Graspop Metal Meeting 2024

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Tremonti gaat in februari de studio in om het geschreven album op te nemen! Hierdoor zie ik die naam absoluut wel kloppen van "de" poster

Februari album opnemen, april Creed cruise, eind mei-eind juni Tremonti EU tour, half juli-eind september Creed US tour en daarna weer focussen op Tremonti met album release en gelijk een US tour
Screenshot_20240102_011642_com.facebook.katana_edit_100138988267532.jpg
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
verwacht nog ongeveer 40 namen, deze zullen ze toch niet in 1 keer droppen ? eerder 2 x 20 namen lijkt me.
en fear factory staat op hellfest als logo band (vrij hoog), zal dat bij ons ook zo zijn?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
manticora (nog nooit van gehoord )staat als support van blind guardian in tilburg.
net ff geluisterd, zit wel tempo in. laat ook maar komen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Tremonti gaat in februari de studio in om het geschreven album op te nemen! Hierdoor zie ik die naam absoluut wel kloppen van "de" poster

Februari album opnemen, april Creed cruise, eind mei-eind juni Tremonti EU tour, half juli-eind september Creed US tour en daarna weer focussen op Tremonti met album release en gelijk een US tour
Bekijk bijlage 7520
Wat een baas is Mark Tremonti toch. Brengt bijna jaarlijks wel een album uit met Alter Bridge of solo band.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Jesus Christ, what a bunch of clowns.
Can you blame them? Since reuniting, there's been:
- A global pandemic interrupting all tour schedules for over a year
- A band member sustaining an injury requiring long revalidation
- A band member fighting against cancer

If a band isn't fully motivated for touring, they shouldn't tour. Especially an act where on-stage energy is crucial to the performance.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Heeft er toevallig iemand een Playlist op Spotify met alle setlisten van de bands die spelen? Vorig jaar had ik die toen hier vandaan gehaald, en hielp wel met bands ontdekken en weten wat ze ongeveer spelen.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
If anyone ever wanted to see RATM on Graspop or Werchter, forget about that. Brad Wilk announced on instagram they'll never go on tour again
They were so high on my list to see, with SOAD Metallica and Aerosmith but now they move to my list of bands I (probably) never see live, with Black Sabbath and Ozzy Osbourne
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken