Graspop Metal Meeting 2023

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Ik vraag me toch af of ze dit nog kunnen vullen.
Ze zijn uiteraard al gedegradeerd van Sportpaleis naar Paleis 12, maar gaat het hen lukken om dit te vullen?
De week van graspop en de meesten hebben nu al die show kunnen zien...
Ik ben in het Sportpaleis gaan kijken en toen was de bovenste ring gesloten en de rest was ook helemaal niet vol.. Had het logischer gevonden dat ze op Graspop stonden omdat ze daar sowieso hun volk hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
we weten nu wel dat de laatste 2 headliners vast liggen maar ze gewoon nog niet mogen aankondigen, anders had Kiss toch gewoon gewacht met aankondigen van een belgische datum. Maakt de vrijdagheadliner des te vreemder. prodigy heeft al aankondigingen, evanescence, within tempatation, BMTH ook.
moet dan toch iets zijn die nog nergens aangekondigd is?
 
  • Confetti
Waarderingen: nikita

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
we weten nu wel dat de laatste 2 headliners vast liggen maar ze gewoon nog niet mogen aankondigen, anders had Kiss toch gewoon gewacht met aankondigen van een belgische datum. Maakt de vrijdagheadliner des te vreemder. prodigy heeft al aankondigingen, evanescence, within tempatation, BMTH ook.
moet dan toch iets zijn die nog nergens aangekondigd is?
Guns n Roses.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Ozzy (als die tour niet gecancelled is, zie ook Pantera)
Avenged Sevenfold
Guns N' Roses

Dat zijn de mogelijkheden volgens mij nog
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Wat ik mij afvraag, zou het omdezelde band gaan die een show gepland heeft staan in de Kuip op 5-7?(voorpagina Festileaks)
Dat lijkt dan toch te duiden op G`n R
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Wat ik mij afvraag, zou het omdezelde band gaan die een show gepland heeft staan in de Kuip op 5-7?(voorpagina Festileaks)
Dat lijkt dan toch te duiden op G`n R
He dat had ik nog niet meegekregen. Zou zomaar eens kunnen ja! Goede zaak dat De Kuip weer meer concerten gaat krijgen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Blijf het toch verdacht stil blijven rond A7x (in negatieve zin). Je zou als band toch al lichtjes willen vooruitblikken op één of andere releasedatum van je nieuw album met daarop aansluitende tour om wat momentum te creëren... Maar geen woord, niets daarover... Dat album is volgens mij nog (lang) niet af.

Zou ze dus eerder voor 2024 voorspellen. '23 lijkt me te snel.

Guns n Roses lijkt me nu wel wat zekerder (op donderdag?).
Misschien inderdaad een BMTH op vrijdag dan? Met een sterke undercard met een Disturbed en Alter Bridge zou dat nog kunnen werken ./ verkopen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken