Graspop Metal Meeting 2023

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
295
76
Super line up dit jaar. Vrijdag de minste dag voor mij en zaterdag verreweg het beste. Maar zelfs de vrijdag is gewoon nog top
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Vrij evenwichtige worp. Hopen dat degenen die me niet interesseren weer netjes gegroepeerd op de hoofdpodia staan, daar kan ik dan weer een heel weekend wegblijven vóór 19u. Begrijp wel niet waarom ze Butcher Babies maar blijven boeken, die zijn toch gewoon vreselijk live? Verder weegt de zondag wel wat licht. Buiten Lorna Shore en Avatar maar weinig waar ik enthousiast van word. OK, 87e keer Kreator (altijd wel overtuigend live) en Bloodywood is wel geinig, maar voor de rest...

Hollywood Vampires en Dirkschneider mee op de dag van Motley Crue en Def Leppard duwen zorgt toch wel weer een beetje voor een geriatrische dag.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Vrij evenwichtige worp. Hopen dat degenen die me niet interesseren weer netjes gegroepeerd op de hoofdpodia staan, daar kan ik dan weer een heel weekend wegblijven vóór 19u. Begrijp wel niet waarom ze Butcher Babies maar blijven boeken, die zijn toch gewoon vreselijk live? Verder weegt de zondag wel wat licht. Buiten Lorna Shore en Avatar maar weinig waar ik enthousiast van word. OK, 87e keer Kreator (altijd wel overtuigend live) en Bloodywood is wel geinig, maar voor de rest...

Hollywood Vampires en Dirkschneider mee op de dag van Motley Crue en Def Leppard duwen zorgt toch wel weer een beetje voor een geriatrische dag.
blijkbaar zijn butcher babies heel aangenaam om mee samen te werken, heel flexibel geen hoge eisen. althans dat is wat ik van alcatraz gehoord heb. zal er ook wel iets me te maken hebben dus.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Vrij evenwichtige worp. Hopen dat degenen die me niet interesseren weer netjes gegroepeerd op de hoofdpodia staan, daar kan ik dan weer een heel weekend wegblijven vóór 19u. Begrijp wel niet waarom ze Butcher Babies maar blijven boeken, die zijn toch gewoon vreselijk live? Verder weegt de zondag wel wat licht. Buiten Lorna Shore en Avatar maar weinig waar ik enthousiast van word. OK, 87e keer Kreator (altijd wel overtuigend live) en Bloodywood is wel geinig, maar voor de rest...

Hollywood Vampires en Dirkschneider mee op de dag van Motley Crue en Def Leppard duwen zorgt toch wel weer een beetje voor een geriatrische dag.
Ik heb het hier al een paar keer gezegd, al is dat moeilijk bij te houden in 369 pagina's. Maar het is wel een beetje een traditie geworden dat die zondag vol staat met "Classic" Rock acts.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Er staan (als ik goed heb geteld) nog maar 3 Belgische bands tussen, dus verwacht dat er vooral daar nog zal worden aangevuld, naast de 2 headliners en enkele semi-grote namen die misschien de komende maanden nog een show hebben.

Ze gaan er geen 20 zetten zoals Alcatraz, maar 't zullen er wel meer dan 3 zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
kan bij de zondag nog niet echt een idee krijgen wie er daar sub zullen zijn of hoog staan op de mainstage. wellicht dat daar nog wat bij komt aan classics.
helloween, airbourne, journey.
nightwish kunnen we op donderdag wel vergeten, nu epica ook op donderdag staat, wellicht als sub voor metallica.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Daarnaast merk ik op dat ze bezig zijn aan de ticketmasterpaginas voor de tenten. Camping Inferno heb ik al zien passeren. De rest (vooralsnog) niet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
kan bij de zondag nog niet echt een idee krijgen wie er daar sub zullen zijn of hoog staan op de mainstage. wellicht dat daar nog wat bij komt aan classics.
helloween, airbourne, journey.
Hollywood vampires zal wel sub zijn
Verder zie ik Lamb of God of Alter Bridge nog wel toegevoegd worden.
Denk niet dat er nog meer classics bij komen, dit jaar op de zondag ook maar 2 classic rock bands onder Aerosmith. Ze maken nooit echt van die thematische dagen volgens mij. Vooral Lamb of god zou perfect zijn voor de zondag, of het wat afwisseling te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Nu afwachten of ze slim genoeg zijn om bands uit een gelijkaardig (of hetzelfde) genre niet tegenover elkaar te zetten. Behemoth en Watain. Heidevolk en Finntroll. Dark Angel en Cyclone. Russkaja en Korpiklaani. Etc...
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Hollywood vampires zal wel sub zijn
Verder zie ik Lamb of God of Alter Bridge nog wel toegevoegd worden.
Denk niet dat er nog meer classics bij komen, dit jaar op de zondag ook maar 2 classic rock bands onder Aerosmith. Ze maken nooit echt van die thematische dagen volgens mij. Vooral Lamb of god zou perfect zijn voor de zondag, of het wat afwisseling te geven.
Vorige keer stond hollywood vampires rond 7 uur denk ik
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
:unsure: bands die ik ook wel had verwacht: alter bridge, airbourne, evanescence, hammerfall. staat nu wel veel metalcore en hardcore waar is de powermetal en heavy metal.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken