Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Dat jij nog gaat zoeken naar opvulling op zaterdag, terwijl die dag al zo stevig is én dat die dag inderdaad na vrijdag komt.
#supermanJamel
Haha! Plannen maken is gewoon leuk. En het loopt toch altijd wel weer anders dan ik vooraf dacht. Progfest in de Metaldome staat wel helemaal vast, evenals PwD en Slipknot op de late avond. De rest ervoor en erna laat ik afhangen van hoe ik me op dat moment voel.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.700
7.498
Haha! Plannen maken is gewoon leuk. En het loopt toch altijd wel weer anders dan ik vooraf dacht. Progfest in de Metaldome staat wel helemaal vast, evenals PwD en Slipknot op de late avond. De rest ervoor en erna laat ik afhangen van hoe ik me op dat moment voel.

Wacht maar tot er nog een favoriete coverband van je die vrijdagnacht speelt, kan je na Slipknot meteen nog een paar uur door ;)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.498
fantastisch mooie line-up hoor, uiteraard zijn er veel clashes, maar kon ook niet anders met deze line-up
Donderdag: 1914 (Molybaron als mooi alternatief), Beast In Black, Orbit Culture, Spiritbox, Tom Morello, Epica, Papa Roach (Met uitwijkmogelijkheid Septicflesh), Arch Enemy, Alter Bridge / Motionless In White, Ghost / My Dying Bride, GNR (mss As I Lay Dying)
Vrijdag: Blind Channel, Loathe, Any Given Day, Crowbar, Fever 333, Asking Alexandria / Heidevolk, Airbourne, The Amity Affliction, Behemoth, Amon Amarth, Clutch, Disturbed, Gojira, Machine Head
Zaterdag: Vended, (nog niet zeker, maar denk: Nothing More, Heriot, Skindred), I Prevail, The Ghost Inside, Draconian (hopelijk nog einde meepakken), Sleep Token, Architects, Rancid, Solstafir, Pantera, Parkway Drive, Slipknot
Zondag: (Indien op tijd wakker) Paledusk, Hippotraktor, Polaris, Dieth, Greg Puciato, Bloodywood / Insomnium, Avatar / Lorna Shore, Stukje Hellmut Lotti, Katatonia, Generation Sex, The Halo Effect, Hollywood Vampires, Mötley Crue, Billy Talent, einde Kreator, einde Def Leppard en bonnen opdoen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Wacht maar tot er nog een favoriete coverband van je die vrijdagnacht speelt, kan je na Slipknot meteen nog een paar uur door ;)
Dat sluit ik dus zeker niet uit. En mocht dat het geval zijn, dan is de kans wel vrij aanwezig dat ik op zaterdag tot een uur of 14u op de camping blijf hangen. Datzelfde scenario kan zich ook voltrekken als er vrijdagnacht een hele toffe coverband staat en ik weer met het opkomen van de zon pas de camping bereik. Kortom, het kan nog alle kanten op. :D
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.642
3.288
Zaterdag
  • 14:45 - 15:30 Metal Dome: Antimatter
  • 16:10 - 17:00 Metal Dome: Draconian
  • 17:40 - 18:30 Metal Dome: Sleep Token
  • 19:10 - 20:00 Metal Dome: Soen
  • 20:45 - 21:45 Metal Dome: Sólstafir ***
Heeuuujj!! Nog gezelschap voor ons prog-feestje!
Festileaks-forum neemt de metaldome over op zaterdag :love:

Wacht maar tot er nog een favoriete coverband van je die vrijdagnacht speelt, kan je na Slipknot meteen nog een paar uur door ;)
Was dat niet al het geval? Was Present danger hier niet vernoemd voor vrijdagnacht, of ben ik fout?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.700
7.498

Moet het nog even met partner overleggen, maar voor mij zou hierboven de planning zijn.
Groen wil ik zien
Blauw is afhankelijk van signing sessies, festivalfair etc.

Voor het idee ook de vrijdag en zaterdag ingevuld, ook al gaan we die twee dagen niet, om maar even te laten zien waarom. (Verder ook niet meer verdiept in het programma van die dagen)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en InsaniTiny

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Heeuuujj!! Nog gezelschap voor ons prog-feestje!
Festileaks-forum neemt de metaldome over op zaterdag :love:
Jaa, wees allen welkom! We maken er een topdag van.
Was dat niet al het geval? Was Present danger hier niet vernoemd voor vrijdagnacht, of ben ik fout?
Denk dat Koekdoos een coverband op zaterdag bedoelde, omdat hij zei dat ik dan na Slipknot nog even door kon. Present Danger was inderdaad een zelfbevestiging voor vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.642
3.288
Denk dat Koekdoos een coverband op zaterdag bedoelde, omdat hij zei dat ik dan na Slipknot nog even door kon. Present Danger was inderdaad een zelfbevestiging voor vrijdag.
Haha, ik zie het nu. Dat slipknot deel had ik precies niet opgenomen, was al beginnen denken vanaf het woord 'vrijdagnacht' :LOL:

Klopt, die marquee progreeks, de dubbele headliners en dan nog de nacht in met een coverband. Niet vol te houden voor ons normaal volk.
Dodelijk! Ik hoop dat ik me die dag bovenmenselijk voel...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.954
Die combo zo direct achter elkaar is niet voor de tere zieltjes. Ik pak hem misschien ook wel mee, beetje afhankelijk van hoe de vrijdagnacht verloopt.
Ik had inderdaad ook mijn oog op Heriot laten vallen voor dat gaatje. Klinkt goed hoor. En een stevige bodem voor het vijfgangen diner in de Metal Dome daarna. Maar alleen als we een beetje op tijd geactiveerd zijn ja 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
347
622
Even wat anders, voor volgend jaar want met die maat van me is leuk maar wil weer eens 4 dagen.

Gaan jullie allemaal met groep of gaan er van jullie ook solo
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Ik denk wel als je die foodtrucks ergens anders kan zetten en je die muur wegneemt dat je de Jupilerstage een pak groter kan maken. En in zo'n geval kan ik wel begrijpen dat je Billy talent etc daar neerzet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.939
Dat sluit ik dus zeker niet uit. En mocht dat het geval zijn, dan is de kans wel vrij aanwezig dat ik op zaterdag tot een uur of 14u op de camping blijf hangen. Datzelfde scenario kan zich ook voltrekken als er vrijdagnacht een hele toffe coverband staat en ik weer met het opkomen van de zon pas de camping bereik. Kortom, het kan nog alle kanten op. :D
Ik heb in ieder geval in de week na Graspop de afspraken met de chiropractor als vast gezet. En via Amazon een neksteun besteld. Zal ik waarschijnlijk nodig zijn na deze editie😆😆
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.939
Direct gaan zitten zodra een band het podium verlaat, veel water drinken, goed eten, me niet laten verleiden tot een moshpit. Dan komt het normaal gesproken wel goed.
Heel herkenbaar inmiddels. Moshpits vermijden, tussen de bands rust. Veel water drinken hangt van de temperatuur af😜
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken