Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.831
7.784
Neemt niet weg dat het nog steeds wel zo is. Of zou zijn, althans.

Maar goed, ze gaan er niet staan, hun tour houdt een erg rigide schema aan waar er altijd een dag rust tussen twee verschillende locaties zit, en twee dagen rust na een dubbele show in dezelfde stad. Een Graspop show zou die beide regels breken. Nog los van het feit dat ze een paar weken later al in het Sportpaleis staan natuurlijk.

Dus laten we ons inhouden zodat we inderdaad maandag de 666 halen 😆
Holding Hold The Line GIF

Waarschijnlijk het meningsverschil net als een Def Leppard die er twee edities geleden ook al stond, maar dat dat dan ondertussen wel al vier jaar is. Beide is juist en de een kijkt naar het aantal edities en de ander naar het aantal jaren.

Komt op hetzelfde neer, maar heeft toch een andere lading voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.282
7.612
Ah oke! Vond het al apart.

Ik dacht ook dat het onmogelijk was qua AC/DC, maar toen ik de wikipedia ging checken kreeg ik toch nog een beetje hoop.

Het klinkt onlogisch inderdaad dat ze later de tour in Europa bekend zouden maken, maar goed ik vond het al onlogisch dat zo'n tour al een paar keer uitgesteld was want normaal worden dat soort grote tours al lang van tevoren rond gemaakt.

Gerucht: AC/DC op tour in 2023
ik weet dat er wel wat geruchten waren voor een AC/DC tour in 2023, maar bedoelde meer dat er geen kans is dat ze op Graspop komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
362
522
And this is from mygnr forum. It looks like that today is the day became tuesday is the day.

“Rock radio station in St. Louis was supposed to make a major concert announcement this morning for Busch Stadium. Got pushed back to Tuesday morning now and the DJ said "this artist is known for changing stuff all the time". I can't see it being anyone else than who we think and hope for...”
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken