Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Leuke namen, Zael & ardor, hippotraktor, disillusion, ...
jammer dat mijn vriendenkring niet de prog muziek luistert en dat het in Nederland is. Maar laat me zeker weten of disillusion beter was dan op graspop. Vooral het geluid. Kheb wel een stamcafé een paar honderd meter van mijn deur waar de ene keer acoustische muziek komt. De andere keer post rock mathrock. Dus als ik die wat beter leer kennen kan ik in de toekomst mss ook wat meer van die concerten doen in dat genre.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Over mini forummeeting gesproken, wie gaat er naar Prognosis?
Ik moet hem helaas overslaan maar zaterdag heeft echt een goed programma. Werk die dag in Baroeg en sluit die avond af in de zaal met Whispering Sons. Ook niet slecht!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Morda

Nieuw lid
28 jan 2023
3
21
PS, even iets totaal anders; iemand goeie ervaringen met (online) lessen om gitaar te leren spelen? Heb mezelf een beginnersgitaar (elektrisch) gekocht. Deels omdat het een Les Paul-imitatie is, en dat gewoon vet staat in m'n living. Maar het zou jammer zijn om die enkel maar stof te doen vergaren. Tips zijn welkom!
"Justin guitar" misschien ook eens bekijken? Heeft heel wat gratis (en betalende) lessen op z'n site en youtube-kanaal. M'n vriend is er heel tevreden over.


Coole nickname 😅
Hehe. De eerste hardcore band die ik ooit live zag, als snotneus in een klein, plakkerig zaaltje met hooguit 30 man. Is nooit meer goed gekomen.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Ik gooi deze uit het GnR topic er hier even in:
Ik voorzie hier een aankondiging ergens begin maart. Zal me verbazen als het eerder is. Als ze inderdaad nu nog bezig zijn.
Wat gaat dat voor Graspop betekenen? Tot nu toe was het vermoeden dat ze eerst GnR wilden lossen en daarna de rest, maar zo lang gaan ze toch niet wachten lijkt me. Dus komende maand de andere headliner en het laatste pakketje, en dan begin maart GnR als klap op de vuurpijl?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik gooi deze uit het GnR topic er hier even in:

Wat gaat dat voor Graspop betekenen? Tot nu toe was het vermoeden dat ze eerst GnR wilden lossen en daarna de rest, maar zo lang gaan ze toch niet wachten lijkt me. Dus komende maand de andere headliner en het laatste pakketje, en dan begin maart GnR als klap op de vuurpijl?
GnR kan festivals eerder bekend maken. Deden ze eerder ook voor PP als ik me niet vergis. Andere Europese data voor losse concerten kwamen toen later
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
342
489
Has anyone considered that GNR could play at Firenze Rocks which always takes place from thursday to sunday?

And Firenze Rocks already announced headliners for saturday and sunday. So they have thursday and friday free just like Graspop.

Unless they make an exception and put GNR on monday?

In that case they could play both festivals, Graspop on June 15 and Firenze Rocks on June 19.
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
"Justin guitar" misschien ook eens bekijken? Heeft heel wat gratis (en betalende) lessen op z'n site en youtube-kanaal. M'n vriend is er heel tevreden over.



Hehe. De eerste hardcore band die ik ooit live zag, als snotneus in een klein, plakkerig zaaltje met hooguit 30 man. Is nooit meer goed gekomen.
Haha...wow....die heb ik ook nog gezien in een grijs verleden🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: Morda

Gebruikers die dit onderwerp bekijken