Graspop Metal Meeting 2023

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ja joh, makkelijk! Mainstages liggen naast elkaar dus pak je sowieso mee. Afstanden zijn niet gigantisch. Binnen 5 minuten ben je van podium gewisseld als je beetje doorloopt en zoals eerder aangegeven is een tent zelden helemaal vol. Kortom, de lucht in je programma kan je nog wel beetje opvullen. Mainstage is daar ideaal voor, speelt altijd een band.
Wat dat betreft is er dus weinig veranderd. Dat vond ik toen ook zo top aan GMM toen. Bij LL zijn die afstanden i.c.m. traffic vaak vrij lang op de drukke momenten.

En hoe ver is het van de parking naar de entree?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Lijkt me ook meer dan waarschijnlijk dat er schermen zullen komen. Anders zie je vanop de tribune bijna niets, met die PA-tent vol in 't zicht, dan.
Op de foto zijn het wel duidelijk gewoon geprinte doeken die er hangen, dat zijn zeker (nog) geen led-schermen.
ja lijkt mij ook vreemd om zo'n hele uitbouw te maken naast de stage, gewoon om een stoffen doek op te hangen
en inderdaad zoals je zegt zie je vanaf die tribune niets zonder scherm
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Wat dat betreft is er dus weinig veranderd. Dat vond ik toen ook zo top aan GMM toen. Bij LL zijn die afstanden i.c.m. traffic vaak vrij lang op de drukke momenten.

En hoe ver is het van de parking naar de entree?
Yep, het terrein van Graspop is mooi compact. Maar ondanks dat voelt het voor mij nooit echt overcrowded. Behalve vorig jaar bij Jinjer, zoals al eerder aan gememoreerd hier. Maar dat lossen ze dan gelijk het jaar erna op door die trechtervorming weg te halen. Heel fijn!

Wandeling van parking naar ingang ligt aan naar welke parking je gestuurd wordt. Denk dat het varieert tussen een wandeling van 10 minuten en een half uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
42
19
Zijn er meer members hier die via de mobiel hebben geprobeerd om Skullies op te laden?
Via je mobiel loopt hij steeds vast, althans bij ons iig.
Lijkt mij een groot probleem tijdens de festivaldagen!!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Zijn er meer members hier die via de mobiel hebben geprobeerd om Skullies op te laden?
Via je mobiel loopt hij steeds vast, althans bij ons iig.
Lijkt mij een groot probleem tijdens de festivaldagen!!
Hier lukt het gewoon om een account aan te maken. Aankopen zie ik ook niet meteen staan
 

DSteveO

Nieuw lid
4 mei 2023
3
11
Zijn er meer members hier die via de mobiel hebben geprobeerd om Skullies op te laden?
Via je mobiel loopt hij steeds vast, althans bij ons iig.
Lijkt mij een groot probleem tijdens de festivaldagen!!
Ik heb het net even geprobeerd en kon er vlot kopen, iPhone met Apple Pay.
 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Klopt een account aanmaken verloopt snel en simpel, het aankopen van Skullies loopt hij via je mobiel vast.
Ik kom tot het betaalscherm. Ik klik niet verder omdat ik skullies in de voorverkoop heb gekocht en dus niet extra munten wil aanschaffen. Maar loopt het bij het betalen vast of daarvoor al?

Wat ik erg onhandig vind is dat er geen aparte knop is om bij je wallet te komen en je dus moet scrollen tussen de nieuwsberichten. Dat is nu geen grote ramp, omdat het 't tweede bericht is. Maar daar zullen nog wel wat berichten bij komen. Dus hopelijk komt er nog een knop zodat ik gelijk bij mijn wallet kan en kan zien wat mijn saldo is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinmeteenk en Paul!

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
42
19
Ik heb het net even geprobeerd en kon er vlot kopen, iPhone met Apple Pay.

Ik kom tot het betaalscherm. Ik klik niet verder omdat ik skullies in de voorverkoop heb gekocht en dus niet extra munten wil aanschaffen. Maar loopt het bij het betalen vast of daarvoor al?

Wat ik erg onhandig vind is dat er geen aparte knop is om bij je wallet te komen en je dus moet scrollen tussen de nieuwsberichten. Dat is nu geen grote ramp, omdat het 't tweede bericht is. Maar daar zullen nog wel wat berichten bij komen. Dus hopelijk komt er nog een knop zodat ik gelijk bij mijn wallet kan en kan zien wat mijn saldo is.
Loopt vast bij het afrekenen, later vandaag nog maar eens proberen dan. Benieuwd of meerdere mensen hier tegenaanlopen.

Klopt, ook dat is onhandig, zo'n knop zou erg praktisch zijn!!

Mis nu al de plasticmunten hahaha
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Oké, nog 1 week en mijn Clashfinder is al 3 dagen niet meer veranderd 🤯

Denk dat mijn schema vrij compleet is nu:

Donderdag | Dagje Main

Molybaron - Mammoth WVH - Tom Morello - Epica - Papa Roach - Arch Enemy op de achtergrond, ondertussen wat eten - Alter Bridge - Ghost - Guns N' Roses

Wil graag eens vroeg (12u) op de weide staan, donderdag moet dat nog lukken.
Jammer dat Symphony X & The Winery Dogs clashen met Alter Bridge & Ghost.

Vrijdag

Loathe - Asking Alexandria/Planet of Zeus, kan evengoed nog Heidevolk worden - Airbourne - The Answer - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head

Tijdens de voorbereiding op Graspop geleerd dat prog metal wel mijn ding is, dus blij met Loathe als opener.

Zaterdag

Nothing More - Skindred - I Prevail - Danko Jones - Sleep Token - Architects - Misschien stukje Eivor - Pantera - Parkway Drive - Slipknot

Wat een dag!

Zondag

Hippotraktor - Elegant Weapons, zalig album - Bloodywood - Avatar - Hellmut - Stuk Katatonia - The Halo Effect - Hollywood Vampires - Mötley Crüe - Def Leppard achteraan de weide, laatste skullies opdoen.

Zonde van Mötley vs. Billy Talent clash

Als er nog tips zijn, deel gerust :)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Oké, nog 1 week en mijn Clashfinder is al 3 dagen niet meer veranderd 🤯

Denk dat mijn schema vrij compleet is nu:

Donderdag | Dagje Main

Molybaron - Mammoth WVH - Tom Morello - Epica - Papa Roach - Arch Enemy op de achtergrond, ondertussen wat eten - Alter Bridge - Ghost - Guns N' Roses

Wil graag eens vroeg (12u) op de weide staan, donderdag moet dat nog lukken.
Jammer dat Symphony X & The Winery Dogs clashen met Alter Bridge & Ghost.

Vrijdag

Loathe - Asking Alexandria/Planet of Zeus, kan evengoed nog Heidevolk worden - Airbourne - The Answer- Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head

Tijdens de voorbereiding op Graspop geleerd dat prog metal wel mijn ding is, dus blij met Loathe als opener.

Zaterdag

Nothing More - Skindred - I Prevail - Danko Jones - Sleep Token - Architects - Misschien stukje Eivor - Pantera - Parkway Drive - Slipknot

Wat een dag!

Zondag

Hippotraktor - Elegant Weapons, zalig album - Bloodywood - Avatar - Hellmut - Stuk Katatonia - The Halo Effect - Hollywood Vampires - Mötley Crüe - Def Leppard achteraan de weide, laatste skullies opdoen.

Zonde van Mötley vs. Billy Talent clash

Als er nog tips zijn, deel gerust :)
Hele mooie clashfinder! Jij gaat je wel vermaken, zo te zien. ;)

Qua tips: ik weet niet of I Prevail één van je favorieten is, maar die clashen met Antimatter. Als prog je ding is, zou ik die band zeker nog even een luisterbeurt geven. Speciaal voor Graspop en Hellfest gaan ze een wat hardere set doen en dat belooft echt een progfeestje te worden.
 

FredM

Playlistbediener
6 jun 2023
12
43
Iemand een idee of de baan Retie-Geel gewoon openblijft? Om me daar ergens te laten afzetten. Aan't kruispunt Kastelsedijk/Prinsenpark, aan de broodjeszaak (ex-frituur) of bij de Calimero. Daar ergens in de buurt.
Of is het daar vrijdagmiddag sowieso uren aanschuiven? Het terrein ligt tegenwoordig meer die richting uit dan richting Dessel Dorp heb ik de indruk, weet niet of dat grotere drukte op de baan Retie-Geel veroorzaakt....

Ik weet dat de officiële kiss and ride in Mol is maar komende van omgeving Turnhout is het nogal geen klein beetje belachelijk om met de auto eerst door Dessel naar Mol te rijden om dan van daar met de bus terug naar Dessel te rijden eh?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Hele mooie clashfinder! Jij gaat je wel vermaken, zo te zien. ;)

Qua tips: ik weet niet of I Prevail één van je favorieten is, maar die clashen met Antimatter. Als prog je ding is, zou ik die band zeker nog even een luisterbeurt geven. Speciaal voor Graspop en Hellfest gaan ze een wat hardere set doen en dat belooft echt een progfeestje te worden.

Ongetwijfeld!

I Prevail niet meteen een favoriet maar mijn vriendin komt een dagje langs op zaterdag. Metalcore fan, met I Prevail & Architects heb ik 2 'verplichtingen' die dag 😄 Oké, ik zou gerust kunnen skippen maar ze is hier heel enthousiast over en het is wel plezant eens mee te gaan naar haar favoriete bands.

Los daarvan zet ik Antimatter nog in mijn playlist om ze wat te leren kennen, thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Iemand een idee of de baan Retie-Geel gewoon openblijft? Om me daar ergens te laten afzetten. Aan't kruispunt Kastelsedijk/Prinsenpark, aan de broodjeszaak (ex-frituur) of bij de Calimero. Daar ergens in de buurt.
Of is het daar vrijdagmiddag sowieso uren aanschuiven? Het terrein ligt tegenwoordig meer die richting uit dan richting Dessel Dorp heb ik de indruk, weet niet of dat grotere drukte op de baan Retie-Geel veroorzaakt....

Ik weet dat de officiële kiss and ride in Mol is maar komende van omgeving Turnhout is het nogal geen klein beetje belachelijk om met de auto eerst door Dessel naar Mol te rijden om dan van daar met de bus terug naar Dessel te rijden eh?
Kastelsedijk kant Prinsenpark blijft toegankelijk. Dus dat lijkt me zeker een optie. Aan dat stuk rechterkant Stenehei zijn een aantal parkings, dus kan je wel ergens uit de wagen springen ;) Bussen komen aan via de Europalaan dus daar ergens op de Stenehei uitstappen is ook een optie volgens mij. Dan ga je mee de camping over zoals de mensen uit de shuttles.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MarcoReusel en FredM

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ongetwijfeld!

I Prevail niet meteen een favoriet maar mijn vriendin komt een dagje langs op zaterdag. Metalcore fan, met I Prevail & Architects heb ik 2 'verplichtingen' die dag 😄 Oké, ik zou gerust kunnen skippen maar ze is hier heel enthousiast over en het is wel plezant eens mee te gaan naar haar favoriete bands.

Los daarvan zet ik Antimatter nog in mijn playlist om ze wat te leren kennen, thanks!
Haha, dat is een uitstekende reden om voor I Prevail te gaan!
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Zin innnnnn!!!

Ga op vrijdag en zaterdag, mijn schema (clashes tussen haakjes, probeer ik deels mee te pakken waar mogelijk), met vetgedrukt de must-sees. Is een uitdagend schema, maar ben van het type 'maximaal meemaken' dus probeer zoveel mogelijk mee te pakken.

Vrijdag:

Blind Channel - Fatal Move - Any Given Day - Loathe - Fever 333 - Asking Alexandria - Airbourne (Landmvrks) - Hatebreed - The Amity Affliction (Municipal Waste) - Ice Nine Kills (Disturbed) - Gojira - Machine Head


Zaterdag:

Vended - Nothing More - Cane Hill (Skindred) - I Prevail - The Ghost Inside (Antimatter) - Suicidal Angels (Halestorm) - In Flames - Architects - Dark Angel - Pantera - Parkway Drive - Slipknot
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken