Graspop Metal Meeting 2024

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
206
277
Je zou niet willen weten hoeveel waters er verkocht worden aan 3.50 per stuk terwijl het ook gratis beschikbaar is :D

Kben bijna elke dag bij de goeie pizza tent geweest, aangevuld met whatever ik zin in had :giggle:
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
206
277
Misschien moet er een "eten op festivals topic" komen ???

Kan het hier terug gaan met speculeren over namen, waarvan we misschien zeker toch deze maand iets zouden weten :geek:
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Paul!

Virp

Playlistbediener
21 nov 2014
46
55
Goed plan! Tijd voor een wishlist en wat interessante combinaties voor een main podia!
(en ja, ik weet dat veel onwaarschijnlijk is en hier al de revue heeft gepasseerd)

The show must go on! Dag 1Symphonic. Dag 2Power play. Dag 3Back to the past. Dag 4
AvatarEpicaDragonforceJethro Tull
Alice CooperKamelot (with guest appearance Simone from Epica)Blind GuardianSaxon
Powerwolf (headliner)AvantasiaHelloweenBlackmore's Rainbow
Rob Zombie (late night show)Ayreon (headliner)Manowar (headliner)
Deep Purple (with guest appearance Ritchie Blackmore)
 

Virp

Playlistbediener
21 nov 2014
46
55
De dagen zijn trouwens op volgorde van waarschijnlijkheid:
- Dag 1 zou zeker mogelijk moeten zijn
- Dag 2 kan zeker,maar Ayreon is vrij exclusief
- Dag 3 Manowar is erg onwaarschijnlijk ivm eisen
- Dag 4 Blackmore is momenteel niet aan het touren en er zijn volgens mij geen tekenen dat hij dat van plan is in 2024. Daarnaast is het maar de vraag of ie een paar nummers bij zijn oude band mee zou willen doen ;)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.314
Goed plan! Tijd voor een wishlist en wat interessante combinaties voor een main podia!
(en ja, ik weet dat veel onwaarschijnlijk is en hier al de revue heeft gepasseerd)

The show must go on! Dag 1Symphonic. Dag 2Power play. Dag 3Back to the past. Dag 4
AvatarEpicaDragonforceJethro Tull
Alice CooperKamelot (with guest appearance Simone from Epica)Blind GuardianSaxon
Powerwolf (headliner)AvantasiaHelloweenBlackmore's Rainbow
Rob Zombie (late night show)Ayreon (headliner)Manowar (headliner)
Deep Purple (with guest appearance Ritchie Blackmore)
Moet Simone dan ook niet langskomen bij Ayreon?
 
  • Leuk
Waarderingen: Virp

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Goed plan! Tijd voor een wishlist en wat interessante combinaties voor een main podia!
(en ja, ik weet dat veel onwaarschijnlijk is en hier al de revue heeft gepasseerd)

The show must go on! Dag 1Symphonic. Dag 2Power play. Dag 3Back to the past. Dag 4
AvatarEpicaDragonforceJethro Tull
Alice CooperKamelot (with guest appearance Simone from Epica)Blind GuardianSaxon
Powerwolf (headliner)AvantasiaHelloweenBlackmore's Rainbow
Rob Zombie (late night show)Ayreon (headliner)Manowar (headliner)
Deep Purple (with guest appearance Ritchie Blackmore)
Het is iig wel duidelijk wat jouw favoriete genre is😂. Maar 2 of 3 bands van dit lijstje kan ik zeker waarderen. Avatar en Epica stonden dit jaar dus die kun je al gelijk afkruisen😝
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Hier ze, onder het moto beter als niets maar natuurlijk niet te serieus nemen, kwam ik een mogelijks leakje tegen op X.

Edit : of was dit al geweten 🫣

Bekijk bijlage 6654
Ik zou hier absoluut voor willen tekenen!
Mogen fotograferen in het voorprogramma van Gojira in de AFAS, super fijne band om mee te werken en ook heel dik live! Verdienen zeker een groter publiek!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
A big name that is holding back publication? For Nova Rock it could also be Foo's.
Foos are in the UK.

My prediction:
A7X - Green Day (or SOAD) - Die Toten Hosen - and one more austrian/german crap

In any case, they went from the 3 days they first announced to 4 days, so they managed to catch a big fish
Don't believe anything about "big catch". They will never back to 3 days so stories about big acts is bullshit
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Nova Rock announcement - November 3
Was al ergens gemeld geloof ik.
Ik zou hier absoluut voor willen tekenen!
Mogen fotograferen in het voorprogramma van Gojira in de AFAS, super fijne band om mee te werken en ook heel dik live! Verdienen zeker een groter publiek!
Voor de bookers hoop ik oprecht dat er meer grote namen opstaan. Met Gojira heb ik eerlijk gezegd niks mee. Dan zie ik liever wat nu-metal, metalcore of hardrock als nieuwe headliners.
 
Laatst bewerkt:

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Voor de bookers hoop ik oprecht dat er meer grote namen opstaan. Met Gojira heb ik eerlijk gezegd niks mee. Dan zie ik liever wat nu-metal, metalcore of hardrock.
Maar daar heb ik dan weer niks mee... Het is zo'n moeilijke opdracht voor de bookers, voor iedereen goed te doen :unsure: (de post waar je op reageert ging trouwens niet over gojira maar over Urne).

Hier ze, onder het moto beter als niets maar natuurlijk niet te serieus nemen, kwam ik een mogelijks leakje tegen op X.

Edit : of was dit al geweten
onze @MarcoReusel going famous on X :) Hun management die dat leuk vindt zegt helaas niet veel natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken