Ook eens een eerste worp van must see en nice to see delen. Wel nog een hoop bands verder te ontdekken, waarvan er hopelijk nog wel een hoop must sees worden (zoals bv. Lorna Shore vorig jaar). Wat alweer opvalt, maar dat is bijna elk jaar zo is dat van de logo bands er bijzonder weinig zijn die mij echt aanspreken.
DONDERDAG veruit het minst must sees in elk geval op dit moment
- must see: Doro
- Zonder andere clashes: Tool (zorgen dat vooraan genoeg sta om alle kansen te geven om echt in de show te komen), Alice Cooper, Ne Obliviscaris, Alien Weaponry, Night Verses, Bury Tomorrow, Erra
- Als er niets anders is: Megadeth, Baby Metal eens even gaan kijken
VRIJDAG al mooi gevuld en nog redelijk wat dat ik moet inluisteren, wordt drukke dag
- must see: Judas Priest, Pendulum (laat die twee dus aub zeker niet clashen), Borknagar, Svartsot, Vltimas
- Zonder andere clashes: Electric Callboy, Fear Factory, Dying Fetus, Brand of Sacrifice,
ZATERDAG gaan hoop bands nog moeten afvallen, want nu al te veel
- must see: Bring me the Horizon, Abbath, Brutus, Blind Guardian, Kampfar
- Zonder andere clashes: While she sleeps, Ice Nine Kills, I am Morbid, Rotting Christ, Batushka, Pestilence, Suffocation
ZONDAG nog veel te ontdekken
- must see: Emperor, Slaughter to Prevail, Dark Funeral, Wargasm, Skynd
- Zonder andere clashes: Machinehead, Body Count, Thy art is murder, The black dahlia murder, Ereb Altor, Sanguisugabogg
DONDERDAG veruit het minst must sees in elk geval op dit moment
- must see: Doro
- Zonder andere clashes: Tool (zorgen dat vooraan genoeg sta om alle kansen te geven om echt in de show te komen), Alice Cooper, Ne Obliviscaris, Alien Weaponry, Night Verses, Bury Tomorrow, Erra
- Als er niets anders is: Megadeth, Baby Metal eens even gaan kijken
VRIJDAG al mooi gevuld en nog redelijk wat dat ik moet inluisteren, wordt drukke dag
- must see: Judas Priest, Pendulum (laat die twee dus aub zeker niet clashen), Borknagar, Svartsot, Vltimas
- Zonder andere clashes: Electric Callboy, Fear Factory, Dying Fetus, Brand of Sacrifice,
ZATERDAG gaan hoop bands nog moeten afvallen, want nu al te veel
- must see: Bring me the Horizon, Abbath, Brutus, Blind Guardian, Kampfar
- Zonder andere clashes: While she sleeps, Ice Nine Kills, I am Morbid, Rotting Christ, Batushka, Pestilence, Suffocation
ZONDAG nog veel te ontdekken
- must see: Emperor, Slaughter to Prevail, Dark Funeral, Wargasm, Skynd
- Zonder andere clashes: Machinehead, Body Count, Thy art is murder, The black dahlia murder, Ereb Altor, Sanguisugabogg