Graspop Metal Meeting 2024

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
26
57
Ik kijk uit naar Defects! Hebben pas 4 nummers ofzo, staan ook heel klein op het affiche voor zaterdag (rechtsonder), zelfde plek als Erra op donderdag. Klinkt heel goed, doet een beetje aan Bury Tomorrow denken. Ook Counterparts is een band om naar uit te kijken, staan iets hoger op het affiche.


Naar Defects en Erra kijk ik ook uit. Andere nieuwe ontdekkingen (voor mij) die heel goed klinken zijn Solence, Landsdowne (maar op de nieuwe affiche stonden ze blijkbaar niet meer op :-s), Until I wake en Red.

Waarschijnlijk kennen jullie deze allemaal al, maar ik heb nog wat in te halen in de metal scene lijkt me :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
37
28
Wij huren een tent voor 4 personen.
Wij nemen mee.
- lakens en bedgerief.
- rugzak per persoon -> kleren, douchegerief, ...
- Steekkarretje
- stoeltjes
- miss een tafeltje
- elektrische frigobox
- gsm opladers
- eten voor de eerste avond/ochtend.
- snoep, chips, koekjes, voor tussendoor.
- tickets
- ...
Wellicht een wat naïeve vraag... maar is er bij de tenten stroom aansluiting t.b.v. zoals beschreven de 'elektrische frigobox'.
Wij hebben ook en 4p tent gehuurd... maar dit is onze eerste keer en dus zijn we hier nog verder onbekend mee. o_O😅⛺
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Wat voor eten neem je mee dat je een ;lage tijd goe kan houden ( buiten de box want daar zit bier in )
Dat valt mee. Niet alle bier gaat mee in de box. Wel laten zelfs nog in de auto staan om in de loop van het weekend aan te vullen
Maar inderdaad ook veel houdbare zaken:
- knakworsten in blik
- gehaktballen in blik
- noodles
- rookworst
- ravioli in blik
- soep in blik.
Voor in de koeling vooral vlees voor 2 dagen meest, broodjes, beleg, eieren etc.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Wellicht een wat naïeve vraag... maar is er bij de tenten stroom aansluiting t.b.v. zoals beschreven de 'elektrische frigobox'.
Wij hebben ook en 4p tent gehuurd... maar dit is onze eerste keer en dus zijn we hier nog verder onbekend mee. o_O😅⛺
Als het de "gewone" 4-persoons huurtent is, dan is daar volgens mij niet voorzien in een stroompunt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

saurus

Dagopener
4 feb 2019
550
653
Wellicht een wat naïeve vraag... maar is er bij de tenten stroom aansluiting t.b.v. zoals beschreven de 'elektrische frigobox'.
Wij hebben ook en 4p tent gehuurd... maar dit is onze eerste keer en dus zijn we hier nog verder onbekend mee. o_O😅⛺
Sorry ij bedoelde een canvas hut bij de huurtenten zit idd geen stroom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
37
28
Sorry ij bedoelde een canvas hut bij de huurtenten zit idd geen stroom.
haha nee inderdaad... wij zitten in de huurtenten. waren te laat voor een tipup en of andere tenten met stroom...o_O😅🤩 Ik dacht alleen...wellicht toch.
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
123
167
Die Belgen kunnen prima brouwen, maar van pils hebben ze geen verstand! Jupiler, Stella, Hertog Jan, allemaal van AB InBev. Gebruiken allemaal mais ipv gerst. Dit is goedkoper en maakt het bier wat zoeter. Brouwtechnisch (ook qua smaak vind ik) zijn Heineken, Amstel en Brand superieur, maar dat mag je niet hardop zeggen in Belgie. Vedett is van Duvel Moortgat en gebruikt ook gerst volgens mij, prima biertje.

De eerste biertjes op GMM (Jupiler) zijn wat minder, daarna ben je er aan gewend. Jammer dat ze niet op Vedett of Maes zitten.

Mainstage zit op Bavaria geloof ik.

Genoeg bierdiscussie voor nu, terug naar muziek en GMM :D
Dat mag je niet alleen niet zeggen in Belgie maar ook het gross van Nederland.
Hertog Jan en Dommelsch, gewoon zuid-Nederlandse bieren, gebruiken ook Mais, wat naar mijn mening veel beter smaakt dan Heineken. En Amstel vind ik verrenuit het bitterste bier ooit.
Heinken heeft niet voor niets biera morelli (of ieta dergelijks) naar Nederland gehaald. Dit bier moet concureren met Hertog Jan, wat langzaam steeds populaider wordt.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
ZZtop nog een optie

JUN28

Dalhalla Festival​

Rattvik, Sweden

JUN29

Tons of Rock Festival​

Oslo, Norway
JUL2

tonsofrock-2024-lineup-2000x2000-2.jpg

AFAS 8 Juli​

 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.421
6.108
Over meeting gesproken. Kan er ook een gepland worden op either de woensdag of een van de dagen voor het programma. Op GMM heb ik door de dag echt nooit een vrij moment namelijk gezien ik weer een veel te brede muzieksmaak moet hebben :ROFLMAO:
Was er afgelopen editie ook! Woensdagavond 20:00 op de Boneyard naast de broodjestent, ja ja. Was een gezellig begin van de feestvreugde! Doen we zeker weer.
 
  • Winning
Waarderingen: Piebe71

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Dat mag je niet alleen niet zeggen in Belgie maar ook het gross van Nederland.
Hertog Jan en Dommelsch, gewoon zuid-Nederlandse bieren, gebruiken ook Mais, wat naar mijn mening veel beter smaakt dan Heineken. En Amstel vind ik verrenuit het bitterste bier ooit.
Heinken heeft niet voor niets biera morelli (of ieta dergelijks) naar Nederland gehaald. Dit bier moet concureren met Hertog Jan, wat langzaam steeds populaider wordt.
Op biervlak zijn mensen nog veel chauvinistischer dan op muzikaal vlak. Is ook echt een regioding. Zo denk ik dat @Piebe71 uit het oosten komt? Dit is tenminste Grolschgebied. Randstad is Heineken / Amstel, omgeving Den Bosch ook. Limburg is vaak nog lokaler. Heineken roept een hoop weerstand op omdat ze groot en bekend zijn. Hoge bomen vangen veel wind! Hertog Jan komt heel ambachtelijk over maar stroomt natuurlijk ook gewoon uit de ketels van Stella in Leuven. En België is gewoon anti-Heineken, is een soort landenstrijd geworden.

Alle gekheid op een stokje: laten we over onze biervoorkeuren heen stappen. Als puntje bij paaltje komt, drink ik zelfs Jupiler op GMM. Kijk ernaar u uit om met jullie te proosten komende zomer, zelfs met een Jupi in de hand!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken