Ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die die donderdag niet zo geweldig vinden, als ik niet zo veel uit zou kijken naar Tool zou ik de logo bands ook gemmakelijk allemaal kunnen skippen. toch voor mij door de undercard 1 van de sterkste dagen.
Bijna alle kleinere metalcore bands waar ik naar uit kijk staan op deze dag (Bury tomorrow, Erra, Bleed from within) dan nog Neo die ik recent heb ontdekt en Amaranthe waar ik erg naar uitkijk.
Verder wil ik Hanbie, Alien Weaponry, Night Verses, Shadow of intent, Counterparts ook nog wel meepakken als het schema het toelaat.
Voor mij is de donderdag de dag met de sterkste undercard en geen van de andere dagen komt in de buurt. verder vind ik het ook gewoon heel tof dat ze wat aan het experimenteren zijn met logo bands op de donderdag en vrijdag. een beetje risico's nemen op de line up mag soms ook wel.
alleen wat mensen hier met de donderdag hebben heb ik dan weer met de zondag, al zal ik mezelf daar ook wel zien te vermaken.
Maar AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er staat hierboven een mooie link van
@Dr. Hannibal om bij het AC/DC topic te komen, deze spam is hier totaal mistplaatst
Sweden Rock have announced Journey, Dimmu Borgir, WASP and Evanescence among others... I'd love to see Journey at Graspop but I'm afraid we're out of main stage slots?
Evanescence had ik ook wel eens leuk gevonden, maar ik verwacht helaas geen namen meer van dit formaat. vorig jaar waren ze trouwens ook al in de buurt en werden ze niet geboekt, de organisatie zal er wel geen zin in hebben zeker. heb hier wel reacties gelezen dat die show bij de vorige doorkomst niet al te best was.