Graspop Metal Meeting 2023

karlijn

Playlistbediener
12 nov 2019
11
1
Hoe groot is de kans dat Aerosmith naar Europa komt? Ze beginnen nu ook weer met hun tour in Las Vegas.
 

karlijn

Playlistbediener
12 nov 2019
11
1
Ja, dat is zo en die heeft ook geen leeftijd meer dat hij met twee bands zal optreden gok ik.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Hopelijk nog wat onverwachte namen morgen. Net gekeken voor de eerste groep namen van 2019 en 2020; beide edities ongeveer 12 interessante namen bij de eerste groep voor ons
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
122
173
Fucking hell, wat een gezwans op dit forum, die dagelijkse bull shit, I like it, maar het enige wat mij interesseert is de aankoop van onze combi's zaterdag 🤘
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Als jullie toch bezig zijn jullie favoriete voetbalclub te benoemen, bij mij is dat Kv Mechelen 🙂
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
116
374
Heb even geleden enkele recentere live performances gezien van Architects (Doomsday & Gone with the wind). Ik had al zo'n vermoeden waarom ze meer de 'buttrock' kant zijn uitgegaan. Sam kan de hoge delen precies niet meer zo goed aan :(
We worden allemaal ouder, maar vind het wel gek dat we nog maar 4 jaar na Holy Hell zijn...

Hier is een voorbeeld van Doomsday, record op 11 november 2022.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
122
173
Enorm content met Gojira als headliner, 12 jaar geleden voor eerst gezien in Frankrijk met Volbeat als voorprogramma, fantastisch, wat niet gezegd kan worden met andere headliner, popbandje "spookje"..:)
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Heb even geleden enkele recentere live performances gezien van Architects (Doomsday & Gone with the wind). Ik had al zo'n vermoeden waarom ze meer de 'buttrock' kant zijn uitgegaan. Sam kan de hoge delen precies niet meer zo goed aan :(
We worden allemaal ouder, maar vind het wel gek dat we nog maar 4 jaar na Holy Hell zijn...

Hier is een voorbeeld van Doomsday, record op 11 november 2022.
Hun nieuwere releases spreken me minder aan, en ik heb het gevoel dat het bij de mede metalfans ook zo is. Er is wat matig commercieel succes, maar vet is het ook niet...nu al op hun retour?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Enorm content met Gojira als headliner, 12 jaar geleden voor eerst gezien in Frankrijk met Volbeat als voorprogramma, fantastisch, wat niet gezegd kan worden met andere headliner, popbandje "spookje"..:)
Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Ik gun het ze van harten, sowieso zou het voor logistiek handig zijn om te wennen aan Europese headliners.
Maar het lijkt mij raar om bijvoorbeeld een Disturbed, Judas Priest, Amon Amarth of In Flames vooraf te zien en Gojira te zien afsluiten...Al die namen zijn in mijn ogen eerder afsluiter.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Ik gun het ze van harten, sowieso zou het voor logistiek handig zijn om te wennen aan Europese headliners.
Maar het lijkt mij raar om bijvoorbeeld een Disturbed, Judas Priest, Amon Amarth of In Flames vooraf te zien en Gojira te zien afsluiten...Al die namen zijn in mijn ogen eerder afsluiter.
Gojira is nog aan het groeien, Disturbed, Judas Priest en In Flames zijn mss al wat op hun retour.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken