Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Jimmy heeft de spanning er een beetje afgehaald maar nu weten we wel zeker: Morgen is de dag!! 🥳
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Motionless in White zie ik ook graag naar Graspop komen. Ik vind dat echt een gave band, met hun mix van Metalcore en Gothic.
Ja daar heb ik enorm veel zin in! Erg fijne band dat. Liefst op zaterdag, dan weet ik zeker dat ik de misses één dag meekrijg naar Graspop.

en I Prevail vind ik zelf een prettige band. Hoeft niet altijd extreem te zijn om er van te kunnen genieten. In 2019 op RaR gezien en dat was simpelweg een erg fijne metalcore show. Goede pit, goede energie. Doe me dat nog maar een keer hoor.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Wat dachten jullie hiervan op GMM 2023?

Present Danger
Heel goed! komen aanstaande zaterdag bij ons in het dorp met hun Metallica tribute, hebben ze op GMM 2018 ook gedaan op de vrijdag, dus ik denk mochten ze komen, dan zouden ze covers doen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Maar wat nou als ze hier meelezen op Graspop HQ, en daar denken nu is de verrassing er af, laten we ze vandaag verrassen! #wishfulthinking
Of Jimmy weet heel goed dat vandaag de dag is en hij het gewoon grappig vindt om ons allemaal fout te laten zijn op dé dag...
We zullen het zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

JK79

Dagopener
11 sep 2021
500
1.233
Gisteren The Hu in 013 gezien. Ik zie dit zeker werken op Pinkpop ook gezien het vrij diverse publiek (stuk diverser dan bij Mastodon of Gojira) waarbij dan meteen opvalt dat er veel meer telefoons in de lucht hangen om te filmen en de dresscode niet 100% zwart is. Voor de rest prima show en geluid maar wel iets dat je niet ieder jaar hoeft te zien.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.194
7.442
donderdag is wel de meest logische dag, ze hebben nog alleen op maandag en donderdag aankondigingen gedaan tot nu toe

de echte vraag is: gaat het 10:00 of 16:00 worden?
Voor mijn gevoel kwamen de eerste pakketjes meestal om 16? maar zou toch wel heel fijn zijn als het om 10 is. anders wordt morgen een lange dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Gewoon even om de traditie erin te houden. Vandaag is de dag!

Maar even serieus. Ik verwacht vandaag een pak namen zonder headliner. Morgen ticket info. Vrijdag verdere info
En dan zaterdag is de kaartverkoop!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
donderdag is wel de meest logische dag, ze hebben nog alleen op maandag en donderdag aankondigingen gedaan tot nu toe

de echte vraag is: gaat het 10:00 of 16:00 worden?
Voor mijn gevoel kwamen de eerste pakketjes meestal om 16? maar zou toch wel heel fijn zijn als het om 10 is. anders wordt morgen een lange dag!

10:00 want alles is 10:00 geweest deze editie, behalve als de band het zelf wilde aankondigen
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik ben even aan het snuisteren op de Ticketmaster-pagina van de combitickets van GMM. Daarin staat ook dit te lezen:

ALGEMENE INFO
Inbegrepen in elk festivalticket: toegang tot het festivalterrein en camping Boneyard en shuttlebussen tussen Mol (station) en het festival. Prijs inclusief service- en ecotaks. Treinticket niet inbegrepen.

Inbegrepen in elk VIP-ticket: toegang tot het festival, de VIP Corner (eten en drinken niet inbegrepen) en camping Boneyard, gratis vipparking en gebruik van de shuttlebussen tussen Mol (station) en het festival. Prijs inclusief service- en ecotaks. Treinticket niet inbegrepen. Let op: de VIP is niet open op woensdag 14 juni 2023.

Vooral de laatste zin lijkt me interessant. Dus ook een "pre-party" op woensdag?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Ik ben even aan het snuisteren op de Ticketmaster-pagina van de combitickets van GMM. Daarin staat ook dit te lezen:



Vooral de laatste zin lijkt me interessant. Dus ook een "pre-party" op woensdag?

Ik denk gewoon dat je weer de keuze hebt met op woensdag al naar de camping of niet, en dat je moet bedenken dat je dan niet in een luxe setting kan chillen en alleen op de camping kan zitten.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik denk gewoon dat je weer de keuze hebt met op woensdag al naar de camping of niet, en dat je moet bedenken dat je dan niet in een luxe setting kan chillen en alleen op de camping kan zitten.
Maar waarom zou je dat expliciet vermelden als je hoe dan ook geen toegang hebt tot het festivalterrein?
Of is die VIP Corner ook iets speciaals op de camping?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken