Ga morgen voor donderdag en zaterdag. Minder praktisch dat het niet twee aaneengesloten dagen zijn, maar zijn de twee interessantste dagen.
Donderdag: Tool is een must see en Alice Cooper is een guilty pleasure. Textures is een mooie bonus, Bury Tomorrow ook! Babymetal is een gimmick waar ik wat vraagtekens bij heb maar ook wel benieuwd. En dan nog Counterparts, Asinhell, Erra. Nu al interessante dag!
Zaterdag: BMTH heel benieuwd naar, ook een bucketlist band. A7X al een keer gezien, niet wild enthousiast maar wel leuke band. Kamelot, Brutus, While She Sleeps, Ice Nine Kills, Defects, allemaal goede bands waar ik graag bij wil zijn. En dan komen er nog ‘logobands’ bij, komt wel goed dus.
Vrijdag en zondag boeien me wat minder. Headliners al gezien en/of gewoon niet in mijn straatje. Alleen Electric Callboy op vrijdag is wel een trekker voor mij. Gelukkig heb ik ze al gezien bij Rock Circus, dus geen must. Fit For A King zou ook leuk zijn, maar niet genoeg om vrijdagticket te kopen.
Voor zaterdag (of donderdag, ook goed) hoop ik nog op Sum 41, Mercyful Fate als ‘logobands’. Ook hoop ik nog op Amorphis, Amaranthe, Starset, Rise Against.
Hoe dan ook, we zijn er weer bij!