Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.687
2.269
Mad Cool festival will have an announcement on monday and apparently GNR will be one of the headliners. So maybe Graspop could also announce them?
Only problem is that Ken19 said on efestivals forum that Rock Werchter will announce last headliner on monday.

Did Graspop and Werchter ever had an announcement on the same day?
has an insider leaked that GNR will play Mad Cool?

SweetJesus

Playlistbediener
7 nov 2022
17
22
Misschien door dat ene teaser plaatje waar Right Next Door To Hell bij te bedenken i
Yeah, and someone in comments wrote GNR and they replied to him "oh we have some experts here".

And Mad Cool is famous for leaking their own acts so they have sometimes problems with bands because of that

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.660
958
Moet toch niet gekker worden, dat we kijken naar Mad Cool voor een Graspop-aankondiging :D
Het gebeurt overigens wel vaker dat Graspop en Rock Werchter op dezelfde dag een act of meerdere acts bekendmaken. Of het marketingtechnisch nou zo handig is, is onduidelijk. Maar het een hoeft het ander dus niet per se uit te sluiten.

1880

Campingartiest
2 jul 2022
82
62
Momenteel nog herstellend van een dubbele longontsteking en een maand geleden een zware buikgriep, is mijn voornemen van 2023 trainen om mijn fysiek terug op peil te krijgen tegen graspop. Anders overleef ik dag 2 niet.

• Wow
Waarderingen: Special Monkey en Simoni

1880

Campingartiest
2 jul 2022
82
62
Crossfaith zou van mij ook nog eens mogen terug komen.
Heb toch positieve herinneringen aan die band. Vooral dat het toen na die helse hitte eens draaglijk van weer was en bij gevolg een topdag is geworden.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
6.827
4.663
Welkom bij de club (beter laat dan nooit), het halve GMM-forum is er al fan van! 😁 ;)
Ze stonden o.a. dit jaar op Alcatraz.

Maarre.. geen doedelzak te bekennen, hoor.. 😯
Haha ja doedelzakken en India is een aparte suggestie. Maar fijn dat er weer een fan bij is!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

jamel

Support act
26 jun 2019
783
1.602
Wat sommige mensen hebben met grunts en screams heb ik met rap. 99 van de 100 rappers vind ik gewoon echt niets aan. Helaas verpest dat het dan ook voor mij een beetje met Bloodywood. Muzikaal vind ik het wel tof en die andere kerel heeft een serieus goeie scream.

• Leuk
Waarderingen: PatrickV

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
173
206
Bloodywood is fijn, alleen mag er in de toekomst iets minder gepreekt worden tussen de nummers door. Het is ongetwijfeld goed bedoeld en authentiek, maar het klonk wat te veel als het gelul van types als Fred Durst.

Ik vind trouwens dat Bloodywood vooral in de buurt kom van Linkin Park, toen daar nog iets van metal in zat.

jbj

Randprogramma
11 okt 2022
185
190
Mad Cool festival will have an announcement on monday and apparently GNR will be one of the headliners. So maybe Graspop could also announce them?
Only problem is that Ken19 said on efestivals forum that Rock Werchter will announce last headliner on monday.

Did Graspop and Werchter ever had an announcement on the same day?
Tenzij GnR op werchter staat (die hebben imho nog wat strafs nodig, want dit lijkt me de zwakste line-up ooit te worden daar). Er werd gehint naar een first-timer daar, al kan dit ook Billie Elish zijn.. Nu, stel je voor: GnR naar werchter, in ruil voor een SoAD / RATM bijvoorbeeld. #Paranoid

• Leuk
Waarderingen: WOOOSH

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.295
998
Tenzij GnR op werchter staat (die hebben imho nog wat strafs nodig, want dit lijkt me de zwakste line-up ooit te worden daar). Er werd gehint naar een first-timer daar, al kan dit ook Billie Elish zijn.. Nu, stel je voor: GnR naar werchter, in ruil voor een SoAD / RATM bijvoorbeeld. #Paranoid
En Billie Eilish naar Graspop? Ik neem mn popcorn vast mee🍿

nikita

Support act
27 okt 2018
1.028
1.031
Bloodywood was inderdaad leuk op Alcatraz, maar het politieke gebrabbel tussen letterlijk ELK nummer haalde er wel veel energie en vaart uit. Ik hoop dus dat ze dat in de toekomst limiteren en het enthousiaste publiek vasthouden in de muziek.

En graag ook de typische Indische klanken op de fluitjes live ipv op tape. Die stonden met zoveel volk op het podium en toch werd dat unieke amper live gespeeld, en wat ze dan toch live deden (die trommel) leek het niet versterkt waardoor je er niks van hoorde. Beetje zonde.

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.666
1.876
Bloodywood was inderdaad leuk op Alcatraz, maar het politieke gebrabbel tussen letterlijk ELK nummer haalde er wel veel energie en vaart uit. Ik hoop dus dat ze dat in de toekomst limiteren en het enthousiaste publiek vasthouden in de muziek.

En graag ook de typische Indische klanken op de fluitjes live ipv op tape. Die stonden met zoveel volk op het podium en toch werd dat unieke amper live gespeeld, en wat ze dan toch live deden (die trommel) leek het niet versterkt waardoor je er niks van hoorde. Beetje zonde.
Denk dat die band niet genoeg verdient om nog 3 man extra in te huren. 1 van de zangers speelde wel zo veel als mogelijk op de fluit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken