Zien jullie electric callboy al headlinen? Ik vind het een vette band hoor begrijp me niet verkeerd, maar als je t combineert met een andere sterke band spelen ze dus van 2230-0000 zoiets? Ik vind ze daar nog bij lange na niet passen.
Verder lees ik veel dat SOAD/RATM meer Pinkpop/RW is, kan iemand dat eens uitleggen? Past wat mij betreft meer dan prima op Graspop!
Gezien op Alcatraz en is mijn ding niet. Wel een maal van kunnen genieten maar hoeft voor mij persoonlijk niet opnieuw
Echter. Een headline spot zou ik ze wel gunnen op de Jupiler stage.
Andere band die ik volgend jaar de Jupiler stage zie ik headliner: Sum 41. Ze hebben hun afscheid aangekondigd en in het persbericht hebben ze het enkel over headline shows. Waarom niet eentje op Graspop denk ik dan. Wel een kanttekening, op Hellfest mogen die een mainstage beadlinen dus of Sum 41 akkoord zou gaan met een Warzone/Jupiler podium weet ik niet.
Nu ik toch bezig ben nog wat andere gedachten die mogelijks werkelijkheid worden. Ik heb het niet enkel over headliners.
Sabaton bestaat 25 jaar en album The Art Of War (doorbraakalbum) 20 jaar. Perfecte reden voor een nieuwe headlineshow? Hun show op Wacken 2019 staat nog steeds in ieder zijn geheugen gegraveerd die er bij was of het zag op YouTube. Zou Graspop zo een dubbele mainstage productie aandurven?
In het zelfde schooltje: Savatage. Zij gaan blijkbaar optredens doen volgend jaar. En ook zij werkte reeds met een dubbele mainstage productie. Ook hier liggen nieuwe kansen voor Graspop mijn inziens.
Een andere bezige bij die al even niet meer op Graspop was: Lucas Arjjen (Niet zeker van de spelling, persoonlijk geen fan van). In september doet hij terug een Aryon project. Zien we hem in juni terug met een headline show in de marquee?
Aerosmith: die hebben nog wat goed te maken. Maar gaan ze een Europees vervolg aan hun afscheidstour breien ?
Iron Maiden: staat er om de zoveel jaar wel en hebben nog steeds niet met de huidige plaat volwaardig op GMM gestaan (jullie snappen wel wat ik bedoel)
Avenged Sevenfold: hebben ook nog wat goed te maken
Metallica: tja. Daar is al zoveel over gezegd. Volgend jaar is het opvallend dat GMM en Hellfest niet samen zijn. En logistiek/organisatorisch past het perfect in hun schema. Zien we volgend jaar de allergrootste heavy metal band allertijden. (althans zo zijn ze al vaak genoemd) op onze heilige wei voor een no repeat weekend? Werchter kan alvast denk ik niet want dan spelen ze in Warschau. Allee afhankelijk van Werchter haar data.
Bring Me The Horizon: voor de verjonging
Helloween: moeten er toch ook eens dringend staan met hun Pumpkins United tour. Is er nog steeds niet van gekomen.
Tool: als ze touren
System Of A Down: al heeft Werchter ze nog te goed
Baby Metal