Graspop Metal Meeting 2023

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ik ben even aan het snuisteren op de Ticketmaster-pagina van de combitickets van GMM. Daarin staat ook dit te lezen:



Vooral de laatste zin lijkt me interessant. Dus ook een "pre-party" op woensdag?
Gisteren keek ik in de ticketmaster app en kon ik nog niks vinden over GMM. Is dit er nu net opgezet of heb ik niet goed genoeg gezocht? 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: Wardibal en jonasvh

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.198
7.446
We kunnen in ieder geval alvast concluderen dat de camping weer inbegrepen zit bij de ticekts. Had ergens hoop dat ze dit los zouden doen komend jaar.
Nee en nee.
Met een beetje FBI & Sherlock Holmes-technieken kom je hier op uit.
Nog geen prijzen kunnen vinden neem ik aan? :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
legion of the damned gaat terug touren en afgaande op hun social media zo goed als zeker graspop, hartjes geven op comments onder de facebook post die vragen als graspop er tussen gaat zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron en festivalryo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
legion of the damned gaat terug touren en afgaande op hun social media zo goed als zeker graspop, hartjes geven op comments onder de facebook post die vragen als graspop er tussen gaat zitten.
Prima naam voor vroeg in de Marque.

De komende tijd moeten de eerste leaks en foutjes op tourpagina's zichtbaar worden denk ik. Veel speurwerk toegewenst iedereen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.198
7.446
Meestal ligt de website er ook een tijdje uit toch voor het eerste grote pakket met namen?
Of zal dat dit keer mee vallen omdat de line up pagina al klaar staat?
We gaan het morgen zien in ieder geval
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesBourbon

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.198
7.446
Dank voor dit superfijne overzicht! Ideaal zo.

Moet wel zeggen dat ik persoonlijk nog niet heel erg enthousiast wordt van dit lijstje met namen. Hoop echt dat Graspop een aantal doom/post/prog bands toevoegt.
Wel grappig hoe smaken verschillen. Ben eens gaan tellen hoe veel bands ik wil zien van dit lijstje en kom op 30 a 35 bands die bijna allemaal must sees zouden zijn. Denk als alles van dat schema zou komen dat ik een zeer geslaagde editie zal hebben. (wat natuurlijk niet gaat gebeuren)

zal inderdaad vooral te maken hebben met de genres, oa. door Jera staat er erg veel hardcore/metalcore in het lijstje wat natuurlijk niet allemaal op Graspop zal staan. Staan voor mijn gevoel ook erg veel mainstage namen in en minder marquee bands dus hoop voor jou en de rest dat dat nog komt.

kan echt niet wachten tot de aankondiging morgen. wil weer nieuwe bands ontdekken
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Ik ben even aan het snuisteren op de Ticketmaster-pagina van de combitickets van GMM. Daarin staat ook dit te lezen:



Vooral de laatste zin lijkt me interessant. Dus ook een "pre-party" op woensdag?
Camping dus toch nog steeds inbegrepen in het ticket.
We hadden hier eerder al een optie geuit om de camping eruit te halen om op die manier onder de 300 te blijven voor de combi's, maar er via aparte prijs voor de camping toch boven te kunnen gaan, maar dat doen ze dus niet.
Doet me toch vermoeden dat ze nog onder de 300 zitten, kan me echt niet voorstellen dat ze boven Werchter gaan met de combi-basisprijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en jonasvh

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Heel goed! komen aanstaande zaterdag bij ons in het dorp met hun Metallica tribute, hebben ze op GMM 2018 ook gedaan op de vrijdag, dus ik denk mochten ze komen, dan zouden ze covers doen.
Ik vind hun eigen nummers wel beter.
Covers kan..maar liever niet.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Camping dus toch nog steeds inbegrepen in het ticket.
We hadden hier eerder al een optie geuit om de camping eruit te halen om op die manier onder de 300 te blijven voor de combi's, maar er via aparte prijs voor de camping toch boven te kunnen gaan, maar dat doen ze dus niet.
Doet me toch vermoeden dat ze nog onder de 300 zitten, kan me echt niet voorstellen dat ze boven Werchter gaan met de combi-basisprijs.

Denk ook niet dat ze dat ooit gaan doen, want je verdient gewoon meer als iedereen moet betalen voor de camping, ook de mensen die er geen gebruik van maken
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.638
5.090
Wel grappig hoe smaken verschillen. Ben eens gaan tellen hoe veel bands ik wil zien van dit lijstje en kom op 30 a 35 bands die bijna allemaal must sees zouden zijn. Denk als alles van dat schema zou komen dat ik een zeer geslaagde editie zal hebben. (wat natuurlijk niet gaat gebeuren)

zal inderdaad vooral te maken hebben met de genres, oa. door Jera staat er erg veel hardcore/metalcore in het lijstje wat natuurlijk niet allemaal op Graspop zal staan. Staan voor mijn gevoel ook erg veel mainstage namen in en minder marquee bands dus hoop voor jou en de rest dat dat nog komt.

kan echt niet wachten tot de aankondiging morgen. wil weer nieuwe bands ontdekken
Ik heb zo'n beetje de bekendste namen eruit gepikt.
Op die festivals staan vanzelfsprekend ook een hoop onbekendere (vaak lokale) namen, die waarschijnlijk niet op GMM zullen staan.

Er staan inderdaad niet al te veel Marquee-namen tussen, omdat ik er niet meer kon vinden op de affiches.
Wellicht zijn er wel meer kanshebbers, die ik simpelweg niet (goed genoeg) ken.
Als iemand er ziet, laat maar weten! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Smash Video Games GIF by HyperX
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ook al is het "gewoon" een info-update op de website (ticketprijzen e.d.), zou ik al heel tevreden zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken