Graspop Metal Meeting 2024

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.911
Het lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk dat we exact al die namen van de gelekte poster 1 op 1 morgen aangekondigd krijgen inderdaad. Nog los van eventuele afvallers zullen er vast nog wat namen achter de hand gehouden worden voor een latere aankondiging, ofwel nog onder embargo zitten. En er zullen aan de andere kant vast ook weer wat namen bij zitten die niet op die poster stonden (Fear Factory bijvoorbeeld).
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
Kan niet geloven dat al die namen op de voorlopige poster het gehaald hebben.

Dacht dat iemand dat hier al had aangegeven via via te hebben gehoord, jij of iemand anders, dat op het moment van lekken ook al het een en ander anders was
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Zo lang dat breaking Benjamin erbij is doet al de rest van de affiche er niet meer toe voor mij. Is zowat de enige band op mijn must see lijst die ik nog nooit gezien heb
Khad in het RW forum dacht ik gelezen dat het niet abnormaal is dat men, indien mogelijk, bij uitverkochte dagen soms nog grote trekpleisters verschuift naar anders dagen. Is dat iets wat Graspop ook zou durven doen ?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Khad in het RW forum dacht ik gelezen dat het niet abnormaal is dat men, indien mogelijk, bij uitverkochte dagen soms nog grote trekpleisters verschuift naar anders dagen. Is dat iets wat Graspop ook zou durven doen ?
Waarom niet, ze zijn nog niet aangekondigd dus zou logisch lijken om ze te proberen op de zaterdag te zetten
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Wil niet lullig doen maar als ze het voor de verkoop doen zou het logisch zijn om BB op vrijdag neer te zetten. Denk dat die dag toch wel het slechtste verkoopt. Die zaterdag gaat toch al wel uitverkopen dus zou een rare zet zijn wat dat betreft
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Wil niet lullig doen maar als ze het voor de verkoop doen zou het logisch zijn om BB op vrijdag neer te zetten. Denk dat die dag toch wel het slechtste verkoopt. Die zaterdag gaat toch al wel uitverkopen dus zou een rare zet zijn wat dat betreft
Ik doel vooral op het feit dat er nog geen subheadliners aangekondigd zijn voor zaterdag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken