is denk ik een beetje 50/50 of de marquee headliner een kleine logo band is of in de bovenste rij staat van de niet logo bands
de voorgaande 2 edities stond er van de 8 dagen in totaal 5x een logo band en 3x een niet-logo band
voor de marquee headliners moet je meestal zoeken naar de kleinste logo bands en grootste bands zonder logo
de vrijdag en de zondag hebben denk ik vooral duidelijke marquee headliners met pendulum en emperor, de andere dagen is wat moeilijker
polyphia zou die spot kunnen invullen op de donderdag wellicht, en op de zaterdag geen idee eerlijk gezegd. Kamelot?
Ice Nine Kills zou wel vet zijn als marquee of jupiler stage headliner, in het donker met hun show (ja ok in de marquee is het altijd donker) maar zie ik niet gebeuren met a7x/bmth als mainstage headliners
Mammoth zou eventueel ook nog wel de marquee of jupiler kunnen afsluiten, om mensen een alternatief te bieden die geen zin hebben in metalcore
Mr Bungle zou ook nog kunnen als marquee headliner, al staan ze daar wel vrij hoog op de line up voor heb ik het idee