Graspop Metal Meeting 2024

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Het verschil tussen Melle (leverancier tot 2022) en Bevers&Bevers (leverancier vanaf 2023) is pijnlijk merkbaar in zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het aanbod.

Maar LiveNation heeft een contract met Bevers (staan ook op Dynamo Metal Fest e.d.), dus helaas moeten we het er mee doen.
Ja op Dynamo was het eten ook zeer matig en tyfus duur😢
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Sedert Werchter zijn trouwens de cateraars verplicht in Belgie de prijs in Euro erbij te zetten op de affiche.
Zodat de klanten weten hoeveel geld het eten effectief kost.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Het verschil tussen Melle (leverancier tot 2022) en Bevers&Bevers (leverancier vanaf 2023) is pijnlijk merkbaar in zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het aanbod.

Maar LiveNation heeft een contract met Bevers (staan ook op Dynamo Metal Fest e.d.), dus helaas moeten we het er mee doen.
Dat verklaard wel een hoop aangezien ik dezelfde klachten hoorde over het eten op Dynamo. Misschien een idee om de organisatie te mailen dat ze eens zorgen dat er fatsoenlijk eten is? Heb geen probleem met een beetje veel betalen, maar wel met veel betalen voor weinig en slecht eten. Paar keer bijna op punt gestaan om gewoon geld terug te vragen.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Ik heb vorig jaar enkel 's avonds op de wei iets gegeten. Ervoor at ik op de camping iets wat ik zelf meehad, en in de avond ging ik vaak naar de foodtrucks achteraan bij de Jupilerstage. Daar was het ook zeker niet goedkoop, maar wel beter van kwaliteit. Met name de Kibbeling heb ik toch elke dag een portie van genomen :D
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
834
2.422
Dat verklaard wel een hoop aangezien ik dezelfde klachten hoorde over het eten op Dynamo. Misschien een idee om de organisatie te mailen dat ze eens zorgen dat er fatsoenlijk eten is? Heb geen probleem met een beetje veel betalen, maar wel met veel betalen voor weinig en slecht eten. Paar keer bijna op punt gestaan om gewoon geld terug te vragen.
Moet zeggen dat t eten op Graspop fenomenale was, in vergelijking met Dynamo. Aanbod op Dynamo was zoveel smaller.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.680
7.442
Ik heb dit jaar elke dag 1 flesje water gekocht om tussen het bier drinken door het flesje steeds bij te vullen met water

Ja, afhankelijk van of je een flesje mee naar binnen krijgt, moet je wel één keer een flesje kopen om die bij te kunnen vullen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.690
Ik vond het eten op Graspop dit jaar één groot fiasco. Inderdaad is de kwaliteit van het standaard aanbod enorm achteruit gegaan sinds ze van leverancier zijn moeten wisselen. Na een aantal teleurstellingen besloten om over te stappen op eten van de foodtrucks. Maar dat was hem ook niet helemaal, met name omdat je dan telkens minimaal een half uur uit moet trekken alvorens je aan de beurt bent.

Wat dat betreft loopt Alcatraz inmiddels lichtjaren voor op Graspop. Daar is vrijwel elke eetstand van vergelijkbare kwaliteit als een foodtruck. Je krijgt meer, staat minder lang in de rij en het kost minder geld. Om nog maar niet te spreken over het verschil in zitgelegenheden op beide festivals.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Dus je betaald liever een half muntje dan dat je het gratis krijgt?
Ik betaal inderdaad liever een half muntje voor een gekoeld grote fles water, dan op warme dagen daar een halfuurtje staan wachten en een gebruikt warm flesje te vullen met een pisstraaltje. (+ het water is in beide regio's vrij hard).
 
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: saurus en SweetJesus

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Ik betaal inderdaad liever een half muntje voor een gekoeld grote fles water, dan op warme dagen daar een halfuurtje staan wachten en een gebruikt warm flesje te vullen met een pisstraaltje. (+ het water is in beide regio's vrij hard).
Je moest nooit lang wachten en het water was altijd koud. Geen idee waarop jij je baseert dus, maar als je liever betaalt zullen ze dat bij GMM en RW zeker niet erg vinden. Ik ga toch liever voor de gratis optie, zodat ik met mijn bonnen veel te duur eten kan halen.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Ik kan mij herinneren dat mij verweten werd dat ik te kritisch was...
Maar enkele forumgangers zijn hier een partij zuur aan het doen. Bahbah.
Als je het eten te duur vindt, wat het ook is, neem je zelf wat mee he.
Barbecue, Brabantse Koude Schotel, vers brood mee en pizza bestellen. Klaar.
Zint het niet, wees dan een beetje creatief...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken