Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
Hammerfall mag ook nog wel doorkomen, en Accept en Saxon maar die staan al op Alcatraz, dus verwacht die nie meer dit jaar.
En Steel panther als after is wel erg grappig. Is denk ik ook wel een grote after dan😂
accept staat niet op alcatraz, maar word voor graspop ook moeilijk qua tourschema (vr. coppenhell en za. rock imperium)
hammerfall heeft alleen do. 20 juni coppenhell staan, verder niks dat weekend.
 
Laatst bewerkt:

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
262
405
accept staat niet op alcatraz, maar word voor graspop ook moeilijk qua tourschema (vr. coppenhell en za. rock imperium)
hammerfall heeft alleen do. 20 juni coppenhell staan, verder niks dat weekend.
Aha. Dus hammerfall kan nog wel komen en Accept zou ook nog wel komen, maar de kans is net zo groot als da Metallica volgend jaar op graspop staat
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
AC-f***ing-DC mensen!!!!
:D:D:D
Carnaval is voorbij.
Mijn "Graspop Line-up interesse" is nu 0 en mijn "AAAAARGH ACEEEE/DCEEEE WEEK is begonnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Hear, hear! (y)
Doe dan ook nog maar Rhapsody Of Fire erbij, en we hebben een geweldige power metal injectie! :)🤘
Maar eigenlijk zou ik met een van deze bands al heel blij zijn. ;)



Liever Primal Fear of Accept. ROF is een van de weinige powermetalbands waar ik niet warm of koud van word.
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
110
201
En Steel panther als after is wel erg grappig. Is denk ik ook wel een grote after dan😂
Het is ook op de mainstage he. Dus het is eigenlijk de afsluiter,maar niet de headliner.
Vind het een prima idee, mag op Graspop ook wel, Steel Panther is een prima band om lekker bier te zuipen en niet heel erg meer op te letten.
 
Laatst bewerkt:

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Maar is dat omdat je alles al wel gezien hebt? Of omdat je de namen allemaal niet kent. Bij mij ligt dan de uitdaging om juist op zo'n dag meer bands te leren kennen
Met Metalcore/deathmetal heb ik vrij weinig.
Alice Cooper en Megadeth gaan wel. Maar die heb ik al vaak zat gezien.
Heart heb ik nog nooit gezien, maar is ook niet gelijk mijn straatje
Tool, Babymetal, Polyphia, +++, Comebackkid, Kvelertak zijn bands die hoog op de affiche prijken. Geen van hen zijn aan mij besteed.
De bands die ik niet ken, luister ik dan altijd om op te warmen. Maar nee.
Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Dat vind ik wel wat kort door de bocht, er staan allerlei bands voor hele diverse smaken op die donderdag. Dat het voor jou tegenvalt, tja, dat is iets persoonlijks natuurlijk, daar kan ik weinig over zeggen. Maar om nu te stellen dat de dag per definitie tegenvalt als je niks met Tool hebt?
Of het is zo breed dat er te weinig bij zit.
Op donderdag heb ik letterlijk 3 namen die ik wel "prima" vind.
De dag leunt erg op Tool, waardoor het is uitverkocht. Maar heb je daar niks mee, dan valt het wel tegen :(
Ik herken het wel van dat "te breed". De bovenkaart van het affiche spreekt mij ook weinig tot niet aan.
De subs of middelgrote namen lijken te ontbreken, waardoor bands maar zijn doorgeschoven.

Maar ik probeer mijzelf voornamelijk op de andere dagen te focussen. Donderdag wordt waarschijnlijk BBQ dag. En los op de andere dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alma en MarcoReusel

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Ik denk niet dat Tool afsluit. Ik vermoed dat Alice Cooper afsluit. Alle daggasten die voor Tool komen, en nog met openbaar vervoer naar huis moeten, zouden anders strandden.
Met het OV naar een afgelegen festival terrein gaan en dan hopen dat je 's-avonds nog thuis komt. Beetje als zonder condoom met een hoer naar bed gaan en hopen dat dat allemaal goed gaat.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: sven.cr en Nu_metal90

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Ik herken het wel van dat "te breed". De bovenkaart van het affiche spreekt mij ook weinig tot niet aan.
De subs of middelgrote namen lijken te ontbreken, waardoor bands maar zijn doorgeschoven.

Maar ik probeer mijzelf voornamelijk op de andere dagen te focussen. Donderdag wordt waarschijnlijk BBQ dag. En los op de andere dagen.
Er zal vast nog wel wat hardrock/heavy metal/nu metal bijkomen. Het is nu nog niet veel inderdaad.
Maar AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De organisatie zei ook al dat dit jaar echt een moeilijk jaar was qua aanbod. Dus ze doen hun best, dat is een ding wat zeker is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alma en MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die die donderdag niet zo geweldig vinden, als ik niet zo veel uit zou kijken naar Tool zou ik de logo bands ook gemmakelijk allemaal kunnen skippen. toch voor mij door de undercard 1 van de sterkste dagen.
Bijna alle kleinere metalcore bands waar ik naar uit kijk staan op deze dag (Bury tomorrow, Erra, Bleed from within) dan nog Neo die ik recent heb ontdekt en Amaranthe waar ik erg naar uitkijk.
Verder wil ik Hanbie, Alien Weaponry, Night Verses, Shadow of intent, Counterparts ook nog wel meepakken als het schema het toelaat.
Voor mij is de donderdag de dag met de sterkste undercard en geen van de andere dagen komt in de buurt. verder vind ik het ook gewoon heel tof dat ze wat aan het experimenteren zijn met logo bands op de donderdag en vrijdag. een beetje risico's nemen op de line up mag soms ook wel.
alleen wat mensen hier met de donderdag hebben heb ik dan weer met de zondag, al zal ik mezelf daar ook wel zien te vermaken.
Maar AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er staat hierboven een mooie link van @Dr. Hannibal om bij het AC/DC topic te komen, deze spam is hier totaal mistplaatst
Sweden Rock have announced Journey, Dimmu Borgir, WASP and Evanescence among others... I'd love to see Journey at Graspop but I'm afraid we're out of main stage slots?
Evanescence had ik ook wel eens leuk gevonden, maar ik verwacht helaas geen namen meer van dit formaat. vorig jaar waren ze trouwens ook al in de buurt en werden ze niet geboekt, de organisatie zal er wel geen zin in hebben zeker. heb hier wel reacties gelezen dat die show bij de vorige doorkomst niet al te best was.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Er zal vast nog wel wat hardrock/heavy metal/nu metal bijkomen. Het is nu nog niet veel inderdaad.
Maar AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De organisatie zei ook al dat dit jaar echt een moeilijk jaar was qua aanbod. Dus ze doen hun best, dat is een ding wat zeker is.
Zoals al eerder aangegeven, AC/DC heeft zijn eigen pagina op het forum. Probeer het hier voornamelijk over het Graspop-festival zelf te houden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken