Graspop Metal Meeting 2024

jbj

Dagopener
11 okt 2022
539
734
Door het duidelijk tekort aan headliners zie ik ZZ Top wel een headlinespot pakken op de rollatorzondag. Misschien ook (één van de) laatste keren dat ze Europa aandoen?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Lynyrd Skynyrd vond ik bij hun vorige passage op Graspop geweldig, maar ik had wel het idee dat ik bijna de enige was. Heel lauwe respons voor zo'n legendarische band.
Ik was er ook erg enthousiast over en heb nav hun Graspop optreden tickets gekocht voor hun show in de 013. Die werd helaas gecanceld en niet meer verplaatst dus ik hoop echt dat beide bands naar Graspop komen en zo niet dan alsnog naar de 013 want de Graspop show smaakte me sterk naar meer.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
zz top ooit gezien op bospop, toen ze er nog alletwee waren megagoed optreden was dat als headliner.
Weliswaar als rustige headliner. Zou een leuke afwisseling zijn met op het andere podium iets stevigers.
Sedert ht overlijden van Dusty Hill weet ik niet hoe het live is.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Lynyrd Skynyrd stond vorig jaar rond 19.00, goede positie voor hun vind ik dat wel! ZZ Top zie ik ook niet echt headlinen. Ligt er misschien aan wat er tegenover staat tho, maar lijkt me misschien een wat te kleine naam.
Zztop stond op hellfest op de main 1 als één na laatste in 2013 en 2015.
In 2019 sloten ze de main2 af.
Lynyrd skynyrd stond op een na laatste op de main 1, hellfest in 2019 voor Tool.
Het zijn allebei meer gimmicks dan Headliners, waarvan ik ZZ-Top het meest memorable vond.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Wel weer interessant hoe Lynyrd Skynyrd en ZZ Top zonder problemen er kunnen staan, maar namen als Toto, Bon Jovi, Europe, Foreigner en Def Leppard er niet zouden horen te staan. Al is dat bij een Bon Jovi waarschijnlijk niet los te zien van de kwaliteit van zang en ligt het bij Def Leppard misschien puur aan dat ze headliner waren, maar toch. Logischere namen dan deze twee

Edit: en ieders persoonlijke voorkeur zal altijd mee spelen, goed om bewust van te blijven
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Wel weer interessant hoe Lynyrd Skynyrd en ZZ Top zonder problemen er kunnen staan, maar namen als Toto, Bon Jovi, Europe, Foreigner en Def Leppard er niet zouden horen te staan. Al is dat bij een Bon Jovi waarschijnlijk niet los te zien van de kwaliteit van zang en ligt het bij Def Leppard misschien puur aan dat ze headliner waren, maar toch. Logischere namen dan deze twee
Ik vind het persoonlijk allemaal even ruk, snap het verschil in ontvangst hier ook niet zo goed
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
262
406
Wel weer interessant hoe Lynyrd Skynyrd en ZZ Top zonder problemen er kunnen staan, maar namen als Toto, Bon Jovi, Europe, Foreigner en Def Leppard er niet zouden horen te staan. Al is dat bij een Bon Jovi waarschijnlijk niet los te zien van de kwaliteit van zang en ligt het bij Def Leppard misschien puur aan dat ze headliner waren, maar toch. Logischere namen dan deze twee

Edit: en ieders persoonlijke voorkeur zal altijd mee spelen, goed om bewust van te blijven
Van mij kunnen ze er allemaal wel staan. Denk gewoon kwestie van smaak. Ik vind dat als een Def Leppard er kan staan, een Bon Jovi ook best kan komen. Kvond persoonlijk Def Leppard geen headliner maar dat is mijn mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: jasper79

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
343
612
Wel weer interessant hoe Lynyrd Skynyrd en ZZ Top zonder problemen er kunnen staan, maar namen als Toto, Bon Jovi, Europe, Foreigner en Def Leppard er niet zouden horen te staan. Al is dat bij een Bon Jovi waarschijnlijk niet los te zien van de kwaliteit van zang en ligt het bij Def Leppard misschien puur aan dat ze headliner waren, maar toch. Logischere namen dan deze twee

Edit: en ieders persoonlijke voorkeur zal altijd mee spelen, goed om bewust van te blijven
Voordat weer een hoop mensen gaan zeuren over de actie reactie ( tja als de uitlokking komt dan kan ik me niet inhouden )

Kijk buiten dat ik alle bands echt prima vind in de auto enzo hoor, en Bon Jovi met een Jon Bon die gewoon net zo goed bij stem is als een Joey Tempest mag van mij altijd komen ( en daar zit het verschil tussen Europe en Bon Jovi voor mij want Jon Bon verkracht zijn nummers gewoon met zijn stem en dat kan ik gewoon niet anders zeggen ) Foreigner ergens op de middag in het zonnetje met een biertje en wat metalgras prima hoor maar niet hoger als ik energie nodig. Def Leppard tja qua zang vond ik dat ook niet best maar zoals de rest hebben ze ook nummer waar je effe op los kan gaan...

En dan Toto,..lekker als ik bezopen in me tent lig om bij in slaap te vallen maar daar zit het m in,..Net als ( sorry sorry ) een Solstafir tussen het geweld van een Lost Society en Amorphis,... de opgedane energie zakte me gewoon in de schoenen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Wel weer interessant hoe Lynyrd Skynyrd en ZZ Top zonder problemen er kunnen staan, maar namen als Toto, Bon Jovi, Europe, Foreigner en Def Leppard er niet zouden horen te staan. Al is dat bij een Bon Jovi waarschijnlijk niet los te zien van de kwaliteit van zang en ligt het bij Def Leppard misschien puur aan dat ze headliner waren, maar toch. Logischere namen dan deze twee

Edit: en ieders persoonlijke voorkeur zal altijd mee spelen, goed om bewust van te blijven
Uiteraard is dit allemaal ingegeven door persoonlijke smaak.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Voordat weer een hoop mensen gaan zeuren over de actie reactie ( tja als de uitlokking komt dan kan ik me niet inhouden )

Kijk buiten dat ik alle bands echt prima vind in de auto enzo hoor, en Bon Jovi met een Jon Bon die gewoon net zo goed bij stem is als een Joey Tempest mag van mij altijd komen ( en daar zit het verschil tussen Europe en Bon Jovi voor mij want Jon Bon verkracht zijn nummers gewoon met zijn stem en dat kan ik gewoon niet anders zeggen ) Foreigner ergens op de middag in het zonnetje met een biertje en wat metalgras prima hoor maar niet hoger als ik energie nodig. Def Leppard tja qua zang vond ik dat ook niet best maar zoals de rest hebben ze ook nummer waar je effe op los kan gaan...

En dan Toto,..lekker als ik bezopen in me tent lig om bij in slaap te vallen maar daar zit het m in,..Net als ( sorry sorry ) een Solstafir tussen het geweld van een Lost Society en Amorphis,... de opgedane energie zakte me gewoon in de schoenen
Ik wilde je een like geven tot je Solstafir ging bashen. Dat is een grens😔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken