Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wacht nog even om ticket te kopen. Ik vraag me wel af of we iets zullen merken aan de snelheid van ticket verkoop nu hellfest op een andere weekend is. Of denken jullie dat dit niks zal uitmaken?
Ik wacht nog even om ticket te kopen. Ik vraag me wel af of we iets zullen merken aan de snelheid van ticket verkoop nu hellfest op een andere weekend is. Of denken jullie dat dit niks zal uitmaken?
Zal weinig uitmaken denk ik, het is best duur als je twee van dit formaat festivals wil doen. Ik denk dat weinig mensen dat geld ervoor willen neerleggen
Ik heb de allereerste tip-up die je ziet als je binnenkomt weten te snipen. Maar eens bedenken hoe ik daar een mooie decoratie aan kan geven tegen die tijd haha
Ik heb de allereerste tip-up die je ziet als je binnenkomt weten te snipen. Maar eens bedenken hoe ik daar een mooie decoratie aan kan geven tegen die tijd haha