Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Is ook wel te zien dat QOTSA niet te moeilijk doet over hun positie. Zelfs Parkway Drive staat hoger op de line up.
Als ze op Graspop ook naast Avenged Sevenfold staan op de poster hoor je mij niet klagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
304
632
Snap dat van bookers en festivals dus ook nooit. Dan sta je als band toch 100x liever op een festival waar je met gelijkgestemden zit en niet met half pop publiek of niet?

Rock am Ring heeft toch vaker dat soort headliners? Kings of Leon, Gorillaz, 30 Seconds to Mars, Coldplay, RHCP, etc...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Green Day is definitief uitgesloten trouwens voor Graspop, doen meerdere festivals in de UK tijdens Graspop
Enige mogelijkheid zou nog 20/06 kunnen, op donderdag dus. Dan moeten ze wel erg veel dagen na elkaar spelen.

Nu ja goed, niet dat Green Day effectief als potentieel werd gezien voor GMM.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Wanneer je Parkway Drive en Machine Head op 1 dag hebt staan en je zet Maneskin als headliner neer... Oefff..
Is toch ook wel mooi dat je dan op tijd naar huis kan? Rest van de dag ziet er prima uit, je zou bijna denken dat ze met opzet een headliner neerplempen die totaal ruk is. Bij Dynamo Metalfest ook al een paar keer meegemaakt dat de beste bands in de namiddag/vooravond stonden en de daadwerkelijke headliner minder interessant was dan wat daarvoor kwam. Op Maneskin na echt een mooie line-up, die RaR-zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Is toch ook wel mooi dat je dan op tijd naar huis kan? Rest van de dag ziet er prima uit, je zou bijna denken dat ze met opzet een headliner neerplempen die totaal ruk is. Bij Dynamo Metalfest ook al een paar keer meegemaakt dat de beste bands in de namiddag/vooravond stonden en de daadwerkelijke headliner minder interessant was dan wat daarvoor kwam. Op Maneskin na echt een mooie line-up, die RaR-zondag.

Vind ik ook. Vaak zijn de acts tussen 18u en 22u interessanter dan de headliner!
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
Staan al op Alcatraz, dus zeer onwaarschijnlijk juist

Amon Amarth idem dito, staan al op Alcatraz en touren volgens mij ook vooral in Augustus, kun je echt wel vergeten voor Graspop
Denk je? ik weet niet hoe het normaliter is met bands op Graspop en Alcatraz, maar qua timing kan het prima.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Denk je? ik weet niet hoe het normaliter is met bands op Graspop en Alcatraz, maar qua timing kan het prima.
Wat op GMM speelt, speelt niet op Alcatraz en visa versa. Tenminste, ik kan mij geen naam herinneren die dat wel gedaan heeft.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.408
Denk je? ik weet niet hoe het normaliter is met bands op Graspop en Alcatraz, maar qua timing kan het prima.
Wat op GMM speelt, speelt niet op Alcatraz en visa versa. Tenminste, ik kan mij geen naam herinneren die dat wel gedaan heeft.

Geen tot een enkeling is het volgens mij. 2016 was Twisted Sister in ieder geval op beide, maar nu is Alcatraz natuurlijk een net wat andere weg in geslagen.
Maar soms zit er tussen de kleinere namen wel een enkeling dubbel bij volgens mij
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Wat op GMM speelt, speelt niet op Alcatraz en visa versa. Tenminste, ik kan mij geen naam herinneren die dat wel gedaan heeft.
Thomas Michiels van Psychonaut heeft me voor hun optreden op Alcatraz verteld dat Alcatraz eerst was om hun te boeken. En dat de eis dan is dat ze geen 'metalfestivals' in België spelen in dezelfde zomer...
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
Geen tot een enkeling is het volgens mij. 2016 was Twisted Sister in ieder geval op beide, maar nu is Alcatraz natuurlijk een net wat andere weg in geslagen.
Maar soms zit er tussen de kleinere namen wel een enkeling dubbel bij volgens mij
Ah, tnx.. Ben tijdje niet meer op fora ofzo geweest, dus ben er een beetje uit wat dat soort dingen betreft.. Was nu alweer even aan het genieten van de voorpret..
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en nikita

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Weetje.......laat Babymetal ook maar komen, kunnen we mooi met z'n allen een uurtje grappen en grollen tijdens de show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik denk dat ik al de Dana dentata en Mimi barks van dit jaar gevonden heb. Scene queen zal dat volgens mij zijn
 

Bram36

Playlistbediener
17 nov 2022
14
45
Zullen we Machine Head volgend jaar niet gewoon nog een keer op herhaling krijgen, ze staan op alle festivals rondom graspop en gezien het voor afgelopen editie 11 jaar was geleden dat ze er stonden, lijkt me dat best een mogelijkheid
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en festivalryo

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Zullen we Machine Head volgend jaar niet gewoon nog een keer op herhaling krijgen, ze staan op alle festivals rondom graspop en gezien het voor afgelopen editie 11 jaar was geleden dat ze er stonden, lijkt me dat best een mogelijkheid
Laat maar komen, dit jaar erg van genoten vooral tijdens het nummer Crashing Around you
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken