Graspop Metal Meeting 2023

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
toch al een aantal keer aangehaald maar dan weer van de radar verdwenen. Zou evanescence niet de laatste headliner kunnen zijn op de vrijdag? waren toch ook aanvankelijk headliner in 2017 .

scorpions is er toen wel nog bijgekomen om de ticketsales te reden vermoed ik maar ik herinner nog heel goed dat die als headliner aangekondigd waren
Er zijn nog een aantal opties.. Ook Within Temptation, Volbeat, Scorpions, ... zijn op papier mogelijk.
Misschien is vandaag de dag en weten we meer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Of er komt enkel een klein berichtje dat Russkaja ermee stopt en niet vervangen gaat worden op graspop. #wegsfeer

Maar ik hoop alsnog op vandaag is de dag! 🙌
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Thundermother gaat verder met enkel de gitarist en alle andere leden zijn nieuw.
Duidelijk gevalletje dus van één persoon die alle beslissingen neemt, met of zonder goedkeuring van andere bandleden..
De rest gaat dus gewoon door onder een andere naam (met dezelfde muziek?). Benieuwd hoe ze gaan heten, Lightningmama ofzo? 😁
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Pukkelpop with new names on Wednesday.

Maybe it’s not the Graspop week?
Go Away Do Not Want GIF
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Of er komt enkel een klein berichtje dat Russkaja ermee stopt en niet vervangen gaat worden op graspop. #wegsfeer

Maar ik hoop alsnog op vandaag is de dag! 🙌
Waarom zouden ze niet vervangen worden?
Lijkt me toch heel makkelijk te vervangen, desnoods met een of ander Belgisch bandje ofzo.
En het is pas februari natuurlijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik ben erg benieuwd wat 16 uur ons gaat brengen. Om eerlijk te zijn voel ik 'm nog niet helemaal voor vandaag. Er zijn nergens seinen dat er iets staat te gebeuren. Maar ik laat me zeer graag verrassen!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Ik ben erg benieuwd wat 16 uur ons gaat brengen. Om eerlijk te zijn voel ik 'm nog niet helemaal voor vandaag. Er zijn nergens seinen dat er iets staat te gebeuren. Maar ik laat me zeer graag verrassen!
Waren er bij de afzonderlijke headline bekendmakingen signalen vooraf?

Bij de droo van 100 namen was de website er even uit, als ik me goed herriner. Maar bij de afzonderlijke namen weet ik het niet meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken