Als ik nog iets mag aanvullen over de discussie van Life is but a Dream van Avenged, eerder deze middag. Voor de mensen die zeggen dat het geen Avenged album is, die opmerking snap ik eigenlijk niet. Natuurlijk hebben ze een eigen sound. Maar Avenged Sevenfold, en dat vind ik echt fantastisch aan deze band, doet elk album weer iets anders. Ze kijken elke keer weer naar nieuwe ontwikkelingen, niet invalshoeken en willen nooit zichzelf herhalen. Daarom past dit album juist bij A7x en is misschien daardoor het meest kenmerkende Avenged album ooit. Het is zo'n unieke sound, zo'n reis van voor naar achter. Ik ben geen fan van elk nummer op het album, maar na het luisteren wil ik het album gewoon weer opnieuw aanzetten omdat het al mijn zintuigen prikkelt.
Uiteraard geen album wat iedereen ligt, maar dat is eerder ook gebeurt (denk aan HTTK). Maar kort gezegd voor mij, misschien wel hun beste en het meest typerende Avenged album.
Krijgt over het algemeen hele goede reviews ook, juist van mensen die het niet hadden verwacht