Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.453
ZZ top is misschien wel een band die een hoge spot wilt, en daardoor niet op Graspop staat?

Op Hellfest zijn ze ook ms2 headliner. Op tons of rock ook 2e band van de dag

Zouden die ook een sub spot accepteren? 3e/4e band van de dag?
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Hertog Jan komt heel ambachtelijk over maar stroomt natuurlijk ook gewoon uit de ketels van Stella in Leuven.
? Hertog Jan komt oorspronkelijk uit Nederlands Limburg, Arcen. Daar wordt tegenwoordig alleen de speciale bieren gebrouwen. Hertog Jan wordt sindsdien in de oudste brouwerij van Nederland gebrouwen. Deze staat in het Brabantse Dommelen, bekend van Dommelsch.
Dommelsch is voornamelijk in Brabant nog een geliefd bier, maar heeft veelal plaatsgemaakt voor Hertog Jan.

In Brabant heb je ook regionale verschillen. Heineken heeft haar pils naar s-Hertogenbosch verplaatst, waardoor er mede daar Heineken groter werd. Slimme zet, want Heineken/amstel en brand werden in de rest van de provincie niet echt gewaardeerd.
Dan heb je La Trappe Puur wat voortaan een beetje gezien wordt als een alternatief op premium Pils. La Trappe is van Royal Swinkels (bavaria en co) Swinkels is voornamelijk in oostbrabant (Eindhoven/ Helmond e.o.)
In Breda en Tilburg e.o. zie je meer Hertogjan/Jupiler.
Dan heb je nog 2 bolwerken, dommelen als dommelsch en budel als Budels-bolwerk.
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
111
101
Ik vroeg mij af of iemand wellicht een donderdagticket teveel heeft aangeschaft. Ik weet dat de kans klein is, maar ik probeer het toch maar. Wij hebben zelf reeds 5 combis maar een zesde persoon zou de donderdag wel mee willen. Kan iemand hem/mij daar mee helpen?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Ik vroeg mij af of iemand wellicht een donderdagticket teveel heeft aangeschaft. Ik weet dat de kans klein is, maar ik probeer het toch maar. Wij hebben zelf reeds 5 combis maar een zesde persoon zou de donderdag wel mee willen. Kan iemand hem/mij daar mee helpen?

De wachtlijst heeft @randyrw net nog een ticket opgeleverd, misschien kan hij dat proberen. Wachtlijst van ticketmaster dan denk ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en EngineNr9

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
209
281
Alle gekheid op een stokje als iemand Maes nog maar beschouwd als drinkbaar.

Iemand ooit al eens gepakt met drank proberen mee te nemen naar de wei?
Dit jaar 2 hipflasks meegenomen laatste dag en was wel fijn :p
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.695
Alle gekheid op een stokje als iemand Maes nog maar beschouwd als drinkbaar.

Iemand ooit al eens gepakt met drank proberen mee te nemen naar de wei?
Dit jaar 2 hipflasks meegenomen laatste dag en was wel fijn :p
Mijn tactiek voor het meesmokkelen van sterke drank is meestal dat ik een fles whisky achterover sla voordat ik het terrein op ga. Vervolgens koop ik een flesje water bij de toog. Die gooi ik dan leeg en dan vul ik mijn flesje water met mijn in mijn lichaam opgeslagen whisky op het toilet.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
343
612
ZZ top is misschien wel een band die een hoge spot wilt, en daardoor niet op Graspop staat?

Op Hellfest zijn ze ook ms2 headliner. Op tons of rock ook 2e band van de dag

Zouden die ook een sub spot accepteren? 3e/4e band van de dag?

Ben benieuwd, zou een mooie opvulling zijn
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Mijn tactiek voor het meesmokkelen van sterke drank is meestal dat ik een fles whisky achterover sla voordat ik het terrein op ga. Vervolgens koop ik een flesje water bij de toog. Die gooi ik dan leeg en dan vul ik mijn flesje water met mijn in mijn lichaam opgeslagen whisky op het toilet.
Gadverdamme, dat doe je toch niet serieus? Water kopen als je het gratis kunt vullen, niet te geloven dit.
 

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
23
47
ZZtop nog een optie
Het lijkt me dat ze zo'n 'grote' band al wel aangekondigd hadden toch? Ik heb er geen verstand van hoor, maar op de leak poster stond ook geen ZZ Top. Het lijkt mij niet dat ze nog langer zouden wachten met het aankondigen van zo'n grote act. Zou wel heel gaaf zijn vind ik!
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Alle gekheid op een stokje als iemand Maes nog maar beschouwd als drinkbaar.

Iemand ooit al eens gepakt met drank proberen mee te nemen naar de wei?
Dit jaar 2 hipflasks meegenomen laatste dag en was wel fijn :p
Dat weten de nederlandsers niet. Maar wij drinken Maes, het goorste bier van belgie, dat pissen we dan uit in een flesje en verkopen we als Heineken. True story
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Afgelopen Graspop heb ik op de zondag avond van een hele aardige barman ongeveer 25 bier gekregen voor 0,0 munten. Later op de avond op Boneyard nog 2 gasten uit Eindhoven ontmoet en mee gezeten en gepraat. Top avond gehad!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
21
51
ZZtop nog een optie

JUN28

Dalhalla Festival​

Rattvik, Sweden

JUN29

Tons of Rock Festival​

Oslo, Norway
JUL2

tonsofrock-2024-lineup-2000x2000-2.jpg

AFAS 8 Juli​


Ik blijf hopen op Avantasia 🤞

ZZ Top lijkt me een naam die dan eerder als (co-)headliner gestaan zou hebben, maar kan nog altijd ergens hoog in de affiche terecht komen? Tijd zal het uitwijzen
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Iemand die weet of ze de matchen van de Belgen op het EK uitzenden tijdens graspop ? Dacht dat die zaterdag moesten spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken