Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.173
10.508
Nou, laat ik het even positief bekijken. Hopelijk komt Fields of the nephilim dan volgend jaar eindelijk wel echt en op een moment dat ik ze ook kan gaan zien! Had die band met veel pijn in het hard moeten schrappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Jammer voor de mensen hier die nu ineens top-3 band voor hen zien wegvallen of ineens nare clashes extra krijgen! Voor mij persoonlijk veranderd niet veel, ik heb zelfs vooral positieve dingen, clashes die wegvallen bijvoorbeeld!
Maar voor de fans van de geannuleerde bands, ik hoop toch dat de schade echt nog meevalt en jullie nog voldoende kunnen genieten van het weekend!
Als ik jullie tegenkom zal ik een biertje gaan halen, om de pijn te verzachten ;)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.891
Meesterlijke zet juist vind ik, haha. Moeten dan wel op tijd naar binnen ja.
Ik moet nog even het blokkenschema goed bekijken, zit nu op mn telefoon en dan is het slecht zichtbaar. Maar wat is de reden dat Lorna Shore uit de Marquee is gehaald? Keek juist uit naar dat rijtje Insomnium - Lorna Shore - Katatonia daar dus ik vind het helemaal niet zo’n goede zet…
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Ik moet nog even het blokkenschema goed bekijken, zit nu op mn telefoon en dan is het slecht zichtbaar. Maar wat is de reden dat Lorna Shore uit de Marquee is gehaald? Keek juist uit naar dat rijtje Insomnium - Lorna Shore - Katatonia daar dus ik vind het helemaal niet zo’n goede zet…
De reden weet ik niet, maar ze staan op de vrijgekomen plek van Coheed. Later op de dag en een set van tien minuten langer dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken