Graspop Metal Meeting 2024

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Dit soort headliners rouleren om de 2 jaar is toch juist heel standaard voor Graspop? Wat is de reden dat je deze bands niet verwacht?
Sabaton en Within Temptation stonden er zelfs 2 jaar achter elkaar.
Ik verwacht niet al deze bands maar zeker wel een deel ervan.
Al hoop ik dat jij gewoon gelijk hebt.

Korn, Within Temptation, Volbeat, Nightwish lijken we niet te moeten verwachten om verschillende redenen
Iron Maiden, Judas Priest, Sabaton, FFDP, Alestorm lijken me wel gewoon kanshebbers eerlijk gezegd. al hoop ik van niet.

Geval van Sabaton en Within Temptation was omdat ze Faith No More en Aerosmith moesten vervangen.
Ik dacht dat het een 3-jaars roulatiepatroon was voor GMM al zou Disturbed (2019+2020) ook 2 jaar achter elkaar geboekt geweest zijn maar Corona stak er een stokje voor dacht ik.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Op een maandag een aankondiging? Ik verwacht eerder de komende dag enkele teasers (banners en logo, cryptische posts) en dan op donderdag pas de namen zoals ze meestal doen?
Ik hoop gewoon mee op vandaag natuurlijk maar ik kan me niet herrineren dat ze vaak namen loste op een maandag
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jonasvh

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.719
7.522
Op een maandag een aankondiging? Ik verwacht eerder de komende dag enkele teasers (banners en logo, cryptische posts) en dan op donderdag pas de namen zoals ze meestal doen?
Ik hoop gewoon mee op vandaag natuurlijk maar ik kan me niet herrineren dat ze vaak namen loste op een maandag

Voor de 2018 en 2019 editie werd de eerste headliner aangekondigd op een maandag
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Op een maandag een aankondiging? Ik verwacht eerder de komende dag enkele teasers (banners en logo, cryptische posts) en dan op donderdag pas de namen zoals ze meestal doen?
Ik hoop gewoon mee op vandaag natuurlijk maar ik kan me niet herrineren dat ze vaak namen loste op een maandag
Als het om een headliner gaat, hangt dat sterk af van wanneer de band zelf een aankondiging doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Het is nog zo stil voor de grotere namen in juni. Over het algemeen is Graspop niet het festival dat graag de scoop wil hebben waardoor ik een beetje bang ben dat er voorlopig nog even niks gebeurt. Of er moet binnenkort een grote naam met de hele tour naar buiten willen komen
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr, Piet en Loek123

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Voor de 2018 en 2019 editie werd de eerste headliner aangekondigd op een maandag
Als het om een headliner gaat, hangt dat sterk af van wanneer de band zelf een aankondiging doen.
Ah kijk eens aan! Dat wist ik niet :D dacht altijd dat er gewoon vaste dagen waren ;)
Al iets bijgeleerd deze week, dan kan de werkweek ineens stoppen voor mij :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
477
516
I hope not. Have you seen footage from their show at Power Trip Festival? Brian Johnson sounds bad, like really bad...

Is not the best indeed. But one bad day isnt a bad band. AcDC is way to big for gmm. Metallica never performed at GMM..Rammstein en SOAD jusy once...so AC/DC isnt happening.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Ik wil jullie allemaal niet verdrietig maken, maar vorig jaar was het volledige forum het eens dat Metallica op Graspop zou staan. De extra dag, geruchten van een europese tour in juni,... We weten hoe dat afgelopen is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
AC DC is gewoon niet realistisch. als ze op graspop staan is het de week er voor of na op dezelfde weide voor een apart event
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en TNFke

JK79

Dagopener
11 sep 2021
505
1.242
Ik wil jullie allemaal niet verdrietig maken, maar vorig jaar was het volledige forum het eens dat Metallica op Graspop zou staan. De extra dag, geruchten van een europese tour in juni,... We weten hoe dat afgelopen is.
Dus je wilt zeggen, omdat we toen Guns 'n' Roses kregen, dat we nu dan Bon Jovi krijgen om een beetje dezelfde stemkwaliteit aan te houden.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Dus je wilt zeggen, omdat we toen Guns 'n' Roses kregen, dat we nu dan Bon Jovi krijgen om een beetje dezelfde stemkwaliteit aan te houden.

Season 3 GIF by Parks and Recreation
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken