Graspop Metal Meeting 2023

jahallo

Playlistbediener
28 feb 2023
7
14
Bon, met de affiche compleet (knock on wood voor geen afzeggingen meer!) zal ik binnen een uur als ik klaar ben met werken eens aan mijn afspeellijst beginnen. Ik zal hem hier ook delen. Let wel op! Het is op apple music aangezien mijn moeder, zus en vriendin mijn Spotify gekaapt hebben met Schlage, coldplay en hip hop :D Jammer wel altijd dat Graspop enkel een spotify lijst maakt en niet op Apple music maar maak met alle plezier wel eentje voor hun :D :D
Je kan playlists overzetten van verschillende streamingdiensten. https://soundiiz.com/nl/
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Ben ik de enige die best wel heel erg hyped is voor helmut loti goes metal
We kennen natuurlijk 1 metal cover van hem. Ben zo benieuwd wat ie dan nog meer gaat coveren
Misschien kunnen we een wishlist bij hem indienen?
Ben wel benieuwd naar:
  • Ghost love score (Nightwish)
  • Born again (Beast In Black)
  • Through the hellfire (Lorna Shore)
Of anders wat goregrind van Gutalax ofzo.. 😝
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Machine Head...oke best mooie oplossing...maar niet direct enthousiast.
Eclipse is een mooie toevoeging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Kom uit een call, check m’n mobiel blijkt er ineens een poster en laatste headliner te zijn!!
Tja zat tijdens moment suprême in een meeting, ging al snel en zenuwachtig het forum checken na al die berichten, waarop de andere gasten zoiets hadden van wat ben je eigenlijk aan het doen.....dus ik: ja sorry is helaas een noodgeval, daar moet ik op reageren😇
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Yep, helemaal mee eens. Hij is trouwens ook een briljant zanger en een grote naam in België. Ik vind het top dat hij het durft en voor de reputatie van metal is het ook niet zo verkeerd. Ik weet ook nu al dat die Metaldome afgeladen gaat zijn en daar tijdens zijn optreden het hardste applaus van het hele weekend gaat zijn. Veel metalheads die dit soort stunts keihard kunnen waarderen.

Hoop het zelf ook mee te kunnen pakken, mits het tijdschema het toelaat. Ik voorzie dat de Metaldome te klein gaat zijn, dus we zullen wat eerder naar binnen moeten. Dat doe ik alleen als ik er geen mustsees voor moet missen.
Ik begrijp sowieso nooit goed waarom er altijd zo lacherig wordt gedaan over namen als Helmut Lotti? 🫤🤷‍♂️
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
122
173
Machine Head heeft jaren geweigerd om op festivals te spelen omdat zij te weinig werden betaald om er van te leven, godzijdank was dit een heel goeie zet want hun zaaloptredens waren subliem en kwamen veel meer tot hun recht dan ergens in de namiddag op een festivalleke. En kiekt er iere, nu komen ze terug door de grote poort, headliner op Graspop, kan het nog altijd nie geloven. HELL YEAH 🤘
🤘 🤘 👊
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
1914 staat overigens nog op de poster. Dat biedt hoop
Hoop het ook, maar het ziet er niet goed uit. Ik verwacht dat ze afwachten tot het laatste moment, de huidige situatie is helaas niet te voorspellen voor hun en een cancel op het laatste moment wordt ook geaccepteerd ivm hun thuissituatie. Vandaag hebben ze bijvoorbeeld pas hun optreden op het Inferno Metal Festival in Noorwegen gecanceld en dit is al volgende week.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken