Graspop Metal Meeting 2024

Ik betaal inderdaad liever een half muntje voor een gekoeld grote fles water, dan op warme dagen daar een halfuurtje staan wachten en een gebruikt warm flesje te vullen met een pisstraaltje. (+ het water is in beide regio's vrij hard).
Geen idee bij wat voor waterpunt jij hebt gestaan maar heb nooit langer dan een minuut moeten wachten en het water was tussen koud en lauw in maar in ieder geval niet warm

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en RubenJS
Bij de waterpunten was het inderdaad nooit lang wachten. En zeker koud water. Net als in 2022 toen het nog warmers was. In beide gevallen was het top geregeld

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en sven.cr
Ja, afhankelijk van of je een flesje mee naar binnen krijgt, moet je wel één keer een flesje kopen om die bij te kunnen vullen
Klopt niet helemaal. Je kan een camelbak meenemen. Flesje meesmokkelen bleek ook makkelijk de laatste dagen

Ik heb dit jaar elke dag 1 flesje water gekocht om tussen het bier drinken door het flesje steeds bij te vullen met water
Ik heb steeds mijn bierglas omgespoeld en water uit gedronken. Hoefde eigenlijk nooit te wachten en het water was prima van temperatuur.

Ik heb vorig jaar enkel 's avonds op de wei iets gegeten. Ervoor at ik op de camping iets wat ik zelf meehad, en in de avond ging ik vaak naar de foodtrucks achteraan bij de Jupilerstage. Daar was het ook zeker niet goedkoop, maar wel beter van kwaliteit. Met name de Kibbeling heb ik toch elke dag een portie van genomen :D
Ik ook. Ontbijt met kaas, salami en 'bollen' Overdag: garnalencocktail, caesers salad, uitsmijter en (goeie) hamburger en 's avonds de Foodtrucks achteraan. Wij hebben goed gegeten voor niet zoveel geld

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik volgend jaar maar een Brabantse lekkernijenkraam begin op GMM.
Koude Schotel, Bossche Bollen, Worstenbroodjes, Mikkemannen, Hubkes, Schrobbeler, Aspergeschotel met Zure zult, platte tetten, kaneelkoeken en zachte kaneelstokken, frietje catamaran, Brooike Unox, Brabantse Koekwaus/Broeder/Genoegen/Bolussen en verse eierkoeken.

Waterpunten waren inderdaad prima. Soms heel even wachten maar is een minutenkwestie. Gewoon paar flesjes in je zakken meenemen, perfect om tussen de biertjes door te drinken en af en toe over je nek te gooien.

Eten is niet geweldig nee en erg overpriced. Prima pokébowl op bij Foodtruck, friet is ook best prima. Pizza op het veld voor mainstage is melig en broodjes döner erg karig belegd. Broodjes worst ook minder dan pre-covid. Al met al is prijs-kwaliteit niet beter geworden sinds we weer 'mogen' (sinds 2022 dus).

Koude Schotel, Bossche Bollen, Worstenbroodjes, Mikkemannen, Hubkes, Schrobbeler, Aspergeschotel met Zure zult, platte tetten, kaneelkoeken en zachte kaneelstokken, frietje catamaran, Brooike Unox, Brabantse Koekwaus/Broeder/Genoegen/Bolussen en verse eierkoeken.
Merendeel gaat er wel in. Alleen de zure zult pas ik voor. Schenk daar La Trappe en ik ben vaste klant.
Waterpunten waren inderdaad prima. Soms heel even wachten maar is een minutenkwestie.
Waterpunten waren naar mening ook prima.

• Leuk
Waarderingen: Piet
Doen! Kom ik alleen nog maar bij jouw kraam langs. Niet de balkenbrij vergeten trouwens.

Worstenbroodjes zou echt een goed idee zijn trouwens. Geschikt voor elke maaltijd, elk moment van de dag. Schijf van Vijf materiaal hoor!

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Een reden dat de kwaliteit van het eten aan de lage kant is, is omdat velen (te veel) roken in de buurt van het eetkraam of er vlak bij. Niet alleen op Graspop maar vele festivals.

Dit is trouwens mijn theorie

• Thinking
Waarderingen: Piebe71
Doen! Kom ik alleen nog maar bij jouw kraam langs. Niet de balkenbrij vergeten trouwens.

Worstenbroodjes zou echt een goed idee zijn trouwens. Geschikt voor elke maaltijd, elk moment van de dag. Schijf van Vijf materiaal hoor!
ja een brabants wortenbroodje voor 2 muntjes zeker :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Piet
Een reden dat de kwaliteit van het eten aan de lage kant is, is omdat velen (te veel) roken in de buurt van het eetkraam of er vlak bij. Niet alleen op Graspop maar vele festivals.

Dit is trouwens mijn theorie

Een reden dat de kwaliteit van het eten aan de lage kant is, is omdat ze cheap ass ingrediënten koppelen aan kleine porties. Da's mijn theorie.

Users who are viewing this thread