Graspop Metal Meeting 2024

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
336
602
Ik zat er vorig jaar gelijk om 10 uur bij en kwam er in 1 keer door zonder veel problemen, maar heb wel gehoord dat andere mensen meer problemen hadden en bij inferno in een wachtrij kwamen waardoor ze alsnog niks hadden.
kan je de hele zwik in 1 keer erdoor heen jassen dus de 4 dags kaarten en de cabin
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Puur omdat ie er vanuit ging dat dat met thanksgiving en black friday beter uit zou komen. Als dat afgelopen editie ook niet uitmaakte, zal t nu ook prima zijn om alsnog de donderdag te doen
Ah ja dan zou het net zo goed donderdag kunnen zijn ja, de tijd zal het leren.
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
Puur omdat ie er vanuit ging dat dat met thanksgiving en black friday beter uit zou komen. Als dat afgelopen editie ook niet uitmaakte, zal t nu ook prima zijn om alsnog de donderdag te doen
klopt en op die argumentatie was ik dus nog even ingedoken en kwam achter dat er niet alleen veel amerikaanse bands gewoon aankondigingen doen / worden aangekondigd ( los vran graspop.) maar ook dat dus graspop zelf het al eerder heeft gedaan.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Ik heb toen in een keer de tip-up, 2 tickets en parkeerkaart gehaald.
Hier net zo. 3 tickets, canvashut en parking.
Alleen toen logde ik pas laat in. Rond 9 uur als ik me niet vergis. Dat ga ik dus niet weer doen. Was een spannend uurtje😉
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
wij hadden toen bijna alles 5 ticktes 1 huisje in een keer, behalve de bonnenmunten. er was een limiet van 10 of 15 per account dus die hebben we op meerdere tm accounts gedaan. maar ook een batch bij de grote bestelling en achteraf na de drukte nog wat munten
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Hier net zo. 3 tickets, canvashut en parking.
Alleen toen logde ik pas laat in. Rond 9 uur als ik me niet vergis. Dat ga ik dus niet weer doen. Was een spannend uurtje😉
Volgens mij was je dan eerder ingelogd als ik, maar ik kwam er prima doorheen. Volgens mij was ik zelfs een van de eerste want als ik het goed begrijp delen ze die nummers in op volgorde van aankoop en ik zat in de eerste rij.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Ik was blij met dat cashless systeem!
Maar maak er idd gewoon euro's van die je op de chip zet!
Snap dat ze het vorig jaar gedaan hadden ivm de skullies die je in de voorverkoop kon kopen.
Heb me het hele weekend m'n portemonnee in de auto kunnen laten, wat wel ideaal was. Minder op zak hebben en enkel een telefoon om op te laden.
Oké, minder handig als je voor meerdere mensen wat drinken haalt ofzo. Maar buiten dat vind ik dit hele systeem echt veel beter!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Ik was blij met dat cashless systeem!
Maar maak er idd gewoon euro's van die je op de chip zet!
Snap dat ze het vorig jaar gedaan hadden ivm de skullies die je in de voorverkoop kon kopen.
Heb me het hele weekend m'n portemonnee in de auto kunnen laten, wat wel ideaal was. Minder op zak hebben en enkel een telefoon om op te laden.
Oké, minder handig als je voor meerdere mensen wat drinken haalt ofzo. Maar buiten dat vind ik dit hele systeem echt veel beter!
Het systeem werkte inderdaad prima. Ik vond echter 1 heel groot nadeel.
Ik vond elk jaar wel 10 munten op de grond gedurende het festival, nu niet meer :ROFLMAO:
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
71
185
Hier net zo. 3 tickets, canvashut en parking.
Alleen toen logde ik pas laat in. Rond 9 uur als ik me niet vergis. Dat ga ik dus niet weer doen. Was een spannend uurtje😉
Maakt toch niet uit wanneer je inlogt, zolang je om 10u maar effectief ingelogd bent? Je wordt op dat moment (10u) toch in een random wachtrij (loterij) gesmeten... Of mis ik hier iets? :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Het systeem werkte inderdaad prima. Ik vond echter 1 heel groot nadeel.
Ik vond elk jaar wel 10 munten op de grond gedurende het festival, nu niet meer :ROFLMAO:
Oh dat heb ik inderdaad ook heel veel gehad. Heb echt elk jaar een van de afterpartys gratis kunnen drinken, en niet eens hoeven inhouden.
Dus dat mis ik dan wel weer, groot gelijk!
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
121
387
Ik hoop dat we een andere headliner krijgen op donderdag dan Deftones. We hebben al veel namen die er in 2022 stonden.
Heb ook trouwens weinig met die muziek dus dat zal ook wel een reden zijn 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, saurus en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
De show van Deftones vorig jaar was volgens mij ook wel erg slecht ontvangen toch?
Heb liever dat ze een jonge nieuwe headliner promoten
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Tsunami Xixon festival in Spanje heeft Bad Religion en Descendents bekend gemaakt in juli.
Of ja, Descendents is gelekt door Bad Religion, die hebben nog geen EU data bekend gemaakt verder, maar die mogen best doorkomen, mooie punkrock naam voor de Jupiler stage!
 
  • Leuk
Waarderingen: jasper79

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
De show van Deftones vorig jaar was volgens mij ook wel erg slecht ontvangen toch?
Heb liever dat ze een jonge nieuwe headliner promoten

Vind Deftones een geweldige band. De laatste plaat was van een heel hoog niveau (was alweer even geleden), maar live klinken ze inderdaad niet altijd even strak en scherp. Het is echt geen liveband en dan druk ik me nog heel diplomatisch uit.

En toch: TOOL en Deftones. Yes please
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
537
634
Volgens mij was je dan eerder ingelogd als ik, maar ik kwam er prima doorheen. Volgens mij was ik zelfs een van de eerste want als ik het goed begrijp delen ze die nummers in op volgorde van aankoop en ik zat in de eerste rij.
Lag jij dan in dezelfde rij als mij met de tip-up tent? Ik lag in de eerste rij te beginnen aan de drankstand
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken