Graspop Metal Meeting 2024

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Ik zou het ook eens heerlijk vinden om Avantasia eens te zien op het affiche!
Heb de show in Oberhausen gezien dit jaar en dat was de enige Europese show van het jaar. Wat me laat denken dat ze toch meer shows gaan doen komend jaar.
België hebben ze sinds 2019 niet meer gedaan, en dat was toen Alcatraz.
Lijkt mij best een mooie main 2 afsluiter!

Blind Guardian staat ook hoog op m'n lijstje! Beginnen steeds meer shows aan te kondigen voor 2024 waaronder een paar festivals door de zomer heen.
Meer power metal zeker en vast welkom!!
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en jasper79

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.460
A7X was in 2014 al headliner, die zijn even nieuw als Sabaton of Volbeat.
er is niets nieuws aan nee, maar het is wel 6 jaar geleden dat ze er stonden.
dat is toch verfrissender dan een band die er om de 2 jaar staat of zelfs 2 edities achter elkaar in 2019 en 2022
Ben ik hier één van de weinige die hard A7x fans? ;)
zou mezelf geen die hard fan noemen, maar ik zou ze wel graag nog eens live willen zien
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en RubenJS

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
The first 22 bands are ready for the COPENHELL 2024 festival poster: DROPKICK MURPHYS, MACHINE HEAD, DIE KRUPPS, HIGH ON FIRE, MADBALL, HARDY, SHADOW OF INTENT, KHEMMIS, FU MANCHU, LACK, 1349, HEXIS, ZULU, NAKKEKNAEKKER, ENFORCED, JUNGLE ROT, PLAGUEMACE, SANGUISUGABOGG, INSANITY ALERT, KNIFE, DVNE and MAKE THEM SUFFER. The festival takes place on June 19-22, 2024 – ticket sales will open via Ticketmaster on October 6 at 10:00.
Some cool stuff in there: Khemmis, Sanguisugabogg, Enforced, Insanity Alert, Jungle Rot, High On Fire, Zulu... I'm impressed.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Als je gelijk hebt, dan volgt er geen sanctie.
Zo niet, dan zullen we met het voltallig forum beraadslagen naar welke act je verplicht moet gaan kijken tot zelfs een veroordeling tot de (wall of) death...
Benieuwd wie de Mimi van dit jaar gaat worden om als straf naar toe te gaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.432
643
Als je gelijk hebt, dan volgt er geen sanctie.
Zo niet, dan zullen we met het voltallig forum beraadslagen naar welke act je verplicht moet gaan kijken tot zelfs een veroordeling tot de (wall of) death...
Moet het een Graspop act zijn?
Kunnen we nu niet met z'n allen bijleggen om 'm alleen naar K3 ofzo te laten gaan? 😂
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
CopenHell slaat zichzelf wel een beetje misplaatst op de borst. Of ze weten niet wat Graspop is:
mighty MACHINE HEAD will appear at COPENHELL for the very first time after an almost decade-long festival break.

Is het al 10 jaar geleden dat we ze zagen?🤣🤣
Het kan maar volk lokken zeker.

Machine head mag zeker terug komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
CopenHell slaat zichzelf wel een beetje misplaatst op de borst. Of ze weten niet wat Graspop is:
mighty MACHINE HEAD will appear at COPENHELL for the very first time after an almost decade-long festival break.

Is het al 10 jaar geleden dat we ze zagen?🤣🤣
zo voelde het wel na die avond 🤣
 
  • Winning
Waarderingen: Piebe71

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
CopenHell slaat zichzelf wel een beetje misplaatst op de borst. Of ze weten niet wat Graspop is:
mighty MACHINE HEAD will appear at COPENHELL for the very first time after an almost decade-long festival break.

Is het al 10 jaar geleden dat we ze zagen?🤣🤣
Als ik het goed heb begrepen afgelopen zomer was Machine Head inderdaad voorzien voor 2024, maar door change of plans andere headliner en maanden lobbywerk is dat verandert.

Benieuwd of die afgesprongen headliner in 2024 Graspop of werchter zal doen!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.402
2.938
Als ik het goed heb begrepen afgelopen zomer was Machine Head inderdaad voorzien voor 2024, maar door change of plans andere headliner en maanden lobbywerk is dat verandert.

Benieuwd of die afgesprongen headliner in 2024 Graspop of werchter zal doen!
Je weet de spanning wel weer op te bouwen!!!👍👍🤘💥
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.460
Spannend.. Er zijn niet veel headliners die zowel Werchter als Graspop zouden kunnen doen..
Naast BMTH en SOAD kan ik er niet veel bedenken, iemand een idee?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Als je gelijk hebt, dan volgt er geen sanctie.
Zo niet, dan zullen we met het voltallig forum beraadslagen naar welke act je verplicht moet gaan kijken tot zelfs een veroordeling tot de (wall of) death...
Ik zeg voor straf vooraan bij Five Finger Death Punch. Met zo'n handafdruk over je voorhoofd. En de hele dag aangesproken worden met knucklehead.

Forse straf, ik weet het. Maar we moeten een daad stellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken