Het is wel duidelijk dat niet alle bands op die poster er uiteindelijk zullen staan maar dat ze tenminste allemaal een grote kanshebber zijn, en dat ze in ieder geval met Graspop in gesprek zijn (geweest) om geboekt te worden.Ben nog steeds erg in de war na de leak poster. Want Kamelot komt niet zo maar aan zo'n poster alleen lijken een aantal bands gewoon heel erg onwaarschijnlijk bijvoorbeeld Bullet For My Valentine
BMFV vind ik persoonlijk helemaal niet onwaarschijnlijk, ook al zijn ze niet van plan om uitgebreid te touren kunnen die prima even een paar shows doen tussendoor. Het is geen Amerikaanse band die een verre reis moet maken, ze komen gewoon uit de UK en kunnen heel gemakkelijk een paar shows doen in europa tussen de opnames door.
Ja je hebt inderdaad gelijk dat alles nog mogelijk is, ik ben benieuwd waar we mee eindigen. ik hoop vooral op breaking benjamin en mudvayne aangezien dat bands zijn waar ik niet snel nog een kans zal krijgen om die live te zien.Dat laatste kan je denk ik niet zomaar concluderen. We hebben al van insiders begrepen dat niet alle namen op die poster meer kloppen. Stel nou dat één van de logo bands alsnog afgehaakt is. Dan is Avantasia een hele realistische optie om eens te bellen voor een mooie spot. Kan zowel hoog op de main als hoog in de Marque. Zelf afsluiten Jupiler kan tegenwoordig in theorie nu dat podium groter is en er meer muzieksoorten staan.
Ergens wel jammer dat we nog tot na de jaarwisseling moeten wachten om te zien welke van de gelekte bands wel correct zijn en welke niet.