Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Hmm, zit wat in... Heeft België wel WK koorts dan? Hier leeft het amper, terwijl ik een groot voetballiefhebber ben.
Weinig, maar de media wel... Stubru zit in een of andere circustent en daar ging het de voorbije ochtenden precies alleen maar over voetbal en op tv lijkt het ook overal voetbal voetbal voetbal te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Hmm, zit wat in... Heeft België wel WK koorts dan? Hier leeft het amper, terwijl ik een groot voetballiefhebber ben.
als belg, het leeft hier totaal niet.
Persoonlijk dan toch.
Normaal kijk ik alle matchen al da niet uitgesteld.
nu kom ik op 9 minuten over alle matchen heen en ga ik straks zwemmen terwijl belgië speelt.
en dat als voetbal dier (seizoenskaart voor mijn club, vaak op verplaatsing mee, CL zien, voetbaltripjes,...)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
als belg, het leeft hier totaal niet.
Persoonlijk dan toch.
Normaal kijk ik alle matchen al da niet uitgesteld.
nu kom ik op 9 minuten over alle matchen heen en ga ik straks zwemmen terwijl belgië speelt.
en dat als voetbal dier (seizoenskaart voor mijn club, vaak op verplaatsing mee, CL zien, voetbaltripjes,...)
Ja, min of meer hetzelfde verhaal hier. Sinds een paar jaar geen seizoenkaart meer, omdat ik de agressie rondom wedstrijden spuugzat geworden was. Maar door de jaren heen ook wel alles meegemaakt. En nog steeds elk weekend zo plannen dat ik genoeg voetbal kan zien. Er zijn ook jaren geweest dat ik tijdens het EK/WK vakantie opnam om alles te kunnen zien. Met dit WK staat het wel op als ik thuis ben, maar ik kijk met weinig aandacht.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Ja, min of meer hetzelfde verhaal hier. Sinds een paar jaar geen seizoenkaart meer, omdat ik de agressie rondom wedstrijden spuugzat geworden was. Maar door de jaren heen ook wel alles meegemaakt. En nog steeds elk weekend zo plannen dat ik genoeg voetbal kan zien. Er zijn ook jaren geweest dat ik tijdens het EK/WK vakantie opnam om alles te kunnen zien. Met dit WK staat het wel op als ik thuis ben, maar ik kijk met weinig aandacht.
ik net sinds 5 jaar terug een seizoenskaart (met geboorte kind was dat wat moeilijker, en x jaar 2de klasse liet het enthousiasme wat zakken maar net voor de kentering bij mijn club ingezet werd terug seizoenkaarthouder geworden en wat een trip.
Promotie, enkel het eerste jaar niet in de top 6
Europa league voorrondes, 1x groepsfase en overwintering
bekerwinst

waanzin van waar we komen
dus mijn voetbalhart beleefd gouden tijden, maar dit WK..... doet me echt totaal niets
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
ik net sinds 5 jaar terug een seizoenskaart (met geboorte kind was dat wat moeilijker, en x jaar 2de klasse liet het enthousiasme wat zakken maar net voor de kentering bij mijn club ingezet werd terug seizoenkaarthouder geworden en wat een trip.
Promotie, enkel het eerste jaar niet in de top 6
Europa league voorrondes, 1x groepsfase en overwintering
bekerwinst

waanzin van waar we komen
dus mijn voetbalhart beleefd gouden tijden, maar dit WK..... doet me echt totaal niets
RAFC? ;) Mooi sprookje, inderdaad!

Intussen is het 16u geweest, waarmee we inderdaad kunnen concluderen dat het morgenochtend gaat zijn. Even zorgen dat mijn studenten even voor 10u met pauze gaan, zodat ik op m'n gemakje die aankondiging kan bekijken. :D
 

JamesBourbon

Playlistbediener
17 nov 2022
14
9
Most definitely, since Metal Town is specifically set up for motorhomes and caravans, although using tents is allowed as well (which we did).
It's pretty easy, you can drive right up to your designated spot, load/unload any stuff, and park your car in the parking area right next to the camping area, shown in the map below (it might look different now though).

Bekijk bijlage 3140

Here's some more info we got beforehand (also possibly not accurate anymore):
Perfect, thanks ever so much.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
ik net sinds 5 jaar terug een seizoenskaart (met geboorte kind was dat wat moeilijker, en x jaar 2de klasse liet het enthousiasme wat zakken maar net voor de kentering bij mijn club ingezet werd terug seizoenkaarthouder geworden en wat een trip.
Promotie, enkel het eerste jaar niet in de top 6
Europa league voorrondes, 1x groepsfase en overwintering
bekerwinst

waanzin van waar we komen
dus mijn voetbalhart beleefd gouden tijden, maar dit WK..... doet me echt totaal niets
Zeg maar gewoon dat je Antwerp supporter bent hoor, als ik - als enkel sporadisch EK en WK voetbalkijker en me de rest van het jaar doodergerend aan wékelijks voetbalzever-gezever - dat zelfs kan afleiden :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
RAFC? ;) Mooi sprookje, inderdaad!

Intussen is het 16u geweest, waarmee we inderdaad kunnen concluderen dat het morgenochtend gaat zijn. Even zorgen dat mijn studenten even voor 10u met pauze gaan, zodat ik op m'n gemakje die aankondiging kan bekijken. :D
RSCL ;)
 
  • Winning
Waarderingen: Mark's Kal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
denk nu niet dat de wk koorts hier bepaald hoog is, denk dat het vooral is dat de media dit wel denkt/hoopt. zonder steun van stubru en dergelijke wordt het gewoon lastig aankondigen
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
WK koorts is mijn inziens quasi nul. De media doet hard zijn best, maar in het straatbeeld (stad 25.000 inwoners) kan ik de belgische vlaggen op 1 hand tellen. Ivg. EK en vorig WK was iedere straat in thema..

Architects headliner zie ik niet gebeuren. Vorige passage om 17u na Holy Hell (I know, DL ook...) maar verder is die geen combi-boeking, geen album dat sterker was dan voorgaande, geen verhoging show-element,....
De enige mogelijkheid voor een headlinerspot zou zijn om hun concert met een orkest te herdoen denk ik.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Architects headliner zie ik niet gebeuren. Vorige passage om 17u na Holy Hell (I know, DL ook...) maar verder is die geen combi-boeking, geen album dat sterker was dan voorgaande, geen verhoging show-element,....
De enige mogelijkheid voor een headlinerspot zou zijn om hun concert met een orkest te herdoen denk ik.
Ging wel over Jera hè, niet over Graspop :)
Op Graspop zie ik het ook niet gebeuren inderdaad. Voor Jera lijkt het me een prima headliner
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken