Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.397
2.923
Haha same to me!....Pantera in mijn jeugd gezien en wat was dat een bulldozer vroeger...echt iedereen ging uit zijn dak!Ondertussen met de overlijdens van de broers en de uitspraken van Phil is dit inderdaad maar een klein bulldozertje meer...maar toch zou ik het niet over mijn hart krijgen om niet te gaan kijken.... Ik hoop een beetje sfeer zoals vorig jaar op knotfest Chile....Wat is Cowboys from Hell toch een dijk van een cd om nog eens op te leggen (Vulgar ook...)

Kippenvel!!!!! Geweldig🤘🤘🤘🤘💥💥💥
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Vanuit de legandarische theorie van Koekdoos, moet eigenlijk iedereen naar Machine Head
Eerste festival show in 10 jaar tijd (op dat ene secret optrden van bloodstock na)
kan zomaar eens de enige keer van je leven zijn dat je de kans hebt om een headline show van Machine Head in het donker te zien, ik zie dat niet zo snel nog eens gebeuren eerlijk gezegd

Eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: PatrickV en Loek123

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Zo, account aangemaakt voor 💀
GMM app geïnstalleerd. Daar kwam ik er pas achter dat Dark Angel de plek van Exodus heeft ingenomen tegelijk met Rancid. Ik denk Rancid out en op naar Dark Angel….. of toch niet. Koekdoostheorie werkt hier niet….. beide nooit echt gezien 🤔
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Zo, account aangemaakt voor 💀
GMM app geïnstalleerd. Daar kwam ik er pas achter dat Dark Angel de plek van Exodus heeft ingenomen tegelijk met Rancid. Ik denk Rancid out en op naar Dark Angel….. of toch niet. Koekdoostheorie werkt hier niet….. beide nooit echt gezien 🤔

Maar welke heeft minder kans om terug te komen? Of specialere omstandigheden?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Maar welke heeft minder kans om terug te komen? Of specialere omstandigheden?
Dark Angel (Gene Hoglan is natuurlijk een legend). Daarnaast is natuurlijk eerder dit jaar al een bandlid overleden.
Voor beide zou ik niet zo snel een ticket kopen voor een losse show.
Misschien moet ik het ook maar van het moment af laten hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Zo, account aangemaakt voor 💀
GMM app geïnstalleerd. Daar kwam ik er pas achter dat Dark Angel de plek van Exodus heeft ingenomen tegelijk met Rancid. Ik denk Rancid out en op naar Dark Angel….. of toch niet. Koekdoostheorie werkt hier niet….. beide nooit echt gezien 🤔
ik ben niet bekend met Dark Angel, maar ik weet wel dan Rancid erg weinig in Europa speelt
in de afgelopen 25 jaar hebben ze 5 keer in Belgie gespeeld (alleen Groezrock en Pukkelpop) en 3 keer in Nederland (Lowlands 2003, Melkweg 2012, Pinkpop 2017)
is dus geen band die je regelmatig tegen zult komen
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
1686085855026.png
Zoiets dan maar. Ga ik dat redden met afstand / lopen? Halestorm en Sleep Token gaat sowieso lastig worden begreep ik al. De rest moet kunnen toch?

Verder ben ik benieuwd hoe laat ik moet parkeren als ik rond 12:00 op de weide wil staan? Iemand ervaring hiermee m.b.t. zaterdag als je met de auto aankomt?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.783
3.734
Dark Angel (Gene Hoglan is natuurlijk een legend). Daarnaast is natuurlijk eerder dit jaar al een bandlid overleden.
Voor beide zou ik niet zo snel een ticket kopen voor een losse show.
Misschien moet ik het ook maar van het moment af laten hangen.
Binnen > buiten.
Eventueel waar ben je ervoor of ga je erna heen? Praktisch kan ook wat schelen voor een goed plekje etc.
Zelfs het weer zou je mee kunnen nemen 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Verder ben ik benieuwd hoe laat ik moet parkeren als ik rond 12:00 op de weide wil staan? Iemand ervaring hiermee m.b.t. zaterdag als je met de auto aankomt?

Vorig jaar was het op vrijdag t/m zondag echt appeltje eitje om te kunnen parkeren. Maar zou gewoon lekker vroeg gaan.
De eerste dag is de heftigste dag qua verkeer en zelfs die viel mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Zoiets dan maar. Ga ik dat redden met afstand / lopen? Halestorm en Sleep Token gaat sowieso lastig worden begreep ik al. De rest moet kunnen toch?

Verder ben ik benieuwd hoe laat ik moet parkeren als ik rond 12:00 op de weide wil staan? Iemand ervaring hiermee m.b.t. zaterdag als je met de auto aankomt?
Sleep token wordt inderdaad lastig, als je graag een goed plekje wilt daar zou ik toch wat eerder vertrekken bij Halestorm
De rest van je planning zal zeker geen problemen oplopen, gaat allemaal makkelijk lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Bekijk bijlage 5312
Zoiets dan maar. Ga ik dat redden met afstand / lopen? Halestorm en Sleep Token gaat sowieso lastig worden begreep ik al. De rest moet kunnen toch?

Verder ben ik benieuwd hoe laat ik moet parkeren als ik rond 12:00 op de weide wil staan? Iemand ervaring hiermee m.b.t. zaterdag als je met de auto aankomt?
Ja joh, makkelijk! Mainstages liggen naast elkaar dus pak je sowieso mee. Afstanden zijn niet gigantisch. Binnen 5 minuten ben je van podium gewisseld als je beetje doorloopt en zoals eerder aangegeven is een tent zelden helemaal vol. Kortom, de lucht in je programma kan je nog wel beetje opvullen. Mainstage is daar ideaal voor, speelt altijd een band.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855

Gebruikers die dit onderwerp bekijken