Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
legion of the damned gaat terug touren en afgaande op hun social media zo goed als zeker graspop, hartjes geven op comments onder de facebook post die vragen als graspop er tussen gaat zitten.
Mooie naam voor Marquee inderdaad.

Ik hoop dan nog meer op die andere Limburgse band: Carach Angren!
Helaas is het vrij stil rond die band, nog nergens aangekondigd zien worden, en op hun website ook geen tourplannen te vinden.
Enkel op hun Facebook kom ik een gepland festival tegen, in augustus in Oostenrijk (mooie namen trouwens!):

1669200560794.png

Dat maakt hen wellicht meer een kanshebber voor Alcatraz, maar aangezien het een Nederlandse band betreft, hoeft dat niet veel uit te maken.

Dit jaar hebben ze nauwelijks opgetreden in Europa (alleen een festival in Finland, voor de rest Noord-Amerika).
Lijkt me dus voor de hand liggend dat ze volgend jaar meer in Europa zullen optreden.
Hopelijk ook in Dessel!

Van bovenstaande affiche zouden sowieso ook Rotting Christ, Fleshgod Apocalypse en Moonsorrow zeer welkom zijn (3 van de beste optredens die ik dit jaar gezien heb)!
Andere namen in het extremere segment die ik graag in de Marquee zou zien: Hypocrisy (waarmee Carach Angren in mei door Noord-Amerika getourd heeft), Amorphis, Parasite Inc., Combichrist, Omnium Gatherum, Gutalax (allemaal heerlijke optredens op Summer Breeze dit jaar!), Equilibrium, Kvelertak, Månegarm, en natuurlijk nog veel meer... 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, Joslittel en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Chrome. Maar net met Edge geprobeerd en ik stoot ook op een witte pagina met foutmelding, hoor.
Zou het je Cache kunnen zijn die de pagina oproept?
Yup, je hebt gelijk. Na het wissen van mijn geschiedenis krijg ik ook de witte pagina met foutmelding. Spannend man! Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
1 ding is in ieder geval zeker, er wordt gewerkt aan de website
kan ook gewoon voorbereiding zijn voor morgenochtend 10:00 toch?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.248
Als het een pakket is met een naam of 40 + alle ticketinfo is het wel logisch dat ze vandaag achter de schermen volop aan de website bezig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesBourbon

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Als het een pakket is met een naam of 40 + alle ticketinfo is het wel logisch dat ze vandaag achter de schermen volop aan de website bezig zijn.
Ja vooral als het morgenochtend gaat gebeuren.
Als ze morgen om 16:00 pas komen zouden ze morgen de hele dag nog hebben om alles klaar te zetten, maar als het om 10:00 al gebeurt zullen ze vandaag alles klaar willen hebben lijkt me.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
1 ding is in ieder geval zeker, er wordt gewerkt aan de website
kan ook gewoon voorbereiding zijn voor morgenochtend 10:00 toch?
Meestal doe je dat op een offline-variant. Eenmaal alles ok, kopieer je alle code naar de online-variant.
Daar zal er nu een minuscuul foutje in geslopen zijn. Er moet maar ergens in de hele code een "\" te veel staan, of zelfs een spatie, en je hebt het vlaggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Meestal doe je dat op een offline-variant. Eenmaal alles ok, kopieer je alle code naar de online-variant.
Daar zal er nu een minuscuul foutje in geslopen zijn. Er moet maar ergens in de hele code een "\" te veel staan, of zelfs een spatie, en je hebt het vlaggen.
Toch was het volgens mij de vorige keer ook zo dat de hele middag de site eruit lag toen ze om 16:00 de aankondiging deden
hoop dat we vandaag alvast iets krijgen, maar denk toch dat het gewoon morgeonochtend gaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en jonasvh

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Site werkt nu ook weer op mijn telefoon. Is wel het één en ander aangepast.
Stukje line up op de frontpage die was er nog niet geloof ik. Is duidelijk ingericht voor meer namen dan alleen de headliners.
De indeling per dag is ook nieuw dacht ik of niet? https://www.graspop.be/en/line-up/thursday/a-z
Site doet het inderdaad ook weer op m'n laptop, maar er is niets aangepast. Die dagindeling was er al.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Site werkt nu ook weer op mijn telefoon. Is wel het één en ander aangepast.
Stukje line up op de frontpage die was er nog niet geloof ik. Is duidelijk ingericht voor meer namen dan alleen de headliners.
De indeling per dag is ook nieuw dacht ik of niet? https://www.graspop.be/en/line-up/thursday/a-z
Die zijn er al van vorige week. Dan hebben ze deze pagina's aangepast.

Hoe ik het zie hebben ze gewoon de ticketpagina gemaakt. Ook de 'Algemene voorwaarden' en 'toegankelijkheid' pagina zijn aangemaakt maar nog offline.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en jonasvh

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken