Graspop Metal Meeting 2024

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Zie Mushroomhead ook op de affiche van Reloadfestival staan,dus afschrijven voor GMM maar wel kans op Alcatraz ?

Zou ook echt wel willen weten waarom dat die ook nog niet in Dessel zijn gepasseerd?
Wilt de organisatie het niet of wil Mushroomhead zelf niet,past het niet in hun tour planning ?
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Net Avantasia ontdekt, lijkt me wel aangenaam als die zouden doorkomen.
Avantasia is wel een grote naam, die al snel een positie als sub zal innemen.
Ik zie ze ook liever headlinen op north ipv FFDP, Alice Cooper of Machinehead. Ik weet het, FFDP staat op South..maar dat heb ik al mentaal omgedraaid.
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
159
173
Avantasia is wel een grote naam, die al snel een positie als sub zal innemen.
Ik zie ze ook liever headlinen op north ipv FFDP, Alice Cooper of Machinehead. Ik weet het, FFDP staat op South..maar dat heb ik al mentaal omgedraaid.
Ik ben al blij datk ne mogelijke extra kanshebber gevonden heb om mijne zaterdag toch wat terug goe te maken 😄

Als die op donderdag zouden komen samen met BB ga ik echt wel vloeken datk geen ticket heb 😶
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Ik ben al blij datk ne mogelijke extra kanshebber gevonden heb om mijne zaterdag toch wat terug goe te maken 😄

Als die op donderdag zouden komen samen met BB ga ik echt wel vloeken datk geen ticket heb 😶
BB? Ik weet dat de Boeren Burger Beweging zetels heeft gewonnen, maar om ze dan op GMM te zetten?

Avantasia zou wel vernieuwend zijn. Edguy stond er wel ooit op de mainstage, maar dat was in 2006.
Toen waren Motorhead en Whitesnake nog headliners en Lacuna Coil en Satyricon stonden nog bovenaan het affiche...om een indicatie te geven.
Nu denk ik wel dat Avantasia inmiddels groter is dan Edguy toen.
 

Bijlagen

  • f681fc00cb9193ad8c35a2f4673f47e1da959bb4.jpg
    f681fc00cb9193ad8c35a2f4673f47e1da959bb4.jpg
    742,6 KB · Weergaven: 58
  • Leuk
Waarderingen: dogsoldierspoon

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.623
7.345
BB? Ik weet dat de Boeren Burger Beweging zetels heeft gewonnen, maar om ze dan op GMM te zetten?

Avantasia zou wel vernieuwend zijn. Edguy stond er wel ooit op de mainstage, maar dat was in 2006.
Toen waren Motorhead en Whitesnake nog headliners en Lacuna Coil en Satyricon stonden nog bovenaan het affiche...om een indicatie te geven.
Nu denk ik wel dat Avantasia inmiddels groter is dan Edguy toen.

Breaking Benjamin
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
519
625
als er een kans is dat graspop avantasia kan boeken is het wel komend jaar.
zie ze ook nog wel de marquee afsluiten, bv zaterdag met kamelot en blind guardian ervoor.

ik verwacht accept ook nog wel.
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Kunnen we voor 2024 nog nieuwe namen verwachten? Aangezien er nu wel het één en ander leaked is.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Kamelot gaat echt niet voorlaatste spelen in de Marquee, met hoe hoog die op de poster staan gaan ze de marquee headlinen of op de mainstage staan
Avantasia zou ik ook niet meer verwachten, er is niet echt een reden om die nu nog niet aangekondigd te hebben na dat ze ook niet op de geleakte poster stonden.
Blind Guardian zie ik zelf ook eerder op de mainstage staan als in de marquee maar daar is nog wel alles mogelijk met hun positie.
Kunnen we voor 2024 nog nieuwe namen verwachten? Aangezien er nu wel het één en ander leaked is.
De kans dat we dit jaar nog iets van Graspop mogen verwachten is heel klein, ze zijn nu met de 'warmste week' bezig waar alle media aandacht naar toe gaat. De week voor kerst hebben we nooit een aankondiging gehad volgens mij. Ik denk ten vroegste de week van 15 januari.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Ben nog steeds erg in de war na de leak poster. Want Kamelot komt niet zo maar aan zo'n poster alleen lijken een aantal bands gewoon heel erg onwaarschijnlijk bijvoorbeeld Bullet For My Valentine
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Kamelot gaat echt niet voorlaatste spelen in de Marquee, met hoe hoog die op de poster staan gaan ze de marquee headlinen of op de mainstage staan
Avantasia zou ik ook niet meer verwachten, er is niet echt een reden om die nu nog niet aangekondigd te hebben na dat ze ook niet op de geleakte poster stonden.
Dat laatste kan je denk ik niet zomaar concluderen. We hebben al van insiders begrepen dat niet alle namen op die poster meer kloppen. Stel nou dat één van de logo bands alsnog afgehaakt is. Dan is Avantasia een hele realistische optie om eens te bellen voor een mooie spot. Kan zowel hoog op de main als hoog in de Marque. Zelf afsluiten Jupiler kan tegenwoordig in theorie nu dat podium groter is en er meer muzieksoorten staan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Dan zou ik voor het eerst een langere periode in de Marquee te vinden zijn!
Precies dit dus. Normaal ben ik er voor 1 optreden op een dag. soms 2. Dan zou ik het niet eens erg vinden om A7X of BMTH te missen voor Avantasia. Ook al staat BMTH voor mij vrijwel bovenaan qua headliners dit jaar hahah
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken