het najaar zat A Little Piece of Heaven er wel nog in. Kan er zeker nog terug in komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
En chauvinisme kan natuurlijk prima onderdeel uitmaken van dat format. ;)
Maar goed, ik bedoelde dat zeker niet in negatieve zin, hoor.
Zoals ik al zei is het ook gewoon heel logisch.
Wacken heeft gewoon korte lijntjes met Nuclear Blast, Mad Tour booking enz.
Logistiek makkelijk, grote namen, reclame voor het europese markt.
GMM heeft ook een tijd gehad dat ze weinig Benelux bands boekte, met uitzondering van Wt en Epica.
Eerst kwaliteit bewijzen.
 

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Vind hun nieuwere werk nog wel prima, op de G O D namen na, dus setlist ziet er wel leuk uit. Mis alleen A little piece of heaven, en nummers van het nightmare album; buried alive, natural born killer enz
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Niet aan een specifiek iemand, maar gewoon een willekeurig iemand. Daar leek de wachtlijst me voor bedoelt. Ik zie alleen nergens een optie om het huisje aan te bieden aan de wachtlijst.
ik dacht dat er hier op het forum ook ergens een plek was om tickets aan te bieden? kan de pagina zelf alleen nu even niet vinden
je zult wel zonder problemen van je ticket afkomen, er is genoeg vraag naar die huisjes. het alleen vervelend inderdaad dat je het niet op Ticketswap kunt zetten.
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
27
19
Avenged Sevenfold speelt mss inderdaad iets te veel van hun nieuwste worp en niet genoeg ouder materiaal (Beast and the Harlot? Almost Easy? Critical Acclaim?) maar het feit dat ze Save Me en Cosmic back-to-back spelen is wel nice!
 
  • Winning
Waarderingen: gerbthederp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken