Graspop Metal Meeting 2023

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Weet niet hoe je erbij komt dat mensen motley liever hebben dan gnr, de reacties daarop waren zeker niet beter hier.

EDIT: Waar heb je uberhaupt reacties gelezen over mensen die opgewonden worden van Motley Crue op de laatste paar pagina's? Er heeft in die 450 pagina's niemand gezegd dat Vince Niel beter bij stem is dan Axl. begrijp die posts niet hoor.
Kennelijk zijn er genoeg mensen die zich aangevallen voelen (dislikes op mijn posts). Er waren genoeg mensen die erg enthousiast werden met Mcrue. i rest my case.

Ik heb tegen geen van beide bands wat hoor. Maar qua stem halen beide heren het vaak niet meer.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Heb het idee dat men zich eerder stoort aan de toon dan aan de inhoud. Op een betweterige manier wat fictieve stellingen komen weerleggen, zorgt zelden voor veel sympathie.
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Weet niet hoe je erbij komt dat mensen motley liever hebben dan gnr, de reacties daarop waren zeker niet beter hier.

Ik zie dan wel liever Motley dan GNR, maar zal ook niet ontkennen dat beiden niet al te best meer zijn.
Voor anderen zal de afweging misschien wel moeilijker worden: 3 uur lang GNR met bekendere nummers of 1,5 uur lang Motley Crue met minder bekende nummers?
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Zijn ook nog andere factoren die meespelen natuurlijk: laatste passage GnR vergeleken met MC... Daardoor zijn sommigen (een tikkeltje) meer tevreden voor MC, maar nog steeds verre van enthousiast voor deze boeking.
Daarnaast de tijd die ze inpikken zoals hierboven aangegeven ook wel een argument.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Morgen GNR tour aankondiging waren de geruchten geloof ik toch?
ben benieuwd wat de andere headliner zal worden, als het Kiss is zou deze dan niet al lang aangekondigd zijn?
Ik blijf voorlopig in ontkenningsfase en hoop dat er naast 1 rollator rock band ook nog 1 leuke jonge headliner bij zal zitten, al geloof ik er niet echt in.
SOAD, BMTH, Avenged Sevenfold, Evanescence. Kans zal erg klein zijn maar 1 van die 4 zou ik fantastisch vinden. (weet dat mensen evanescence geen headliner vinden en dat ze niet geweldig zijn live maar wil ze toch wel eens van mijn lijstje afstrepen)
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Ben eens benieuwd naar de nieuwe gitarist John5, al paar keer in het verleden bij rob zombie en marilyn manson aan het werk gezien. Zijn jamsessies op youtube zijn ook meesterlijk. MC één van de bands waar ik naar uitkijk. Eén van hun cd's waren één van mijn eerste aankopen, dus nostalgie voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en jonasvh

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Morgen GNR tour aankondiging waren de geruchten geloof ik toch?
ben benieuwd wat de andere headliner zal worden, als het Kiss is zou deze dan niet al lang aangekondigd zijn?
Ik blijf voorlopig in ontkenningsfase en hoop dat er naast 1 rollator rock band ook nog 1 leuke jonge headliner bij zal zitten, al geloof ik er niet echt in.
SOAD, BMTH, Avenged Sevenfold, Evanescence. Kans zal erg klein zijn maar 1 van die 4 zou ik fantastisch vinden. (weet dat mensen evanescence geen headliner vinden en dat ze niet geweldig zijn live maar wil ze toch wel eens van mijn lijstje afstrepen)
Alcatraz gaat ook nog 3 headliners bekend maken. Evanescene zie ik eerder daar headlinen dan op gmm.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de shows van Axl Rose anno 2022 minder krijserig vind dan die in 2018. Neemt niet weg dat ik liever zie dat we heel ver wegblijven van acts als Guns N' Roses, Kiss en Mötley Crüe. Gelukkig boekt Graspop dit jaar in tegenstelling tot andere jaren wel gewoon een combinatie van Gojira, Ghost en Parkway Drive op de headlinespots van de North Stage. Een fijne ontwikkeling vind ik zelf!

Vooral de vrijdag vind ik echt heel erg tof met Disturbed, Gojira, Meshuggah en Amon Amarth. Ook ben ik benieuwd naar Seether en de nieuwe Fever 333. Van mij mag de headliner wel iets zijn wat ik echt niet goed vind. Aangenomen dat Meshuggah niet met Gojira overlapt, zal Meshuggah met de headliner van de South Stage (MS1) overlappen. Als dit dan een System of a Down wordt, wordt het opnieuw geen Meshuggah voor mij. Maar met Kiss, GNR, BMTH, The Prodigy, Ozzy ofzo wordt het gewoon Meshuggah.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Is er een manier om te zien welke jaren bands naar graspop zijn gekomen voor de bands die dit jaar neit naar graspop komen? Zo wil ik weten voor de hoeveelste keer ik donderdag volbeat ga zien. + 1 maal vorst nationaal (voorprogramma was iced earth dat ik had gemist.) :eek: + 1 * sonisphère frankrijk. Het zijpodium headlinen net voor metallica toen ik ze nog niet kende. haha + al de andere graspops ertussen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Is er een manier om te zien welke jaren bands naar graspop zijn gekomen voor de bands die dit jaar neit naar graspop komen? Zo wil ik weten voor de hoeveelste keer ik donderdag volbeat ga zien. + 1 maal vorst nationaal (voorprogramma was iced earth dat ik had gemist.) :eek: + 1 * sonisphère frankrijk. Het zijpodium headlinen net voor metallica toen ik ze nog niet kende. haha + al de andere graspops ertussen.
dat kan ja, als je bijvoorbeeld googled op 'slipknot graspop' en dan de eerste link klikt kom je op de band pagina daar zie je welke jaren ze er stonden
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Voor de bands die NIET naar Graspop komen... Dat kon voorgaande jaren wel maar nu ineens niet meer inderdaad. Heel irritant is het wel.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Pauly Robin

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Is er een manier om te zien welke jaren bands naar graspop zijn gekomen voor de bands die dit jaar neit naar graspop komen? Zo wil ik weten voor de hoeveelste keer ik donderdag volbeat ga zien. + 1 maal vorst nationaal (voorprogramma was iced earth dat ik had gemist.) :eek: + 1 * sonisphère frankrijk. Het zijpodium headlinen net voor metallica toen ik ze nog niet kende. haha + al de andere graspops ertussen.


Hier zie je alle keren Volbeat op Graspop. Werkt ook met andere bands.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Wow, ga ik ze dan echt al mss voor de 10de keer zien? Denk het toch niet? Sinds wanneer zijn ze headliner, of co-headliner?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Edit: Binnen 20 jaar... Weet je nog toen ghost ooit eens niet headliner was op graspop? wandelstokje erbij nemen. ... Oh nee die is al lang terug naar het wit-geel kruis. haha
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
J́h
Is er een manier om te zien welke jaren bands naar graspop zijn gekomen voor de bands die dit jaar neit naar graspop komen? Zo wil ik weten voor de hoeveelste keer ik donderdag volbeat ga zien. + 1 maal vorst nationaal (voorprogramma was iced earth dat ik had gemist.) :eek: + 1 * sonisphère frankrijk. Het zijpodium headlinen net voor metallica toen ik ze nog niet kende. haha + al de andere graspops ertussen.
Een andere truck is gewoon een band opzoeken op setlist.fm en er Belgium achter tikken. Allee als ge nog niet teveel bands buiten België hebt gezien he🤣
Voor Nederlanders is dat lastiger want de ene keer staan die op setlist.fm als Holland en dan weer als The Netherlands
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
J́h

Een andere truck is gewoon een band opzoeken op setlist.fm en er Belgium achter tikken. Allee als ge nog niet teveel bands buiten België hebt gezien he🤣
Voor Nederlanders is dat lastiger want de ene keer staan die op setlist.fm als Holland en dan weer als The Netherlands

Heb nog nooit een probleem gehad met gewoon als Netherlands zoeken eigenlijk... Maar misschien ook omdat ik niks mis tot nu toe
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken