Graspop Metal Meeting 2023

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Merci, Alestorm is gewoon een goed feestje waar iedereen hard op gaat met wat bier in de mik. Daarom zijn ze juist overdag zo top en loopt het vol qua volk denk ik?
Het is wel te merken aan de crowdsurfers en moshpits bij de 'voorprogramma's' dat Alestorm heel veel party publiek trekt! Nooit gedacht een pit te zien in de zaal bij Gloryhammer ^^
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
En toch weer extreem links benoemen. Dan maak je het toch weer politiek. We zullen het maar houden op onvermogen.

Pagina 666 komt steeds dichterbij. Ik hoop nog altijd op Emperor.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624

n’​

An “n” with an apostrophe after it is standing in for the word “and”. It is not as commonly used as the alternatives: ‘n or ‘n’. All three serve the same purpose and the apostrophe just indicates that part of the word is missing.

The use of “n’” is not appropriate for academic or business writing, but can be used in informal writing to create a relaxed tone.

Despite being less popular than its abbreviated companions, this version has the honor of being used by one band you might have heard of:
  • Guns N’ Roses
Shortening “and” to n’ indicates that the two things you’re joining together are an established pair – separate entities combining to make a strong team.

—-

Bij deze jullie Engelse les voor de week, drink er maar op.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Dit lijkt me niet de geschikte plek voor politieke discussies. Laten we het gesprek over extreem links en extreem rechts achter ons laten en het door over Graspop en metal te hebben naar pagina 666 gaan!
Eens!! Genoeg fora op het net om je politieke visies te ventileren. Volgens mij hebben we het hier alleen over onze muzieksmaak. Dat zij altijd de leuke discussies. Politiek hoort hier toch zeker niet thuis. Laten wel elkaar in waarde laten en het vooral gezellig hebben hier op het forum. Morgen is de dag!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
In ieder geval, Baroeg het optreden geannuleerd, vanwege het feit dat ze tijdens het boeken er niet van op de hoogte waren (daar geloof ik dan weer geen snars van) en om te zorgen dat Baroeg weer in rustiger vaarwater komt. Dat laatste lijkt me sowieso een heel goede voor de toekomst van Baroeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Dr. Hannibal

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
In ieder geval, Baroeg het optreden geannuleerd, vanwege het feit dat ze tijdens het boeken er niet van op de hoogte waren (daar geloof ik dan weer geen snars van) en om te zorgen dat Baroeg weer in rustiger vaarwater komt. Dat laatste lijkt me sowieso een heel goede voor de toekomst van Baroeg.
Goed zo.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
@nikita Hoe waren Epica en apocalypse? Vooral die laatste heb ik altijd wel een leuke live band gevonden.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
nieuwe week, nieuwe kansen ! wordt dit de week ?

alter bridge, hammerfall, airbourne, queensryche, ad infinitum, evanescence, quierboys, skid row, dead daisies, amaranthe om maar een paar te noemen'.
en :ROFLMAO: mike tramp's songs from white lion.
 
Laatst bewerkt:

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Nope, we zijn nog altijd op vakantie volgens Jimmywe. Volgende week zou het de week zijn. Vorige week ging het over politiek blijkbaar. Laten we het dan deze week over sport of lekker eten hebben ofzo. Verandering van spijs doet eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
over eten gesproken, graspop is een van de enige festivals waar ik echt mijn goesting vind qua eten. Er is altijd ruimte voor verbetering maar er is genoeg afwisseling om het nog niet kotsbeu te zijn na 4 dagen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
over eten gesproken, graspop is een van de enige festivals waar ik echt mijn goesting vind qua eten. Er is altijd ruimte voor verbetering maar er is genoeg afwisseling om het nog niet kotsbeu te zijn na 4 dagen
Eens! Het stukje foodtrucks was dit jaar klein maar fijn. Met name een Vietnamese toko gevonden daar met heerlijke broodjes en rijstschotel. Smaakte geweldig en vulde als een malle. Elke dag heengeweest.
 

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380
Merci, Alestorm is gewoon een goed feestje waar iedereen hard op gaat met wat bier in de mik. Daarom zijn ze juist overdag zo top en loopt het vol qua volk denk ik? 😁
Ik hou niet zo van bier maar voor Alestorm maakte ik vorig jaar een uitzondering(en mocht het legaal kopen. Ben 17 dus in belgië mn eerste legale bier gekocht GMM blijft altijd een bijzondere plek in mijn hart hebben).
 

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380
nieuwe week, nieuwe kansen ! wordt dit de week ?

alter bridge, hammerfall, airbourne, queensryche, ad infinitum, evanescence, quierboys, skid row, dead daisies, amaranthe om maar een paar te noemen'.
en :ROFLMAO: mike tramp's songs from white lion.
Laten we het hopen. Als ze deze week GNR aankondige of een andere headliner heb ik daar geen probleem mee:ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
oke dan maar over lekker eten en de sport ouwehoeren.
qua eten en drinken (niet letten op de prijs) heeft graspop het altijd goed voor elkaar. veel variatie en goed spul.
en dan de sport, hoeveel calorieën verbrand je in de moshpit? :ROFLMAO:

pukkelpop komt woensdag met namen !
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik blijf het een vreemde strategie vinden om op 24 november 100+ acts bekend te maken en daarna meer dan 2 maanden geen enkele naam te lossen. Had dan liever wekelijks een pakketje van 10-15 namen gehad.

Alcatraz loste vorig jaar dagelijks een soort "mini"-affiche per genre; wicked wednesday, thrashing thursday, freaky friday enzovoort. Dit bevatte dan tussen de 10 - 20 acts van datzelfde genre. Vond ik persoonlijk een héél leuk concept.

Achja, het ligt mogelijks aan mij, ik vind het gewoon fijner als er meerdere namen binnendruppelen over een lange periode dan dat er één grote bom namen gedropt wordt.
Ze kunnen er niet aan doen, is allemaal buiten hun wil gebeurd.
Artiesten zijn ALTIJD de baas.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken