Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
Wat grappig zou zijn, hun show in 2019 werd groots aangekondigd met veel toeters en bellen als het ‘grote afscheid aan de Belgische fans’. Beetje zoals Slayer toen dus.
ja, zou het zelf ook wel een beetje belachelijk vinden.
vind het al bijzonder om meerdere afscheidstours te doen, maar als je dan ook nog specifiek de noodzaak ziet om erbij te vermelden dat je zeker niet meer terug gaat keren bij dezelfde venues, om dat de volgende tour dan toch weer gewoon doodleuk wel te doen.. (dan doel ik op onder andere Ziggo Dome en Munchen, niet op Graspop)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Scorpions hebben ook al 20x afscheid genomen dacht ik.
iron maiden heeft het ook al eens gedaan, motley crue ook denk dat het gewoon in het aard van het beestje zit om niet te willen stoppen of vanaf dat je stopt het meteen te missen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
Motley Crue right now:

Awkward Ed Helms GIF
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
iron maiden heeft het ook al eens gedaan, motley crue ook denk dat het gewoon in het aard van het beestje zit om niet te willen stoppen of vanaf dat je stopt het meteen te missen.
En het zijn niet alleen de oudjes. NIN heeft ook eens een hele "Wave Goodbye" tour gedaan om 4 jaar jaar later doodleuk met een nieuw album de baan op te trekken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.477
ik denk niet dat motley crue of iron maiden ooit nog een dag moeten werken in hun leven, het is gewoon niet vergeten willen worden en het rockster leven meer dan het geld denk ik
Denk dat Maiden het echt nog wel doet om actief te blijven, geloof er wel in dat als je actief blijft je minder snel 'aftakelt' (klinkt hard, maar je snapt me wel). Terwijl ik op Graspop na de headliners vaak geblindeerde busjes zag vertrekken naar het hotel, kwamen die van Maiden nog rustig met de tourbus.
Bij Motley Crue lijkt het me puur over cash te gaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Denk dat Maiden het echt nog wel doet om actief te blijven, geloof er wel in dat als je actief blijft je minder snel 'aftakelt' (klinkt hard, maar je snapt me wel). Terwijl in op Graspop na de headliners vaak geblindeerde busjes zag vertrekken naar het hotel, kwamen die van Maiden nog rustig met de tourbus.
Bij Motley Crue lijkt het me puur over cash te gaan.
sterker nog, Bruce vliegt nog altijd ed force one zelf(hun eigen vliegtuig dus).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.610
7.330
Denk dat Maiden het echt nog wel doet om actief te blijven, geloof er wel in dat als je actief blijft je minder snel 'aftakelt' (klinkt hard, maar je snapt me wel). Terwijl ik op Graspop na de headliners vaak geblindeerde busjes zag vertrekken naar het hotel, kwamen die van Maiden nog rustig met de tourbus.
Bij Motley Crue lijkt het me puur over cash te gaan.

Sluit je dit jaar aan bij de festileaks meeting? (als je weer naar Graspop komt)
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
Eergisteren ook al gezien, maar Parkway Drive heeft nog geen introductietekst gekregen op hun bandpagina :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken